Forum - Finnish Racing League

2-vuotias sarja

Northg7

Northg7 30.03.2010 (edit 30.03.2010)

  • 3
Onneksi olkoon! Tänään tulee kuluneeksi tasan kaksi vuotta siitä, kun epävirallisen sarjan ensimmäinen osakilpailu starttasi. Ensimmäisen kauden starttaamista edelsi positiivinen ideamylläkkä, jonka pohjalta saatiin sarja laitettua käyntiin. Kiitokset sarjaa ensin ideoineet ja vauhtia rattaisiin laittaneille. "Ensimmäinen osakilpailu":http://forzaracingclub.com/events/139/sm-sarja-i-taso-tsukuba/ käytiin Tsukuballa ja sarja oli jaettu "tasoihin" I ja II. Sarja on kokenut sittemmin kausien vaihtumisien varrella lukuisia uudistuksia niin ratakalenterin kuin autokantojenkin osalta. Kutakin kautta ylläpitää ennalta sovittu "management-ryhmä", johon aktiivisesti osallistumalla ja hakemalla voi vaikuttaa tuleviin kisoihin. Sarja alkoi Forza 2:n aikaan ja nyt eletään jo järjestyksessään seitsemättä kautta, nimellä F3SM2. F3 viittaa peliin Forza 3, ja SM2 kauden järjestysnumeroon. Tämän foorumin kautta pyöritettävänä sarja on tiettävästi Suomen pitkäkestoisin ja aktiivisin Forzassa järjestettävä sarja. terv. #62
villek00

villek00 30.03.2010

  • 0
Kiitos #62! Tässähän sitä tulee ihan haikee fiilis kun miettii tuotakin.. Itse en päässyt ko. kaudelle, koska löysin sivulle vasta kun kausi oli jo alkanut ja muutama kisa ajettu.. Mutta eipä sen väliä! Mukavaa on ollut nämä vajaat 2 vuotta mitä olen täällä ollut! Kiitos jätkät! Tää on teidän ansiota! - #07
Capo26RS

Capo26RS 30.03.2010

  • 0
Hieno juttu! Itse vasta vähän aikaa sitten aloittaneena oon viihtynyt mukana kovasti. Kuulin Forza2sen aikaan tästä SMstä ja ajattelin silloin että on ne kovia! Itsellä ei ollut mitään jakoa vauhdin puolesta ottaa osaa silloisiin kisoihin, ei tosin vieläkään lähelläkään kärkeä, mutta täältä tullaan pikkuhiljaa =D Hyvä veteraanit!
RaabForRehab

RaabForRehab 30.03.2010

  • 3
Sama juttu täällä. 1.kausi jäi ajamatta koska löysin "porukan" vasta kauden alettua.. Kakkoskaudelle kuitenkin osallistuin ja jokaisella kaudella olen ollut mukana vaihtelevalla osallistumisella. Aikanaan Spot Performance Racingiin kuuluessani pidin omaa "blogia" Spotin sivuilla käydyistä kisoista kuvineen, tiimin kommentteineen yms. englannin kielellä. Tähän en enää lähtisi kirveelläkään :D Oma vauhti on ollut aina pikkaisen keskitason yläpuolella ja 13 palkintopallisijaakin on plakkarissa kaikilta kausilta yhteensä. On ollut TODELLA hienoa, että tällä kuluvalla kaudella osallistujamäärä ei ole kokenut samanlaista inflaatiota, toisin kuin aiemmilla kausilla. Tuntuu, että häntäpään kuskeilta loppuu mielenkiinto, kun huomaa että vauhti ei riitä kärjen tasolle. Mukavaa on ollut myös se, että mukaan ollaan saatu paljon uusia nimiä, jotka ovat haastaneet ja tiputtaneet meidät veteraanit pois pilvistä :D Kunpa myyris tekisi comebackin niin oppisivat uudet "junnut" olemaan saatana :D Kyseessä kun on epävirallinen sarja, niin muistakaa, että rehdit kisat ja jännitys on jutun A ja O. Ei voitto. Toivottavasti kaudet jatkuu jatkossakin yhtä hyvällä hengellä! Tämä kausi on nostanut motivaatiota koko FM3:sta kohtaan ainankin omalla kohdalla merkittävästi..
hulluseon

hulluseon 30.03.2010

  • 0
Taidanpa olla uusin superlisenssin lunastanut rookie kuljettaja. Tasan yksi osakilpailu takana (Väiskin testisarja lähdössä näppärä yhteyden katkeaminen) ja täytyy myöntää että mukavaahan tämä on ollut. "Veteraanit" ottaneet (kuperkeikkamehua) ihan mukavasti vastaan ja ainakin itselläni ollut lystiä. En tiedä sitten muista.
DarkWarjo

