Forum - Off-topic

Vitsit

Finski fani

Finski fani 30.12.2010

  • 0
!http://mthruf.files.wordpress.com/2010/12/job-fails-untitled2.jpg!
Mudinski

Mudinski 30.12.2010

  • 0
teemu1337 wrote: Ihan sama. Ei tästä nyt tuu mitään. Uploadasin kuvan aijaa.comiin. Kopioin URL:n ja pastesin sen huutomerkkien väliin. Ei wörki tälläkään menetelmällä. Kun ei tämä linkitys voi vaan toimia niinkuin vanhemmassa FRC:ssä. Ei toimi sillä [linkki]-menetelmällä eikä ilman hakasulkuja. Ei toimi pelkkä URL, eikä toimi nuo huutomerkit mitenkään päin. Pitääkö niiden huutomerkkien väliin laitta URL vai jotain hakasulkulinkkejä? Nyt on tyhmä olo eikä mennyt tämäkään viesti ollenkaan väärään keskusteluun.
Sulla tuntuu olevan sama ongelma kuin minulla joku aika sitten kun yritin kans tuoda kuvan Aijaa.comista :D Eli siis kun saat sen sinne sivulle ladattua, niin klikkaa hiiren oikella kuvaa -> kopioi kuvan osoite. Sitten laitat !tähän väliin sen kopioidun osoitteen!
miikass

miikass 30.12.2010

  • 1
Mitä haitilainen lapsi syö aamiaiseksi? -Ei mitään
IIPPONEN

IIPPONEN 30.11.2011 (edit 30.11.2011)

  • 2
Maahanmuuttajan runo Neekeri saapui Suomeemme salaa, sanoi en Keniaan ikuna palaa. Täältä saan safkat, täältä saan rahaa, ... en näe siinä yhtikäs pahaa. Discossa naiset tahtoo mua omia, neekerin kalu niistä on komia. Blondi vai tumma en päättää mä saata, taidanpa kaikkien kanssa mä maata. Vaan kumman tuloksen testini näytti, mua kun hoitsut testissä käytti. Sanoivat ettei saa kumitta nussia, mut Allah ei salli kalulle pussia. Nauraen katson sosiaalimuijaan, neuvoo hän mulle kuinka mä huijaan. Uudet Saabit, Mersut, ei Ladat, täynnä on kotona murkinapadat. Kas Suomessa laki on erikoista, elättää muakin kuin suoleni loista. Joensuun skinit saa tuomiot heti, mulle vain kannetaan eteeni peti. Lorvin assalla ryöstöjä tehden, tuomitsen mielessäin Iltalehden. Joka väittää törkeesti että oon varas, ah, kotina Suomi mulle on paras.... ps.Eläkee sitte impatko niitä palkokasvejä ;)
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 30.11.2011

  • 0
Miksi kutsutaan mustalaista joka seuraa joka paikkaan? - Personal Raineri. Ei ollu mikää hyvä mut ekalla kerralla ku luin niin nauroin :D
Myyttirotta

Myyttirotta 01.12.2011

  • 0
Vaimo touhusi kotiaskareita kaikessa rauhassa kunnes mies saapuu töistä kotiin kukkakimpun kanssa. Ensin tervehtivät toisiaan tavanomaiseen tapaan, sitten vaimo huomasi kimpun. Alkoi hirveä rähjääminen että taasko sitä pitää olla perse pystyssä ainaki viikko!!! Mies katsoo hämmentyneenä ja toteaa kylmän rauhallisesti, kyllä mä ihan maljakkoon meinasin..... Pariskunta joutui onnettomuuteen jonka seurauksena nainen vajosi koomaan. Kului muutama vuosi ilman mitään toivoa paranemisesta. Kunnes eräänä päivänä hoitajat kävivät pesemässä naisen tavannomaiseen tapaan, joka paikasta, myös "sieltä". "Sieltä" pestessä nainen reagoi hieman kädellään liikehtien. Lääkäri soitti innostuneena heti tiedon saatuaan miehelle että tulisi käymään hoitolaitoksella. Mies tuli paikalle ja lääkäri selitti tilanteen ja ehdotti josko mies kävisi kokeilemassa oraalihoitoa toivon pilke silmäkulmassa. Mies meni vuoteelle, veti verhot eteen ja ryhtyi töihin. Kotvasen kuluttua mies avasi verhot jolloin lääkäri kysyi: No, kuinka kävi? Mies sanoi surullisena: Taisi tukehtua.
Mudinski

Mudinski 07.06.2012

  • 4
Vetäsempä täst tällääsen vitsin tuota noin niin vaik ny ihan tän vuore 2012 kunniaks... Mies astelee kauppaan. - Paketti kondomeja kiitos. - Minkähän värisiä, kysyy myyjä. - Mitäs väliä sillä on?, ihmetteli mies. - Mikki Hiiri-kuvioiset on 10 euroa, mustat 20 euroa, ja punaiset 30 euroa, vastasi myyjä. ... Mies päätti, ettei osta ihan halvinta kuitenkaan ja otti sitten paketin mustia kondomeja. Muutama kuukausi sujui ihan hyvin, mutta vaimon Afrikan työmatkan jälkeen selvisi, että taas ollaan raskaana... Lapsen synnyttyä ihmeteltiin, kun lapsi on musta. Muutaman vuoden kuluttua pojan alkaessa käydä tarhassa, hän tulee itkien kotiin. - Isi, isi miksi minä olen musta? Kaikki haukkuu minua! - Poikani, se ei ole kuule kuin kympistä kiinni ettet ole Mikki Hiiri
hulluseon

