Forum - Off-topic

Nyt soi?

vaiski75

vaiski75 04.04.2010

  • 0
IIPPONEN wrote: Mä en vissiin saa sun kunnioitusta :D
Kyllä mä Ipi sinuakin rakastan, vaikka ehkä emme tule koskaan tapaamaan Raveissa..
TehBigBunny

TehBigBunny 04.04.2010

  • 2
VÄISKI-SETÄ LAITTAA KORKIN KIINNI !
Finski fani

Finski fani 04.04.2010

  • 0
TehBigBunny wrote: VÄISKI-SETÄ LAITTAA KORKIN KIINNI !
"Kun yksi korkki sulkeutuu, toinen korkki avautuu" Kuuluisa lainaus, jonka sanojaa en kyllä nyt muista...
TehBigBunny

TehBigBunny 04.04.2010 (edit 04.04.2010)

  • 0
Finski fani wrote: "Kun yksi korkki sulkeutuu, toinen korkki avautuu" Kuuluisa lainaus, jonka sanojaa en kyllä nyt muista...
David Hasselhoff ? NP. Acrostichon - Shelter
vaiski75

vaiski75 04.04.2010 (edit 04.04.2010)

  • 3
TehBigBunny wrote: VÄISKI-SETÄ LAITTAA KORKIN KIINNI !
Kai sitä nyt ryyppää, kun vettä sataa ja Live ei toimi.. En mä mikään Jumala ole, mä olen lentäjä..
Finski fani

Finski fani 04.04.2010 (edit 04.04.2010)

  • 0
vaiski75 wrote: Kai sitä nyt ryyppää, kun vettä sataa ja Live ei toimi.. En mä mikään Jumala ole, mä olen lentäjä..
Aviatoriako siellä kyylätään? =P // Diablo - Core Of Lies
vaiski75

vaiski75 04.04.2010 (edit 04.04.2010)

  • 0
Finski fani wrote: Aviatoriako siellä kyylätään? =P
Työskentelen tuolla alalla ja tulee joka päivä tuo hieman kulahtanut lause suusta kuin sammakkona ikään.. Diablo - Mimic 47 DOWN - On March The Saints
Ac3Way

Ac3Way 04.04.2010

  • 0
Onko meidän tallissa lentomekaanikko? Ooh =O
Finski fani

Finski fani 04.04.2010 (edit 04.04.2010)

  • 0
Vai ihan lentäjä!?!? O_O Ite halusin joskus lentäjäksi, mutta ne mahdollisuudet loppu rahanpuutteeseen ja älykkyyteen. Tietysti olisin voinut panostaa kovasti opiskeluun, mutta se koulutus vaan on niin helvatan arvokas, ja voihan sitä joskus myöhemminkin mennä opiskelemaan lentäjäksi, kun on saanut kerättyä rahaa...
vaiski75

vaiski75 04.04.2010

  • 0
Finski fani wrote: Vai ihan lentäjä!?!? O_O Ite halusin joskus lentäjäksi, mutta ne mahdollisuudet loppu rahanpuutteeseen ja älykkyyteen. Tietysti olisin voinut panostaa kovasti opiskeluun, mutta se koulutus vaan on niin helvatan arvokas, ja voihan sitä joskus myöhemminkin mennä opiskelemaan lentäjäksi, kun on saanut kerättyä rahaa...
Nyt on pienen korjauksen paikka, kivasti. Lentomekaanikkona en toimi, koska parin metrin pituuteni ei ole oikeen "hyvä" juttu tuossa. Lentokone- ja helikopterimekaanikko kyllä, nykyään lentokonetarkastaja virallisesti ja lentämistäkin on kokeiltu aivan tarpeeksi.. Vihaan lentämistä yli kaiken ja koneeseen en nouse, jos ei ole ihan pakko.. Sittenhän ei kerrota kenellekkään, kivasti.. DREAM THEATER - Forsaken
Finski fani