DarkWarjo 30.03.2010

  • 0
Itse kans kohtuu uus janppa. Tähän kauteen keksin tulla mukaan hienosti about 30min ennen ekan kisan alkua, johon tosin en sitten enää päässytkään osallistumaan kun aika-ajo kerkes mennä ja lobbyt loppu kesken. Noh, seuraavaan kisaan sitten jumbolobbyyn ja hyvin siellä viihtynyt, ei ole ajo niin hirveän vakavaa, mutta kuitenki mennää nii kovaa ku päästään. Viime kisassa jostain ihan ihme syystä iski salama kirkkaalta taivaalta (tai siis leesti iski setupit ja mä päätin ruveta käyttään kytkintä) ja jouduinkin C-lobbyyn. Sen verran tästä yllätyin että päätin sitten voittaa koko lobbyn ;D Kisois on kyl ollu vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja ihan oikeasti pukkaa välillä jännitystä esiin. Esim. silverstonen lopetus: Eeegac viimeses mutkas ohitti, mut kerkesin just suoralla kuitata takas ennen maalia. Hienoa on ollut ja varmasti tulee vielä olemaankin. - #959 from Radio Rock Racing Team
FINBULLET

FINBULLET 30.03.2010

  • 0
Tossa alottelin tolla Semiroadsport meiningeillä.Pari kisaa ajoin.Ei sitten motivaatioo ollu enempään.Sitten ilmoittauduin tohon SM:n toiseen kauteen.Ollut mahtavaa meininkiä.Kohtuu hyvin on mennytkin mun tasoon nähden.Hyvä porukka ollut aina mukana.
Ac3Way

Ac3Way 30.03.2010

  • 1
Eka kausi oli selvästi paras, nevöforget taistleut Miqqen ja Bobberin kanssa 2 sarjan mestaruudesta. Ruatolle kiitos hyvästä pohja työstä, sekä muille mukana olleille. Täytyy olla samaa mieltä Raabinfornubetoobin kanssa, että tämä kausi on nostanut mielenkiintoa koko peliä kohtaan. Myöskin itseni kannalta on ollut mukavaa nähdä näin paljon kuskeja ajamassa joka kisassa. On häntäpään sijoituksista joutunut jo tosissaan taistelemaan ja hyviä kisoja sitä mukaan.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 30.03.2010

  • 0
Ittelläni ei ole aika riittäny noihin sunnuntai ajeluihin, mutta Semi Roadsporttia olen tässä mukavasti ajellut. Ehkä sitten myöhemmin tulen ajeleen SM sarjaa, jos aikaa riittä, mutta ainakin tulen ajamaan näissä keskellä viikkoa ajettavissa sarjoissa. Niin Forza 3:sen aikoihin mäkin tänne tupsahdin.
Draghar

Draghar 30.03.2010

  • 0
Legendaarista. Tuohon aikaan vielä minäkin pärjäsin näissä kisoissa :) Tosin myyrikselle kyllä hävisin melkein aina.
TeroKortelainen

TeroKortelainen 30.03.2010

  • 0
Tulihan sitä kiroiltua jo ekan kauden aikana, kun en osannut ajaa Rellulla ilman ABSeja. Tallikaveri (mjuuris) oli kieltämättä aika pitelemätön tuolla(kin) kaudella. Ikinä en ole näissä karkeloissa mitään voittanut ja varsinkin Kolmosen myötä moiset uroteot on voinut unohtaa kokonaan. Varmaankin katkerin hetki SM-kisoissa oli FM2:n kakkoskaudella(?), kun sen yhden ainoan kerran olisi voinut olla Road Atlantassa mahdollisuus taistella voitosta. Sitten iski joku ihana lagipiikki ja "Race Over"... Mutta päristellään mukana niin kauan kuin virtaa riittää!!!
IIPPONEN

IIPPONEN 30.03.2010 (edit 30.03.2010)

  • 0
Muistot Atlantasta kaudelta 1 tuo tipan silmäkulmaan :') Ennen sitä tai ikinä sen jälkeen ajanut yhtä hyvin ja puhtaasti missään.
TehBigBunny

TehBigBunny 21.04.2010

  • 0
Ensimmäiseltä kaudelta mulle jäi mieleen myyryläisen dominanssi ja se järjetön Tsukuban hinkkaaminen ennen karsintaa :D
Ac3Way

Ac3Way 21.04.2010

  • 0
TehBigBunny wrote: Ensimmäiseltä kaudelta mulle jäi mieleen myyryläisen dominanssi ja se järjetön Tsukuban hinkkaaminen ennen karsintaa :D
Joo muistan sen hinkkaamisen, it was so gay.

Write a post

Sign in to post a post.