Forum - Off-topic

Ketkä FRC:stä olet tavannut IRL?

vaiski75

vaiski75 24.03.2011

  • 3
TehBigBunny wrote: FRC neppiskisat !
Yksi joutuu aina olemaan sivustakatsoja, kun sen pitää vahtia ettei kukaan laita hiekkaa suuhun.. Missäs ne Mini-Me.n autot oli, mä lähden harjoittelemaan talvirallin erikoispätkää tuonne lumisateeseen.. Villekin -kiusaa- Fixaa.. =D
TehBigBunny

TehBigBunny 24.03.2011

  • 2
Näitä on ollut melkein joka kesä. Kaksi luakkaa, suaraan pussissta ja tuunatut autot. Suunnattoman hauskaa, jos se otetaan aivan tosissaan.
Ac3Way

Ac3Way 24.03.2011

  • 2
* Missä helvetin vatussa Hyvinkää on? * Onko siellä ilmatorjunta aseita ja missä on lähin luomupohjainen vihannesravintola? Tarvitsen jokapäiväiset soijaranskalaiset tai mun maksa sanoo riks raks ja poks. -True story-
villek00

villek00 24.03.2011

  • 1
Ac3Way wrote: * Missä helvetin vatussa Hyvinkää on? * Onko siellä ilmatorjunta aseita ja missä on lähin luomupohjainen vihannesravintola? Tarvitsen jokapäiväiset soijaranskalaiset tai mun maksa sanoo riks raks ja poks. -True story-
Hyvinkää sijaitsee lähellä sua. Meet ovesta ulos ja käännyt oikeelle, jatkat siitä 10km ja käännyt vasemmalle. Sitä meet 3km ja liikenneympyrästä toinen liittymä, ja sitä taas 5km. Sen jälkeen käännyt loivasti oikeelle, jonka jälkeen heti seuraavasta vasemmalle. Sitä tietä jatkat 6km ja käännyt vasemmalle. 2km jälkeen käänny taas oikeelle, ja huomaat olevasti jossain eksyksissä. Sitten soitat taksin paikalla, ja pyydät ajaa sut Hyvinkää ABClle, josta mä sit noukin sut kyytii :) Ja on siellä joo aseita (kemiallisia ainakin) ja luomoravintola löytyy lähes joka kadun kulmasta, eli ei oo vaaraa maksan riksahtamisesta,
IIPPONEN

IIPPONEN 24.03.2011

  • 1
Ryyppyreissu FRC:n kanssa 8-) kunhan vaa on tarpeeks monta boxii ja töllöö mukana nii kaikki hyvin :)
Mudinski

Mudinski 25.03.2011

  • 1
Eipä olisi paha matka ( n.130km ) tulla viettämään viikonloppua FRC-porukan kanssa. Pistetään harkintaan.
Pottae

Pottae 25.03.2011 (edit 25.03.2011)

  • 1
Harkintaan menee. Lyhyt matka, joten voipi olla, että tuun ainakin käväseen. Kun ajankohdat tiedossa, niin kattelen sitten tarkemmin. (Multa saattais irrota boxi ja näyttö, jos niitä tarvitaan.. Ja kaikenlaisia pelejä..)
villek00

villek00 25.03.2011

  • 0
Mukaan vaan joo! Ja multakin saataa löytyä parikin näyttöä käyttöön ;)
Schimanski76

Schimanski76 25.03.2011

  • 0
Pitää tähän väliin huudella,notta kyseiseen paikkaan on vasta lähetetty *hakemus* eli mitään ei todellakaan ole varmistunut vielä. Kesällä on niin paljon tapahtumia,että hakijoita voi olla montakin. Jos samoille viikonlopuille on hakemassa esimerkiksi Hyvinkään tanhu-ja virkkauskerho,Uudenmaan raamattupiiri ja Forza racing club,niin mie vähän luulen,että jäädään rannalle ruikuttamaan. Jokin suunnitelma B olisi hyvä olla,jos tätä paikkaa ei saada käyttöön.Kesä-Heinä-Elokuussa on vaikeampaa saada muutenkin viikonlopuksi mestaa,kun noina kuukausina vuokrataan yleensä pelkästään täysiä viikkoja.Syyskuussa saa sitten jo helpommin viikonlopuksi paikkoja. @Potta ja Ville: Pelinurkkaus on hyvä idea,jos se jää muutamaan konsoliin/näyttöön.Paikan sähköt ei kestä kuulemma mitään suurta arsenaalia virittää pystyyn. Nyt pitää vaan venailla sitä päätöstä,mikä saapuu huhtikuun aikana.Tarkempaa päivämäärää en siitä saanut. "Skimmy ostaa auton ja se alkaa heti reenaamaan :)":http://www.lelushoppi.fi/tuotteet.html?id=145/2613
Finski fani