Finski fani 04.04.2010

  • 0
vaiski75 wrote: Nyt on pienen korjauksen paikka, kivasti. Lentomekaanikkona en toimi, koska parin metrin pituuteni ei ole oikeen "hyvä" juttu tuossa. Lentokone- ja helikopterimekaanikko kyllä, nykyään lentokonetarkastaja virallisesti ja lentämistäkin on kokeiltu aivan tarpeeksi.. Vihaan lentämistä yli kaiken ja koneeseen en nouse, jos ei ole ihan pakko.. Sittenhän ei kerrota kenellekkään, kivasti.. DREAM THEATER - Forsaken
Mikäs siinä lentämisessä nyt niin hirveetä on? "Jos ihminen olisi tarkoitettu lentämään, ihmisellä olisi siivet" Ite haluisin taas päästä pienkoneen kyytiin, sillä ei matkustajakoneet tunnu oikein lentämiseltä... Kai sitä joskus voisi ottaa vaikka lentotuntejakin etc. Ostan oman koneen! Ja lentokentän! Joo, niin mä teen! Norther - Hollow
vaiski75

vaiski75 04.04.2010

  • 0
Finski fani wrote: Mikäs siinä lentämisessä nyt niin hirveetä on? "Jos ihminen olisi tarkoitettu lentämään, ihmisellä olisi siivet" Ite haluisin taas päästä pienkoneen kyytiin, sillä ei matkustajakoneet tunnu oikein lentämiseltä... Kai sitä joskus voisi ottaa vaikka lentotuntejakin etc. Ostan oman koneen! Ja lentokentän! Joo, niin mä teen!
Mä en ainakaan ole vapaaehtoinen huoltamaan sinun konettasi.. =D Tieto lisää tuskaa sanotaan ja liian monta kertaa on ollut "läheltä piti" tilanne, niin jotenkin se on siellä korvien välissä pysyvästi kuin Pikku kakkosen postinumero.. Pienkoneen kyytin pääset jossain vaiheessa varmasti, mutta sitä en lennä minä ja enkä tule kyllä olemaan kyydissäkään.. Tool - Vicarious
Ac3Way

Ac3Way 05.04.2010 (edit 05.04.2010)

  • 2
Noniin tässähän on jo elokuvan aineksia; Juoppo lentomekaanikko, joka pelkää lentämistä. Ei vaiskaan, mutta muutama vanha koulukaveri on opiskellut Porissa lentomekaanikoksi. Siitä siis heräsi kiinnostus, ei muuta. Korkki auki! Manowar - Wheels of Fire
Finski fani

Finski fani 05.04.2010

  • 0
vaiski75 wrote: Mä en ainakaan ole vapaaehtoinen huoltamaan sinun konettasi.. =D Tieto lisää tuskaa sanotaan ja liian monta kertaa on ollut "läheltä piti" tilanne, niin jotenkin se on siellä korvien välissä pysyvästi kuin Pikku kakkosen postinumero.. Pienkoneen kyytin pääset jossain vaiheessa varmasti, mutta sitä en lennä minä ja enkä tule kyllä olemaan kyydissäkään.. Tool - Vicarious
Kerros piäni esimerkki tällasesta "läheltä piti-tilanteesta." Entwine - Caught by Desire
IIPPONEN

IIPPONEN 05.04.2010 (edit 05.04.2010)

  • 0
vaiski75 wrote: Nyt on pienen korjauksen paikka, kivasti. Lentomekaanikkona en toimi, koska parin metrin pituuteni ei ole oikeen "hyvä" juttu tuossa. Lentokone- ja helikopterimekaanikko kyllä, nykyään lentokonetarkastaja virallisesti ja lentämistäkin on kokeiltu aivan tarpeeksi.. Vihaan lentämistä yli kaiken ja koneeseen en nouse, jos ei ole ihan pakko.. Sittenhän ei kerrota kenellekkään, kivasti.. DREAM THEATER - Forsaken
Kouvolassa helikopterimekaanikoksi kouluttaudun kivasti amiksessa :)
vaiski75

vaiski75 05.04.2010

  • 0
Eniten ehkä on korvien välissä seuraava: Helsinki - Moskova lento venäläisvalmisteisella isolla koneella ja tietenkin yölento. Leningradin (teille on on koulussa sanottu Pietari) päällä koneeseen savut sisälle ja vasen moottori pois pelistä. Ei happinaamareita, eikä mitään muutakaan toimenpiteitä ja Pilotti imoitti "pienestä" ongelmasta.. Mielenkiintoiset koukerot Leningradin päällä ja lentokentälle laskuun vasemmalle siivelle ja sitten vasta laskutelineille. Siivestä katosi pari metriä tavaraa ja silti kone rullasi terminaalin eteen kiltisti. Sitten odoteltiin kiltisti maahenkilöstön kiikuttavan varaportaita koneen viereen ja siinä ajan kuluksi katselin vasemman polttoainesäiliön vuotavan tyhjäksi. Noin neljä tuntia pimeässä terminaalissa lattialla istuen ja sitten taas uuteen mutta samanlaiseen koneeseen kipittäen kivasti.. Black Label Society - Stillborn
vaiski75

vaiski75 05.04.2010 (edit 05.04.2010)

