Forum - Finnish Racing League

F4SM Kausi 1 - Pisteet

THE FRC

THE FRC 07.11.2011

  • 5
"Täältä löytyy pisteet.":https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0ArIPamAOkChXdHowRS1CclFrTXlzdVQxMEhFN1RLZlE&pli=1#gid=1
THE FRC

THE FRC 13.11.2011

  • 4
Päivitetty Laguna Secan jälkeen.
THE FRC

THE FRC 20.11.2011

  • 4
Päivitetty Atlantan jälkeen.
THE FRC

THE FRC 27.11.2011

  • 2
Päivitetty Silverstonen jälkeen.
THE FRC

THE FRC 04.12.2011

  • 4
Päivitetty Hockenheimin jälkeen.
ProBale

ProBale 11.12.2011

  • 5
Oonko mä nyt virallinen Forza Motorsport 4 -suomenmestari mallia 2011?
djrunkkari

djrunkkari 11.12.2011

  • 3
skyl
THE FRC

THE FRC 11.12.2011

  • 5
Et ennenkuin pisteet ylhäällä. B:ssähän sun olisi virallisten sääntöjen mukaan pitänyt ajaa.
ProBale

ProBale 11.12.2011

  • 0
Laitahan pisteet niin saan yöni nukuttua.
THE FRC

THE FRC 11.12.2011

  • 1
Mikäli tämä olisi hoidettu sääntöjen mukaan lobbyjaolla 11+7 olisi näkymä seuraavanlainen. Oletuksena tässä on, että kisa olisi muutoin mennyt samoin eli mokanneet olisivat myös silloin mokanneet jne. (mikä ei tietysti välttämättä pidä paikkaansa). Eli teoreettiset tulokset olisivat: A tuning draghar nipsu dj storkki jmm Petu tero nikde ville hullu B bale velli alchemist driver king warjo pytzi Josta seuraisi kauden kymmenen kärki... 1. djrunkkari 472 2. ProBale 465 3. Nikde 448 4. Nipsuhuuli 444 5. Draghar 423 6. TeroKort 412 7. Storkki 396 8. PetuK 394 9. Exami 391 10. velliperse 362
Storkki

Storkki 11.12.2011

  • 1
Pakko nyt kommentoida sen verran mutta eikö tämä ihan sääntöjen mukaan mennyt koska pytzi ja warjo jättäytyivät pois, jotta kaikki mahtuivat yhteen lobbyyn?
ProBale

ProBale 11.12.2011

  • 4
Niin, Pytzillä oli nettiongelma ja DarkWarjo sanoi myöskin vapaaehtoisesti ei kiitos. Tehkää miten haluatte.
PetuK

PetuK 11.12.2011 (edit 11.12.2011)

  • 9
Aloitetaan nyt sillä, että mulla ei todellakaan sitten ole mitään ketään vastaan niinku henkilökohtaisesti. Mutta en vaan jaksa sietää tuollaista säätöä ja vääntöä. Kyllä, he oletettavasti jäivät pois omasta halustaan, mutta... tuon yhden lobbyn eteen oli taas käynnissä hirveää painostusta ja vääntämistä sen sijaan, että olisi ilmoitettu ne aika-ajojen tulokset ensin kokonaisuudessaan. Tähän olisi sitten kukin saanut itse ilmoittaa, jos syystä tai toisesta ei olisi ollut halukas ajamaan. Eli lähinnä tuo hinka ja painostus yhtä lobbyä kohtaan ottaa päähän. Esim. Hulli sanoi aika-ajoissa, että saattaisi olla valmis jäämään pois, mutta vahvasti ainakin minä sain siitä sen käsityksen, että hän odotti omien aika-ajojensa menevän selvästi heikommin kuin mitä ne menivät... Ja tästä syystä hän olisi käsittääkseni ollut halukas ajamaan. Nyt häntä ei sitten kuitenkaan meinattu ensin huomioida tuloksissa ja alettiin huutelemaan, että yhdestä pitää päästä eroon, vaikka todellisuudessa taisi olla kahdesta kiinni... Ja samaa rataa sitten jatkettiin jonkin aikaa... Ja jos nyt vielä oikein aletaan halkoa hiuksia, niin muistaakseni aiemmin tällä kaudella on hieman vastaavanlaisissa tilanteissa sitten vaan jätetty se A vieläkin vajaammaksi ja ei ole lähdetty sieltä B:stä ketään nostamaan... Itselle vaan jää jotenkin paska maku tällaisesta ruinaamisesta/säätämisestä/mitälie nyt olikaan. Ja edelleenkin, ei mitään ketään vastaan, ei todellakaan. Tykkään vaan siitä, että säännöt olisivat aina mahdollisimman samat kaikille.
djrunkkari

djrunkkari 11.12.2011

  • 3
Oikein Petuk. Ihme ruinaamista balelta oli kun oli ajanut tobikka kierroksia aika-ajois :) jatkossa voitaisiin pysyä säännöissä niin voitan mestaruudenki :-D
ProBale

