Forum - Finnish Racing League

F3SM Kausi 2 - Vapaa sana

PetuK

PetuK 06.04.2010

  • 5
Enää USA ja finaali ajamatta Hyvillä mielin mennään eteenpäin. Väkeä on riittänyt vähän huonona ajankohtana ajettua Tsukubaa lukuunottamatta jokaiseen kisaan yli 30! Uskoa on, että USA:n kiekka polkaistaan taas käyntiin isommalla osallistujajoukolla kuin mitä Aasian finaalissa nähtiin. Aasian rundi on nyt siis takana ja siellä Kokonaisuudessaan vakuuttavinta vauhtia koko kiertueen ajan piti yllä WTF Racingin kilpikonnat ja etenkin Vally85. Onnea AsiaTourin voittajille! Muita kiertueen valopilkkuja olivat mm. Kaijanen ja Jusbazon, jotka nostivat Hondien jyräämässä sarjassa Seatit sijoille 1. ja 3. kiertueen finaalissa Tsukubassa. Epäonnistujiin voitaneen laskea ainakin perinteikäs TEAM ÄFFÄRCEE, joka kompuroi ja menetti asemiaan sekä kenties mahdollisuutensa jatkaa pitkää mitaliputkea. Tässä vaiheessa kautta vahvimmin mestaruudessa on kiinni Lutis, joka Aasiassa sai kasvatettua eroa toisena olevaan Herra Harmaaseen kymmenillä pisteillä. Lutiksen ajo on ollut läpi kauden vakuuttavaa ja hän on ensimmäinen, joka on "saavuttanut" PI-sakotuksen maksimin. Paljon on kuitenkin vielä pisteitä jaossa ja mikään ei ole varmaa. Jatkuuko kausi loppuun Lutiksen tahdissa vai nouseeko joku haastajista ohi? Henkilökohtaisella tasolla kausi on osoittautunut ehkä hivenen nousujohteiseksi, vaikkakin se tosiasia on pitänyt tunnustaa, että kärkeen ei ole ollut mitään asiaa. Toisaalta omiin peli- ja harjoitusmääriini nähden olen saavutettuihin tuloksiin ihan tyytyväinen. Aika-ajo vs. kisa -balanssi on tasoittunut varmaankin itselle sopivampien (=erikoisempien?) säätöjen löydyttyä.. :) Amerikkaan lähden mieli toiveita täynnä, vaikkakaan kiertueen avaus Lagunassa ei kuulu mitenkään suosikkeihini. Pugissa #93 kuitenkin todistetusti on voimaa (Leesti@Tsukuba: "Toi sun Pösö lähtee mutkista aika hyvin, kun ei perässä pysy".) ja sen toivon näkyvän positiivisesti vielä jossain vaiheessa kautta. Hyvistä väännöistä kiittäen PetuK
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 06.04.2010 (edit 06.04.2010)

  • 2
Harmi, mutta en päässyt Aasiassa osallistumaan, kun yhteen kisaan :( Tsukubassa olisi mulla ollut jakoja A-lobbyyn, mutta päivä oli väärä :( Toivottavasti Amerikka sujuu paremmin.
FINBULLET

FINBULLET 06.04.2010

  • 8
Kuvaan menossa olevaa kauttani Golfin puikoissä näin !http://cdn2.knowyourmeme.com/i/7281/original/blurb_facepalm2_20090622.jpg!
hulluseon

hulluseon 06.04.2010

  • 3
Suzukassa kaksi erittäin törkeää ajovirhettä ja toinen tuli painostuksen alla. No ei siinä mitään, kohti TsukuTsukua lähdin kovin odotuksin, mutta kuinkas kävikään. No Soneraa on jo kiitetty tästä hyvästä. Loppukautta kohti tämä kuski lähtee yrittäen päästä lopuissakin ajoissa parantamaan edes sitä C-lobbyn 8 sijaa niin aika-ajoissa kuin kisoissakin. Loppukauden vaikeimmat kisat tulee olemaan kaikki muut paitsi tuo Laguna, ei riitä voima tuossa mopossa turbo mörköjä vastaan pitkillä suorilla ja Nyrre on niin pirun pitkä että siellä tulee niin monta herpaantumista että oksat pois.
TehBigBunny

TehBigBunny 06.04.2010

  • 2
Tässä kaudessa ehdottomasti parasta on ollut suuri osallistujamäärä ! Autot on varsin kivoja, Se Yksi Merkki on ehkä vähän parempi mutta olisi sen itsekkin voinnut valita. Ajaminen on entistä epätasaisempaa, aika-ajot on menneet yläkanttiin mutta sitten kisat pårseelleen.
Schimanski76

Schimanski76 06.04.2010

  • 3
Ihan paras SM-kausi ikinä.(niin juu ja miun toka vasta) Mahtavat autot,mainiot radat ja eri kivat kilpakumppanit. Kautta varten pystytettiin talli,johon kuuluvat henkilöt ovat kärsineet yhteysongelmista pitemmän aikaa.Ideana oli,että osallistutaan kisoihin aina,kun yhteydet toimivat tai ukot jaksaa. Muutaman kisan olen nyt itse -päässyt- joutunut edustamaan tallia,(TJP27 poksi paskana ja Finski on nuorisorikollinen plus juoppo) ja ihan kivasti on mennyt. Eli Skimmyn harteille on taakka laitettu näissä karkeloissa. Hyvin pienellä reenillä ja autoa sen enempää säätämättä rimpuillaan loppukausi vielä mukana kaikkien kiusaksi.Ja juuri se tekeekin homman erityisen kivaksi,kun ei tarvitse niitä kymmenyksiä runkata ja säätää,vaan pitää hauskaa ja yrittää pyristellä jotenkin mukana. :)
Leesti