  • 0
IIPPONEN wrote: Kouvolassa helikopterimekaanikoksi kouluttaudun kivasti amiksessa :)
No perskeles. Hyvään aikaan olet siellä opiskelemassa, työmarkkinat näyttää aika hyvältä ja ylitarjontaa teistä ei ole vielä.. Mutta, eihän toi musiikkimaku sovi alalle?! =D Soilwork - Nerve -- Ups, meinasi unohtua..
Finski fani

Finski fani 05.04.2010

  • 0
vaiski75 wrote: Eniten ehkä on korvien välissä seuraava: Helsinki - Moskova lento venäläisvalmisteisella isolla koneella ja tietenkin yölento. Leningradin (teille on on koulussa sanottu Pietari) päällä koneeseen savut sisälle ja vasen moottori pois pelistä. Ei happinaamareita, eikä mitään muutakaan toimenpiteitä ja Pilotti imoitti "pienestä" ongelmasta.. Mielenkiintoiset koukerot Leningradin päällä ja lentokentälle laskuun vasemmalle siivelle ja sitten vasta laskutelineille. Siivestä katosi pari metriä tavaraa ja silti kone rullasi terminaalin eteen kiltisti. Sitten odoteltiin kiltisti maahenkilöstön kiikuttavan varaportaita koneen viereen ja siinä ajan kuluksi katselin vasemman polttoainesäiliön vuotavan tyhjäksi. Noin neljä tuntia pimeässä terminaalissa lattialla istuen ja sitten taas uuteen mutta samanlaiseen koneeseen kipittäen kivasti.. Black Label Society - Stillborn
Pikku vikoja... ;) Joo tollanen tosiaan voi hiukan säikäyttää... lentämistähän on kutsuttu turvallisimmaksi tavaksi matkustaa, joten kai se kuitenkin kaiken kaikkiaan on sitten tosiaankin turvallista. =P Mitä mieltä sitten laskuvarjohyppäämisestä? Mun piti mennä hyppimään intissä, mutta en sitten ehtinyt ilmoittautua sinne. N. 300-350€ olis ollut hinta. Olis kyllä ollu aika nannaa... Kiuas - Cry Little Angel Onkos muuten väiskillä tai kellä tahansa täällä tota Last.fm:ää? Olis kiva saada pari kaveria sinne lisää. Muutama FRC:läinen jo löytyykin sieltä. Liittykää ihmeessä, jos ette vielä sielä ole. Ite oon ihan addiktoitunu siihen. Joka päivä sielä käyn kurkkimassa...
vaiski75

vaiski75 05.04.2010 (edit 05.04.2010)

  • 0
Jos koneessa on 10cm siipeä jäljellä niin en hyppää, en ikinä ja eihän noita varjoja ole kuin laskuvarjohyppääjillä (me kutsumme heitä rättisorsiksi kivasti) En koskaan, en milloinkaan ja ikinä tee tuota juttua.. Eikös tuo ole niinsanotun hätälaitteen väärin käyttöä mutta: Missään koneessa ei oikeasti ole laskuvarjoa matkassa, vain hienot punaiset tai keltaiset pelastusliivit ja niilläkään en hyppää.. Me saatiin Intissä ilmaiseksi nuo hyppyjutut ja yllättäen en mennyt silloinkaan, vaikka luvattin kuntsari joka hypystä.. Saat kyllä seuraa tuohon Last.fm sydeemiin, kunhan pääsen haukkumaan Mikkisoftan huomenna.. Soilwork - Song of the Damned
Finski fani

Finski fani 05.04.2010

  • 0
vaiski75 wrote: Me saatiin Intissä ilmaiseksi nuo hyppyjutut ja yllättäen en mennyt silloinkaan, vaikka luvattin kuntsari joka hypystä.. Saat kyllä seuraa tuohon Last.fm sydeemiin, kunhan pääsen haukkumaan Mikkisoftan huomenna.. Soilwork - Song of the Damned
No joo mä nyt olin laivastossa, missä ei hypitä kuin veteen, niin piti erikseen ilmottautua tollasille kursseille... Olisit nyt vaan menny hyppimään, niin ei olis tarvinnu intissä enää roikkua, kun kuntsareita vaan satelee... =D Hianoa, lisää Last.fm:iä! Väiskikin kuuntelee jo oikeaa musiikkiakin, niin hyvin sopii kaveriksi. Bunny on ainut kavereista, jonka kanssa meidän yhteensopivuus on "Super"... Noumena - Tarnish Me

Write a post

Sign in to post a post.