Forum - Off-topic

Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

AJfin

AJfin 21.03.2011 (edit 21.03.2011)

  • 3
Mä tuun minikaivurilla! !http://www.lelunetti.fi/images/kuvat/1297BOX.jpg!
Finski fani

Finski fani 22.03.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: Elokuun lopulle ollaan alustavasti suunnittelemassa Mega-Super-Hyper-Miittinkiä,joka kestäisi koko viikonlopun,jos porukkaa saadaan kasaan. lisää Infoa tapahtumasta tulossa lähiaikoina.
Lisää infoa vaadin! Olispa jo elokuu!
Schimanski76

Schimanski76 23.03.2011

  • 11
No nyt on roikuttu puhelimessa ihan tarpeeksi ja tavoitettu oikeat ihmiset.Kirjallinen vuokrahakemus myös lähetetty Hyvinkään kaupungille.Sijainti on ihan ok.Aika kortilla on isot mökit kesällä.Kaikki alkaa olemaan jo täynnä tai sitten hinta on aivan järkyttävä. "Rytkön leirikeskus,Kytäjä":http://www.hyrinet.fi/Hyrinet/Vapaa-aika/Luonto--virkistysalueet/Rytkon-leirialue "Jotain kuviakin löytyi":http://mrehberg.kuvat.fi/kuvat/Rytk%F6n+leirikeskus/ Eli päärakennuksen ja saunan vuokraus pelkästään FRC:n käyttöön on suunnitteilla ja haussa.Ei mitään luksusta,mutta onhan siellä katto pään päällä ja rantasauna. Hakemukset käsitellaan vasta ensi kuussa,joten sinne asti pitää nyt odotella miten käy.Hinta tietysti jakautuu sen mukaan,miten paljon saa porukkaa messiin.Alle 50€ per naama,jos osallistujia koko viikonlopuksi on 10.Jos 20,niin sitten puolet siitä. Haetut viikonloput ja vaihtoehdot niille: * 12.-14.8 2011 Pe-Su esimerkiksi klo 15 alkaen/päättyen tai * 19.-21.8 2011 Pe-Su tai * 26.-28.8 2011 Pe-Su Eli noita viikonloppuja piti laittaa useampi hakemukseen,niin voi olla paremmat saumat. Huudelkaa kovasti,jos on joku parempi paikka tällaiselle tapahtumalle minkä tiedätte!!! Sitten pientä peukkugalluppia: *YLÄPEUKKU* Olen kiinnostunut tällaisesta koko viikonlopun kestävästä tapahtumasta. :) *ALAPEUKKU* En ole kiinnostunut,miuta kuitenkin vaan kiusitaan siellä. :(
hulluseon

hulluseon 23.03.2011

  • 0
Tämä on ihan oikiasti kiva idis. Ainut homma on tässä vaan se että minä en henkilökohtaisesti pidä millään tavalla matkustamisesta minkäänlaisella välineellä. Vähiten autolla kun sitä tullut ja tulee ajettua ihan ammatiksi asti. VR on kesälläkin myöhässä routavaurioiden takia ja lentokoneet kulkee liian korkialla. Ja loppujen lopuksi, uskokaa tai älkää, en viihdy isoissa yleisö massoissa. Notta se on sitä myöten taputeltu omalta osalta. Ja loppu kaneettina tässä vaiheessa haluaisin sanoa että antaisin sata peukkua muidenkin puolesta tälle idealle ja toteutukselle.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.03.2011 (edit 23.03.2011)

  • 2
Mä rupesin ottamahan pohjia jo ! // "Mie sain kyl tälläisen viestin":http://www.youtube.com/watch?v=mNLuq0lW50k
villek00

villek00 23.03.2011 (edit 23.03.2011)

  • 2
Eläs ny hullu yhtää rupee niuhoo siinä. Mä vaikka haen sut himasta jos et muuten tuu :D PS. AJ lupaili siis tulla:
AJfin wrote: Mä tuun minikaivurilla! !http://www.lelunetti.fi/images/kuvat/1297BOX.jpg!
jasamy

jasamy 23.03.2011

  • 3
Hus Hus pois tommotteet ajatukset. Nää on kuule mun maita. Ei tänne mitään forssalaisia kaivata enään yhtään enempää ;-)
vaiski75

vaiski75 23.03.2011 (edit 23.03.2011)

