- 5
Forum - Finnish Racing League
Tallia vailla
Tarvisin ensi kaudeksi tallipaikan. Nopeuteni on häntäpään luokkaa, mutta otan osumaa suht harvoin.
Tämä ensi kausi menisi tutustuessa, joten toivoisin ettei tallikaverit odota kisavoittoja jne.
Itse en osaa maalata, joten joku muu joutuu tehdä tiimin maalit.
GT: Rattimestari
- 1
Ihailtavaa uhrautumista tältä kaverilta tuon tiimihässäkän tiimoilta. Varmasti löytyy siulle tallipaikka.
- 1
-Miekin oisin tallipaikkaa vaille ensikaudelle kun nämä "yksityistallit" kiellettiin. Suht. keskikastia on vauhti.-
- 0
Täällä kuski vailla tallia.
- 0
täällä kuski ilman tallipaikkaa, keskikastin nopeutta menen ja suht koht harvoin kontaktia tulloo otettua
E: jos boxi suostuis lukemaan forzan levyä
- 1
Paikkaa saa tarjota tännekkin.
Ja meni jo.
- 0
miehi tartteisin tallipaikan ja palakkoo en hirveitä pyyä.
- 0
Juu tallipaikkaa olis vailla...
- 2
Pistäkäähän kysyjät keskenään talli pystyyn. :) Jos ei kukaan ole siiiiis jo kysynyt teitä johonkiiiin mukahaha.
- 0
Mä lähden yksin.
- 4
Tänää tehään talli. Kuka on mukana?
- 0
Pögzytin tulee kivasti luisumaan miun tallin vaikka givasti.
Ja kaikille muillekki et jos tallia vailla niin YV minulle.
Peace out.
- 0
Anteheksi että mä oon vähän pihalla mutta mihin helvettiin täälä tallia kootaan?
- 1
ES Reisingiin kuulemma... Sm- sarjaan...
- 1
El PiNk DeViL wrote: Anteheksi että mä oon vähän pihalla mutta mihin helvettiin täälä tallia kootaan?[Trolling]Semmonen autotalli tehdään porukalla tuohon keskelle sivustoa, johon sitten kerätään kaikki mahottoman hyvät ideat ja poltetaan koko roska kun ei enää pysy ovet kiinni[/Trolling] Tämä ketju liittyy tulevaan SM-kauteen jossa halukkaat voivat hakea väkeä omaan talliinsa tai yksinäiset hakea tallipaikkaa. /Viddy, oon hiras
- 3
hulluseon wrote: -[Trolling]Semmonen autotalli tehdään porukalla tuohon keskelle sivustoa, johon sitten kerätään kaikki mahottoman hyvät ideat ja poltetaan koko roska kun ei enää pysy ovet kiinni[/Trolling]- -Tämä ketju liittyy tulevaan SM-kauteen jossa halukkaat voivat hakea väkeä omaan talliinsa tai yksinäiset hakea tallipaikkaa.- /Viddy, oon hirasPaljon sillä on "asiaa", mutta joskus sentään osuu kohdilleenkin. ^THIHIHIHII^
- 0
PetuK wrote: Paljon sillä on "asiaa", mutta joskus sentään osuu kohdilleenkin. ^THIHIHIHII^!http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSIrWoFgplI9kQbGys1kGaTIB4az0fekeR4rMVDDjV_vGD5M2D!
- 0
Tallipaikka hakuses!
- 0
Tallipaikka ois hakusessa.
- 2
En hae tallia, vaan tallikavereita, jotka *ajavat* kaikki osakilpailut.
EMM