hulluseon 07.06.2012

  • 0
Njoo, nyt Hulli se ei sitten kerro srasistista sfitsiä, niin kun viimeksi. Aikoinaan Siilinjärvellä Harjamäellä (paikallinen nimi Sutikukkula) oli sekä hieman hairahtaneiden hoitopaikka ja keuhkotautien osasto. No täältä hullujen osastolta yksi heppu kävi aina joka päivä hiihtämässä pellolla vuoden ajasta riippumatta. No eräs kaunis kesäpäivä tämä hullu oli taas suksimassa ympäri peltoa hiki päässä, jolloin keuhkosairaiden puolelta ikkunasta kuului huuto: "Taijat olla ihan oikeesti latvakakkonen ku hiihät keskellä kessee siellä pellolla?" Hullupa ei jäänyt sanattomaksi, vaan huusi takaisin: "Mikäpä tässä on hiihellessä ku on keehkot kunnossa!" Tämä tapaus ei edes ole oikeasti vitsi. Tapahtui 70-luvulla. Tarkempaa päivämäärää en tiedä.
hulluseon

hulluseon 20.06.2012

  • 0
Jatketaan yleisön pyynnöstä huolimatta sawolaisella huumorilla. Pölhö-Eetvartti osti hetken mielijohteesta hevosen markkinoilla käydessään. Kuitenkin Eetvartin tietämys hevosista oli hieman huonohko ja aikansa mietittyään mitä tämä elikko syö päätyi hän banaaniin. Kuitenkin hukuksissa edelleen oli mihin tätä ulkomaan hedelmää tarjotaan. Eetvartti päätti aloittaa tarjoamisen hevosen takapäästä ja Eetvartin nostaessa hevosen häntää, päättikin kaakki protestoida ja päästi pierun. Eetvartti kuitenkin virkkoi hevoselle: "Noh, noh. Ee se kuumoo oo jotta puhaltoo tarvihteis." Että semmosta.
vaiski75

vaiski75 01.07.2012

  • 4
Lauri kysyi äidiltään: Voiko koiria korjata? -Ei voi, ne eivät ole koneita vastasi äiti. -Mutta isä sanoi, että kun sinä lähdet lomalle niin hän poraa naapurin nartun numeroa isommaksi.
FINBULLET

FINBULLET 01.07.2012

  • 7
Aluksen haaksirikossa henkiin jäi 6 naista ja 1 mies. He onnistuivat pelastautumaan pienelle saarelle. Aikaa kului, ja naiset alkoivat vaatia mieheltä aina vain lisää lempeä. Hädissään mies jakoi jokaiselle naiselle oman viikonpäivän. Sunnuntaina hän piti vapaata, kulki onnellisena saarella ja kalasteli. Eräänä päivänä mies huomasi vähän matkan päässä jonkun uivan saarta kohti. Hän huomasi että tulija oli mies. Kun tulokas rantautui, meni mies iloisena tervehtimään tätä. Uusi mies sanoi: -Hej, jag heter Erik Svensson. -Perskules! Siinä meni viimeinenkin vapaapäivä!
Ac3Way

Ac3Way 09.08.2012 (edit 09.08.2012)

  • 2
Mitä ravihevosella on takana ja karhulla edessä? Kontion Jorma
ariko

ariko 31.08.2012 (edit 31.08.2012)

  • 1
Skimmy, Bunny ja Väiski olivat vanhoja kavereita Puntilan Pöndelästä. Eräänä päivänä Skimmy oli viety katkaisuhoitoon. Bunny ja Väiski istuivat Pöndelänlaiturlla ja päättivät mennä häntä katsomaan. Bunny jäi ulos odottelemaan ja Väiski meni sairaalaan sisään. Puolentunnin kuluttua Väiski tuli ulos ja totesi murheellisena: - Kyllä se on Skimmylle menoa nyt. - Onko se niin huonona? - On se. Kun kysyin häneltä, näkeekö hän vaaleanpunaisia elefantteja, niin se vastasi, ettei näe. - Mutta eikös se ole hyvä merkki? - Mutta niitä vaaleanpunaisia elefantteja vilisti huoneen kaikissa nurkissa.
ariko

ariko 22.09.2012

  • 2
Rekkamies oli ollut pari viikkoa tien päälla ja silmissä kiilui jo tuleva tapaaminen tyttöystävän kanssa. Rekkamies pelkäsi vain, että olisi liian innokas ja hekumalliset hetket olisivat ohi liian nopeasti. Hän muisti lukeneensa, että ns. kuivaharjoittelu ennen varsinaista aktia auttaa pidentämään suoritusta. Häveliäänä miehenä hän ei vain tiennyt sopivaa paikkaa toimitukselle, apumieskin nukkui hytissä, joten sielläkään ei voinut napittaa. Sitten hän sai kuningasajatuksen. Hän pysäytti rekan levähdysalueelle ja meni rekan alle makaamaan, näin hän voisi feikata korjaavansa rekkaa. Mies sulki silmänsä ajatellen tyttöystäväänsä ja alkoi toimiin. Hetken kuluttua hän tunsi, että joku nyki häntä lahkeesta. Mies piti silmät kiinni, ettei illuusio katoaisi ja kysyi: "Mitä asiaa?" "Poliisista päivää", kuului vastaus, "mitä te oikein puuhaatte?" "Kardaanista kuului jotain outoa ääntä ja päätin tarkistaa onko kaikki kunnossa", vastasi rekkamies hädissaan. "Kannattaisi varmaan tarkistaa jarrutkin, koska teidän rekkanne rullasi kymmenen minuuttia sitten tuota ramppia alas", sanoi poliisi.

Write a post

Sign in to post a post.