Forum - FRC Jokkis

Jokkis kooste studio

PetuK

PetuK 08.03.2011

  • 0
Nikde wrote: Ymmärtääkseni viiksimies ne lähetti heti cisan jälceen :(
Tuossa uskossa minäkin olin.
Nikde

Nikde 08.03.2011

  • 0
Kertokees nyt sitte viisaammat, että saako tosta boksista tuota viteoo 720p muodossa pihalle massamuistin avustuksella? Uppiminen FM.netiin ei palvele ketään, kun 30s. uppaamisessa kestää 15min ja lataamisessa toinen mokoma.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.03.2011

  • 2
Se ei ole oikeasti ihan 720p mutta saa, Mie laitoin tämän ohjeen muutamaan kertaan. "Tässä linkki":http://www.forzacentral.com/forum/forza-motorsport-3/36149-how-save-your-movies-using-usb-flash-drive.html
Schimanski76

Schimanski76 09.03.2011

  • 1
Nikde wrote: Ymmärtääkseni viiksimies ne lähetti heti cisan jälceen :( Eikä herneitä, Rayhan vaivannäköä kyllä arvostan yli kaiken, näitä viteoita on äärimmäisen hieno katsella kisojen jälkeen ja vielä vähän myöhemminkin uudestaan! :)
Ei lähettänyt viiksimies. Viiksimies pyysi Räyhää laittamaan FR:n,notta lähetys olisi mahdollista.Viiksimies huomasi vasta eilen,että Räyhä taisikin olla jo valmiiksi kaverilistalla. Pientä sekaannusta siis,mutta eihän tuo mitään haittaa. Hyvää duunia tekee Räyhä/Alibötsi. :) Jos ei niitä videoita tule ihan joka kisasta tai ei itse pääse pääosiin,niin se on ihan ymmärrettävää.Oma duuninsa se on niitä väsäilessä. Jatkakaa poijaat samaan malliin!
Nikde

Nikde 09.03.2011

  • 0
Schimanski76 wrote: Ei lähettänyt viiksimies. Viiksimies pyysi Räyhää laittamaan FR:n,notta lähetys olisi mahdollista.Viiksimies huomasi vasta eilen,että Räyhä taisikin olla jo valmiiksi kaverilistalla. Pientä sekaannusta siis,mutta eihän tuo mitään haittaa. Hyvää duunia tekee Räyhä/Alibötsi. :) Jos ei niitä videoita tule ihan joka kisasta tai ei itse pääse pääosiin,niin se on ihan ymmärrettävää.Oma duuninsa se on niitä väsäilessä. Jatkakaa poijaat samaan malliin!
Viittikkönää giftailla mulle nuo replayt, josko tuota videon kaappausta koittais...
Schimanski76

Schimanski76 09.03.2011

  • 0
Nikde wrote: Viittikkönää giftailla mulle nuo replayt, josko tuota videon kaappausta koittais...
Giftattu on.
TehBigBunny

TehBigBunny 09.03.2011

  • 0
Se myrkytti sun !
RauhaMees

RauhaMees 14.03.2011

  • 0
Kooste tulossa perjantaina varmaan, ku mulla on ruotsin ja äikän isot kokeet tälla viikolla. Kiitos kaikille palautteesta. Sanokaa jos teillä on jotai ehdotuksia näihin koosteisiin. ei ole aikaa itellä miettiä noita parannuksia hirveesti.
Nikde

Nikde 21.03.2011

  • 3
Coosteita odotetaan innolla! :)
RauhaMees

RauhaMees 21.03.2011

  • 0
Nikde wrote: Coosteita odotetaan innolla! :)
nyt on sillanen juttu, että mä lähen tonne ranskaan huomenna ja tänää en boxille voi mennä kiireitten takii. tuun ranskasta ens viikon tiistaina ja sen jälkeen pääsen tekemään koosteen loppuun. tosta special jaksosta en tiedä, en oo puhunu alibozin kaa viel. Ton ens kisan ripliit voi työntää tänne päin jos jaksaa.
RauhaMees

RauhaMees 31.03.2011 (edit 31.03.2011)

  • 0
vattu tää topicci ei toimi kunnol / aina välil ei päästä kattoo tokaa sivuu.
Nikde

Nikde 07.04.2011

  • 2
Hmph, tympii kun tulee vaan naisten ampumahiihtoa Jokkis Studion lähetysaikaan...
RauhaMees

RauhaMees 07.04.2011 (edit 07.04.2011)

  • 0
tänää tulee kooste 99% tarkkuudella. ^muistutus kännyy äkkii^ / Ois hyvä jos ois edes yks tyyppi lisää tässä hommassa. Noi ripliiden katsominen on tosi hidasta puuhaa vaikka kelaisikin sitä eteenpäin.
RauhaMees

RauhaMees 07.04.2011

  • 1
sidewinder jakso ilmestyny :)
Nikde

Nikde 08.04.2011

  • 0
Hienoa työtä, ihan kylmät väreet tuli noista neulansilmistä, toivottavasti ei enään koskaan :D
TehBigBunny

TehBigBunny 08.04.2011

  • 0
Käyttistä, kyä.
RauhaMees

RauhaMees 17.04.2011

  • 3
Camino saapui katseltavaksi
Nikde

Nikde 18.04.2011

  • 1
Toi Samin kaato oli kyllä komea, ja Paristo Petun suoritus herätti kyllä hilpeyttä, miten sattukin, että Skimmy siihen osui... Tossa ois kyllä tullu rumaa jälkeä jos allekirjoittanut ois osunu Petuun, kun olin ton letkan ekana... :D
PetuK

PetuK 18.04.2011

  • 0
Heh, samaan aikaan naurattaa ja tuntee häpeää. Hjuva minä :)
hulluseon

hulluseon 18.04.2011

  • 1
Joko myö muut ajetaan paljon nätimmin tai ei sitten lähetellä näitä replyjä etiä päin. Vähän väärässä paikassa taas mainostan, mutta kai se nyt suodaan? Meinaan tuossa myöhemmällä kun availen boksin niin pistän eiliset ajut julkiseen jakoon, eli minun storeen. En sitä ekaa lähtöä, mutta toisen pistän uhallani. Oli melkosta ajelua pitkästä aikaa. Petu ei saa katsoa kun se herkistyy.

Write a post

Sign in to post a post.