ProBale 11.12.2011

  • 1
Niin ja dj vois kans pysyä tiellä niin voittais niitä mestaruuksia, hahaa. :DDD Eivaa, thanks buddy kaudesta.
djrunkkari

djrunkkari 11.12.2011

  • 3
jälkipelit
DarkWarjo

DarkWarjo 11.12.2011

  • 1
Ei ajeta enskaudella kukaan. Mahtuu kaikki yhteen lobiin kivasti. Mä ite olin sen yhden lobin kannalla, en ois jaksanu lähtee ajaan beeloppii joten oli ihan sama jättäytyy pois. Valitettavasti Ville oli hullin jutuista saanu sen käsityksen että hän voi jäädä pois. Hullikin vois lie olla sanoissaan sitten tarkempi? Kun kuulin et ProBale on kiinni mestaruudes heitin itekki ekana vittuillessani et "mitäs ajoit doblet" mut tiedän myös kuin paskaa on vetää lobbys mis sit saa yksin ajaa ilman mitää päämäärää, joten nimenomaan halusin ite vapaasta tahdostani jäädä pois. muistakaa ny kaikki: IT'S ONLY A GAME!
FINBULLET

FINBULLET 12.12.2011

  • 3
Ens kaudella DTM-autoilla.
PetuK

PetuK 12.12.2011 (edit 12.12.2011)

  • 2
Kyseessä on vain peli, mutta väkisinkin tuo käytetty aika saa aikaan sen, että niiden sääntöjen mukaan toimiminen on vähintäänkin reilua. Jos kaikki pelaisivat 100% relaillen, niin eipä niillä sitten niin väliä olisikaan. Kunhan nyt vaan halusin tuoda pointin esiin, koska kuitenkin täältä foorumilta löytynee väkeä, jotka käyttävät reilustikin aikaa testaamiseen/säätämiseen jne. Mutta siis, omalta osaltani tässä on aivan se ja sama miten tullaan toimimaan. Ei tule vaikuttamaan mun yöuniin :) *_Muut manat:_* mun periaatteellisen kannan kaiketi jo tiedätte, mutta koska loppupeleissä mulle on aivan se ja sama, niin ratkaiskaapa te asia niinkuin parhaaksi näette.
Exami

Exami 12.12.2011 (edit 12.12.2011)

  • 0
liekkö vastaavanlaista ongelmaa olisi syntyny lyhyemmällä radalla, eipä aikasemmissa kisoissa ollut ongelmia ite jouduin yhdessä kisassa lähtemään B-lobbyn kärjestä huonon aika-ajon vuoksi vaikka "kilpa" nopeus olisi ollu selkeästi A-lobbyn luokkaa.. samakai tuo, pitkät radat tuottaa ongelmia näköjään? mitä nyt lobbyjen kokoon tulee, niin ehdotus: a) määrän mukaan jaettavat lobbyt 16 asti 1lobby, sen yli 2 tasan jaettua. johon poikkeus "b) & c)" b) vertailu aika-ajotuloksiin mikäli 1sec hyppy 3kilpailijan(esim. ***) välillä pistetään lobbyjako siitä tämä kuitenki poikkeuksella ei koske sijoituksia 1-5(sekopäät ajaa kuitenki niin kovaa :D) c) seurataan kuskin "todellista" nopeutta verraten kilpailu tuloksiin. sovelletaan siis siinä tilanteessa mikäli kyseinen henkilö on sijoituksilla "lobby jako" Kyseinen muutos mahdollistaisi tasaisemmat kilvanajot lobbyjen sisällä, a-lobbyn kärki ajaa kuitenki huomattavasti muita nopeammin, auttaisi "epäonnistuneen" aika-ajon korjaamista hyvällä kisasuorituksella. "***": Kilpailija 6: aika-ajo: 1:32.230, Kilpailija 7: 1:32.530, Kilpailija 8: 1:33.330, Näin 1sec ero Kilpailijan 6 ja 8 välissä ja lobbyjako muodostuu kilpailijoiden 7 ja 8 välistä Mutta: mikäli tilanne olisi niin että Kilpailija 7 olisi lähempänä kilpailijaa 8 tulisi jako 6 - 7 välistä

Write a post

Sign in to post a post.