  • 3
Määkin kyselin työn kautta noita mökkihommeleita, mutta olen kuulemma jo vuoden myöhässä. Ihme hamstereitä ja hyvin on porukat suunnitellu tulevia lomia, vai onko se halpa mökki niiden ainoa elämäntehtävä? No anyway.. Mä en lähde mihinkään, jos siellä ei ole palvelijaa silittämässä minun pukuja ja salkkuni lasken vain minkin nahasta tehdylle alustalle.. Mä kyllä vetäisin tuon rajan 15. henkilöön, kokemuksen syvällä rintaäänellä.. Helpompi vahtia että kaikilla menee hyvin ja kukaan ei ole uimassa uppopohjaa läheisen lammen pohjassa. Sieltä saa helpommin lukurauhaakin, kun ei ole 19. innokasta Skimmyä laulamassa Vanhoja poikia viiksekkäitä.. Sfäiski ehdottomasti mukana!
Finski fani

Finski fani 23.03.2011

  • 2
Hirmuisia nua sängyt. Kuvitelkaa nyt jotain Sfäiskiä kiipeemässä tuonne ylös FRC-päissään. Ei, ei, ei. Pahaa jälkeä tulisi...
Schimanski76

Schimanski76 23.03.2011

  • 0
Finski fani wrote: Hirmuisia nua sängyt. Kuvitelkaa nyt jotain Sfäiskiä kiipeemässä tuonne ylös FRC-päissään. Ei, ei, ei. Pahaa jälkeä tulisi...
Samaa itsekin kauhistelin.Miten siullakin tuli noista juuri Sfäiski mieleen? :D
vaiski75

vaiski75 23.03.2011

  • 1
Finski fani wrote: Hirmuisia nua sängyt. Kuvitelkaa nyt jotain Sfäiskiä kiipeemässä tuonne ylös FRC-päissään. Ei, ei, ei. Pahaa jälkeä tulisi...
Pistetään Sfäiskille patja lattialle ja sanotaan sille että se on nyt kerros-sängyssä, ei varmasti uskalla liikahtaa ennen aamua milliäkään..
TehBigBunny

TehBigBunny 23.03.2011 (edit 23.03.2011)

  • 1
Laitetaan Sfäiskille patja Kauppatorin laitaan. // Lattia on aina turvallisin paikka tällääsessä reissussa.
DarkWarjo

DarkWarjo 23.03.2011

  • 1
TehBigBunny wrote: Laitetaan Sfäiskille patja Kauppatorin laitaan. // Lattia on aina turvallisin paikka tällääsessä reissussa.
Niin on, tuttu ja turvallinen.
vaiski75

vaiski75 23.03.2011

  • 0
Baniikki kiusaa taas..
FINBULLET

FINBULLET 24.03.2011

  • 0
En tuu.Juopottelette vaan siellä.
vaiski75

vaiski75 24.03.2011

  • 6
LORD HOPO wrote: En tuu.Juopottelette vaan siellä.
Eiiikä.. Me nippaillaan pikkuautoja hiekkalaatikolla, kunnes Sfinski pakottaa meidät iltapesun jälkeen nukkumaan.. Eiköhän tuossa tapaamisessa ole se pääpaino sillä "tapaamisella" ja saada nimille kasvot. Tuskinpa sinne kukaan lähtee 36 tunnin ryyppylomalle. Mutta, kyllä siellä varmasti alkoholipitoisia juomiakin nautitaan kohtuudella..
DarkWarjo

DarkWarjo 24.03.2011

  • 0
Voiha sitä lähtee selevinpäin olevat pois ennen ku loput sammuu.
villek00

villek00 24.03.2011

  • 0
Hopo tulee kyl, sulla on niin lyhyt matkakin!
villek00

villek00 24.03.2011

  • 4
vaiski75 wrote: Eihän tuossa tapaamisessa ole se pääpaino sillä tapaamisella. Tuskinpa sinne kukaan muu lähtee 36 tunnin ryyppylomalle.
I FIX!
TehBigBunny

TehBigBunny 24.03.2011

  • 4
vaiski75 wrote: Eiiikä.. Me nippaillaan pikkuautoja hiekkalaatikolla, kunnes Sfinski pakottaa meidät iltapesun jälkeen nukkumaan.. Eiköhän tuossa tapaamisessa ole se pääpaino sillä "tapaamisella" ja saada nimille kasvot. Tuskinpa sinne kukaan lähtee 36 tunnin ryyppylomalle. Mutta, kyllä siellä varmasti alkoholipitoisia juomiakin nautitaan kohtuudella..
FRC neppiskisat ! !http://www.assembly.org/winter09/compos/social/neppis-pic1!

Write a post

Sign in to post a post.