Finski fani 25.03.2011

  • 0
Jotain musaiikkia olisi mukava olla. Jos jollain olisi mokkula, niin vaikka Spotifyn kautta voisi kuunnella ja hoilata mukana. Mialuusti perus kajaritkin olisi kivat siihen kivasti silleen. DEATH METAL!
Schimanski76

Schimanski76 25.03.2011

  • 3
Finski fani wrote: Jotain musaiikkia olisi mukava olla. Jos jollain olisi mokkula, niin vaikka Spotifyn kautta voisi kuunnella ja hoilata mukana. Mialuusti perus kajaritkin olisi kivat siihen kivasti silleen. DEATH METAL!
Ne mitkään rokkivestarit ole! Merisää kuunnellaan ratiosta ja sunnuntaina jumalanpalvelus ellei koko porukka lähde kirkkoon. Et sie voi Sfinksi siellä huuvattaa mitään pakanamusiikkia,kun Sfäiski vetää raamattupiiriä poski märkänä.Virsiä voit laulaa kivasti mukana.
Finski fani

Finski fani 25.03.2011

  • 1
GOD METAL!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 25.03.2011

  • 0
vaiski75

vaiski75 25.03.2011

  • 1
Nimimerkillä: Metalli on paskimillaankin hyvää!
vaiski75

vaiski75 25.03.2011

  • 2
Schimanski76 wrote: Et sie voi Sfinksi siellä huuvattaa mitään pakanamusiikkia,kun Sfäiski vetää raamattupiiriä poski märkänä.Virsiä voit laulaa kivasti mukana.
Nyt kun otettiin puheeksi, niin voitaisiin hieman harjoitella ja ihan rohkeasti vain mukaan sieltä. Aloitetaan virrellä 247 ja nyt jaetaan heti porukkaa kahtia, toiset laulaa "main" osion ja toiset pelkästään kuoron.. Kaikki aloittaa ja Skimmy + Finski laulaa nuo suluissa olevat kuorot yhdessä ja kovasti. Sitten lähtee: Jos alkaa pännii, ni vedä kännii Jos joku morkkaa, ni pulloo korkkaa Jos oikeen mokaa, sun täytyy dokaa Vedä silloin pelti kii Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä (hei hei hei) Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä (hei hei hei) Tajuan kaiken, osaan kaiken, mimmit mua haluaa Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä Jos alkaa pännii, ni vedä kännii Jos joku morkkaa, ni pulloo korkkaa Jos oikeen mokaa, sun täytyy dokaa Vedä silloin pelti kii Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä (hei hei hei) Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä (hei hei hei) Tajuan kaiken, osaan kaiken, mimmit mua haluaa Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä
Finski fani

Finski fani 25.03.2011

  • 2
Hoi, hoi, hoi! eiku... Rai, rai, rai! eiku... Liian vaikian piisin valihit! En ala! Laulan metallia! Aaaaaaargggghhhhhhh! Niih!
hulluseon

hulluseon 25.03.2011

  • 0
Siinähän laulatta. Mie lähen töihin aamulla kello 4.00 joten jos alkaa vilttuilu, niin kiusin Kirvestä.
Finski fani

Finski fani 25.03.2011

  • 1
hulluseon wrote: Siinähän laulatta. Mie lähen töihin aamulla kello 4.00 joten jos alkaa vilttuilu, niin kiusin Kirvestä.
*Insert vilttuilu here*
vaiski75

vaiski75 25.03.2011

  • 0
Nälättää = Nälkä Janottaa = Jano Vituttaa = ?
Ac3Way

Ac3Way 25.03.2011

  • 0
Vituttaa = katiska Ollos hyvä

Write a post

Sign in to post a post.