Leesti 06.04.2010

  • 3
Joo... Eli en ois kauden alus odottanu tällästä ja oon ollu todella tyytyväinen omaan suoritukseeni ja varsinki tallin jonkunmoinen menestyminen tuli kyllä aivan puskista, kuitenkaan ilman työtä se ei ole tullut =). Toivottavasti saadaan pidettyä edes jossain määrin sama taso tulevalla ameriikan kiertueella. Kuitenkin yksi suurimmista tallia koskevista huolen aiheistä on löytää riittävän pitkä naru, jotta saadaan "ajoittain" pilvilinnoissa leijuva Välly takaisin maan kamaralle ainakin kisojen ajaksi =D
Vally85

Vally85 07.04.2010

  • 0
Hienoa kisaamista kauttaaltaan, Aasia meni tosi putkeen kun aloin käyttää kytkintä, kierrosajat parani jopa sekunneilla. Aika yllättyneitä ollaan että aasiassa päästiin A-lobbyyn kisailemaan. Tsukubassa oli jo tosi tiukkaa ja alkoi toi PI-lasku tosissaan tuntumaan. Tsukubasta jäi hampaankoloon se Shimmyn varikolta eteenpääsy, olis pitäny tajuta leikata se mutka sisään mutta kun piti ulkoa hakea vaihtia niin pääsi se Seatti siihen eteen. Vaikka Tsuku ei olekaan suosikkiratoja niin ehdottomasti parhaat väännöt oli siellä. Innolla ootellaan Ameriikan kiertuetta, Laguna Seca kuuluu omiin suosikkiratoihin. Nii ja Leesti, mitä niihin pilvilinnoihin tulee, lainaan tässä hieman suurta esikuvaani Arnold Schwarzeneggeriä :D "When I’m training for a competition, I can be what some people call inhuman, but really I think it’s more like being superhuman. Then after the competition, I can switch off again be human and very emotional and so on.”
DarkWarjo

DarkWarjo 07.04.2010

  • 0
Vally85 wrote: "When I’m training for a competition, I can be what some people call inhuman, but really I think it’s more like being superhuman. Then after the competition, I can switch off again be human and very emotional and so on.”
Vitu arska! :D Joo, Aasia oli mullekki aika hassu paikka, Suzukassa yllätin porukat takavasemmalta ajamalla kytkimen kera, sit mä huomaan olevani C-lobbyssä ekaa kertaa IKINÄ, sit siinä varikkostopit tehtyä pääsin ajaa yksin hotläppii ja vetelinki sit lobbyni kovimpia aikoja, sit kun kaikki oli käyny varikolla huomasin yllätyksekseni olevani sijalla 1. ja tätä jatku maaliin asti parista ikävästä häiriöstä huolimatta (mm. puhelin soi kesken kaiken) Tsukubasta en oikee tykänny, mut vääntöä sielläki löyty, C-lobbyn 3-6 sijoista oli armoton kamppailu koko ajan neljän kuskin kans ja lopulta aika loppupuolella tuli pienen pieni kopsahdus hopon ja zolvin kesken ja kuittasin niistä ohi sijalle 4. Hyvistä sijoituksista saa kyl kiittää Leestin setuppeja sekä tuota kytkimen opettelua. ps. miksen mä valinnu hondaa?! :D
PetuK

PetuK 07.04.2010

  • 3
DarkWarjo wrote: ps. miksen mä valinnu hondaa?! :D
Hmm..koska sitten ei olis voinu laittaa mitään auton piikkiin..? T: Pugisti :)
Ac3Way

Ac3Way 18.04.2010

  • 1
Shaatanan khytkhin miehet, seuraavaks modaan lisäpolkimen ja rupean käyttämään kytkintä. Banaania kaikille khytkhin miehille!

Show hidden message

PetuK

PetuK 20.04.2010 (edit 20.04.2010)

  • 1
494 ihan oikein..managementin (siis villen tai capon tai.._mun_) vika :)

Show hidden message

villek00

villek00 20.04.2010

  • 0
tappileipa wrote: en yhtää ihmettele jos joku ville taas asialla.. :D
Manizmentissä ei oo ku yks Ville ja se ei ois noin tyhmä.. Sillä oo päässä mitää vikaa vikaa! Prkl!
PetuK

PetuK 20.04.2010

  • 1
Jottei kenellekään nyt varmasti jää mitään epäselvää, niin minäminäminäminä se varmastikin olin. Vähän ehkä ajatus ollut jäässä. Noh, onneksi muut paikkaa mun mokat :D
villek00

villek00 20.04.2010

  • 2
PetuK wrote: Jottei kenellekään nyt varmasti jää mitään epäselvää, niin minäminäminäminä se varmastikin olin. Vähän ehkä ajatus ollut jäässä. Noh, onneksi muut paikkaa mun mokat :D
Jätkä yrittää aina viedä kaiken kunnian ja kaikki naiset!
Ac3Way

Ac3Way 20.04.2010

  • 3
Ja turkulaisena ei tietenkään siinä koskaan onnistu :)
hulluseon

hulluseon 20.04.2010

  • 0
Kauden tavoitteet täynnä Rookie Racing Teamilla, mutta kaikki tästä eteen päin on plussaa joten toivon myötätuulen jatkuvan. Epäilen suuresti koska seuraavilla radoilla riippuu niin pirusti Woimasta, jota Hondasta ei löydy. Toivon mukaan ei nyt ihan yhtä tykyttäviä tilanteita tule kuten Lagunassa.
Jusbazon

Jusbazon 20.04.2010

  • 1
Ac3Way wrote: Ja turkulaisena ei tietenkään siinä koskaan onnistu :)
Ei siinä asiassa kannata turkua lähtee syyttämään ! =)

Write a post

Sign in to post a post.