Forum - FRC Jokkis

FRC Jokkis - Kausi 3 - Kisakalenteri

TehBigBunny

TehBigBunny 12.02.2011 (edit 21.02.2011)

  • 3

26.2. Sedona Club

Yhteistyökumppani BIC Pääsponsori CM JUN Pirelli Mukana menossa Tupi Koni Detroit Locker AEM

5.3. Laguna Seca

Yhteistyökumppani ORC Pääsponsori OMP Motec Good Year Mukana menossa Cobra Senterforce Lunati HKS

12.3. Camino Short Reverse

Yhteistyökumppani Toda Racing Pääsponsori Fidanza ST Michelin Mukana menossa Fram HPD Greddy NGK

*19.3. Jokkis Super Special*


26.3. New York Shikaaneilla

Yhteistyökumppani H&R Pääsponsori Whiteline Holley Bridgestone Mukana menossa Weiand Hotckis MP Injen

2.4. Sidewinder E

Yhteistyökumppani ARE Pääsponsori Torsen Wilwood Magneti Marelli Mukana menossa Brembo Öhlins Racetech Intrax

9.4. Catalunya / Tsukuba

Yhteistyökumppani ZF Pääsponsori ACT MSD Wössner Mukana menossa Quaife Supersprint Tein Sachs
___________________ Kuusi kilpailua, yksi väliviikko jossa Special Event halukkaille. Ensimmäinen kisa 26. päivä. Rata ehdotuksia alle, mainitkaa myös jos Benchmark/Sidewinder -radat eivät kelpaa. _( Max 1 jommassa kummassa )_ - Sedonan lyhyt lienee yksi, sitä ei ole ollut kummallakaan kaudella.
villek00

villek00 12.02.2011

  • 2
Motegin ovaali, Bechmarkin kaikki ovaalit käy ja Sunset Peninsulan ovaali käy. Siinähän olisi juuri 6 kisaa. @Kiitos@.
hammeredhuoh

hammeredhuoh 12.02.2011

  • 4
Ladera!!!
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 13.02.2011

  • 0
Toivomuksia: - Iberian Raceway oikeaan suuntaan - Road Atlanta short - New York shikaaneilla - Sidewinder Layout E - Tsukuba Circuit - Ladera
TehBigBunny

TehBigBunny 13.02.2011

  • 3
Nyyjoorkkia myös määä ajattelin. Zzzikaaneilla.
TJP27

TJP27 13.02.2011 (edit 13.02.2011)

  • 1
iberian kuulostaa kivalta, mutta väärinpäin se maistuis täällä paremmalta(molemmin päin hyvä).... ehkä viimeiseksi kisaksi jopa "enduranse-kisaksi"(varsinkin mopo-luokalle) sopis camino extreme rew. E: toi camino extreme taitaa tosiaan olla jokkiksen lyhyt-rata henkeä vastaan aika rajusti :)
hulluseon

hulluseon 13.02.2011

  • 1
Mä en oikein noista ovaaleista ole perustanut ikuna. Minusta on mukava välillä kääntää rattia vaikka toiseenkin suuntaan.
Schimanski76

Schimanski76 13.02.2011

  • 2
Ehdottelen korkkaamattomia Jokkisratoja: -Mazda Lakuna -Motegi(west varmaan jokkiksessa paras) -Road Atlanta short -Sunset Peninsula(täällä voisi tulla yllätyksiä) -Sidewinder (joku kiva versio) -Nyrre GP short
hulluseon

hulluseon 13.02.2011

  • 0
Nyrre GP on ehdottomasti kiva, mutta ehkä liian pitkä näille autoille? Mutta Laguna Seca saa heti täydet pisteet minulta, yksi parhaista kilvan ajoista on sattunut omalle kohdalle siellä.
Schimanski76

Schimanski76 13.02.2011

  • 0
hulluseon wrote: Nyrre GP on ehdottomasti kiva, mutta ehkä liian pitkä näille autoille? Mutta Laguna Seca saa heti täydet pisteet minulta, yksi parhaista kilvan ajoista on sattunut omalle kohdalle siellä.
Mie sitä lyhyttä versiota meinasin siitä Nyrrestä hulluseni.Ei kai se nyt mikään pitkä ole.En muuten itseasiassa edes muista yhtään millainen se lyhyt on.
hulluseon

hulluseon 13.02.2011

  • 0
No sitä tässä minäkin tarkotin. Enkä muuten muista minäkään sen radan pituutta.
Schimanski76

Schimanski76 13.02.2011

  • 0
hulluseon wrote: No sitä tässä minäkin tarkotin. Enkä muuten muista minäkään sen radan pituutta.
Kävin mittaamassa. 3.61kilometriä on pituutta hänellä.Eli suunnilleen Matsa lakunan pituinen.
TehBigBunny

TehBigBunny 13.02.2011

  • 0
Laguna voisi olla yksi. Nyrre Shortti olisi ehkä vähän turhan pitkä jos Laguna on jo mukana. DLC ratoja max yksi eli sitten se olisi joku Saidwinderi tai Pentsmarkki. Jonkun todella mutkaisen Sidewinderin seuraksi Ny zzztikaaneilla tasapainottamaan power/grip autoja.
Opc Sami

Opc Sami 13.02.2011 (edit 13.02.2011)

  • 0
Pahoittelen, mutta ei käy Nyrre Gp mulle. Sehän on DLC rata, eikä mulla MS pointteja ole. Laguna on kiva, ja Ny käy myös. Benchmarkilla vois tulla mielenkiintoisia tilanteita. Joku Sidewinderkin käy, kunhan versiossa ei ole pelkkiä 90 mutkia.
hulluseon

hulluseon 13.02.2011

  • 0
Opc Sami wrote: Joku Sidewinderkin käy, kunhan versiossa ei ole pelkkiä 90 mutkia.
Sidewinderia haetaan sen takia mukaan että ylitehokkaat taksit olis kusessa grippi mopoja vastaan.
FINBULLET

FINBULLET 13.02.2011

  • 1
Mä tuun tolla mun alitehosella Saabilla niin mä oon liikkuva shikaani.
RauhaMees

RauhaMees 13.02.2011

  • 0
hulluseon wrote: Sidewinderia haetaan sen takia mukaan että ylitehokkaat taksit olis kusessa grippi mopoja vastaan.
En usko että noi etuveto taksit ois kusessa. takavedot kyllä on täysin kusessa sidewinderila.
Nikde

Nikde 13.02.2011 (edit 13.02.2011)

  • 0
Mazda Laku Sega ehoottomasti, seo wankerin kotirata, ZOOM ZOOM! Nii ja Sedona Club jompaakumpaa suuntaa ajettuna ois hauska myös.
joonas6

joonas6 15.02.2011

  • 1
muut radat ihan se ja sama kunhan ajetaan Nyki shikaanella
hulluseon

hulluseon 15.02.2011

  • 3
Paska rata on nyki. En yhdessäkään Fortsassa ole siitä tykännyt. Ne on ne shikaanit ihan vilttuja ja kuitenkin sinne joku reikäpää änkeää yhtä aikaa. Onko sitten kiva?

Write a post

Sign in to post a post.