Forum - FRC Jokkis

Jokkis kooste studio

RauhaMees

RauhaMees 20.05.2011 (edit 20.05.2011)

  • 0
Road Atlanta, Ladera, Mugello (tulossa tänään 99% varmuudella)
hulluseon

hulluseon 22.05.2011

  • 1
Ei tule telkkarista Jokkista :(
RauhaMees

RauhaMees 19.10.2011 (edit 26.02.2012)

  • 1
-
RauhaMees

RauhaMees 04.11.2011 (edit 08.01.2012)

  • 0
-
RauhaMees

RauhaMees 11.11.2011 (edit 08.01.2012)

  • 0
-
RauhaMees

RauhaMees 08.01.2012

  • 2
Uusi jakso on teossa ja tulossa kovaa vauhtia :) Seuraava jakso nähään Perjantaina klo 18:00 "Tästä":http://www.youtube.com/user/JokkisKoosteStudio pääsette Jokkiskoostestudion uuteen youtube kanavaan :) Voi näyttää sekavalta aluksi mutta se korjaantuu kun ensimmäinen viteo tulee sinne.
RauhaMees

RauhaMees 08.01.2012 (edit 11.01.2012)

  • 2
"Ladera Short In-Car Special osa 1":http://youtu.be/dArhOkKZ6kQ Ei välttämättä näy vielä ku on käsittely kesken, mutta huomenna se on valmis jo :) osa 2 tulee huomenna.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 08.01.2012

  • 0
Näkkyypi jo :)
RauhaMees

RauhaMees 09.01.2012 (edit 09.01.2012)

  • 0
Ongelmia lähyteksessä...
PetuK

PetuK 09.01.2012

  • 2
Rayha300 wrote: "Iberian Short In-Car Special osa 1":http://youtu.be/dArhOkKZ6kQ Ei välttämättä näy vielä ku on käsittely kesken, mutta huomenna se on valmis jo :) osa 2 tulee huomenna.
Ihan kiva video ja silleen. Mutta olisko tuo kenties ollut ladera ;)
RauhaMees

RauhaMees 11.01.2012

  • 0
PetuK wrote: Ihan kiva video ja silleen. Mutta olisko tuo kenties ollut ladera ;)
Oho :D Mitäköhän mä oon taas sekoillu. No ei se kenenkään maailmaa oo kaatanu kuitenkaa :)
Mace

Mace 11.01.2012

  • 0
Jos totta puhutaan nii emmää ainakaa muistais kumpi on kumpi äkkiseltään.. tietenki jos hetken miettii..
RauhaMees

RauhaMees 26.02.2012 (edit 26.02.2012)

  • 5
Nyt on tämäkin paikka laitettu toimintaan :) Eiku kaikki kattelemaan uutta "jaksoa":http://www.youtube.com/watch?v=R8RgRJu_f8c&feature=channel_video_title
Nikde

Nikde 26.02.2012 (edit 26.02.2012)

  • 0
Kummallinen tuo Hullin KA kun se tolleen loikkii :D Toi Pytzin pelastus oli kyllä aika huikee, se vois useemminkin ajella tolleen varmistellen :) Seuraavaan jaksoon parannusehdotusta... Kuva jäänyt tosi tummaksi tässä ja lomituksenpoistoa vois käyttää, jos tuo EZcap ei parempaan kuvanlaatuun kykene? Lisäks noi pilipalimusiikit sais mun mielestä jättää pois itse kisatapahtumista. Ois voinu olla myös enemmän incar matskuu, myös muiden kyydistä :) Ym. puutteista huolimatta näitä on varsin mukava katsoa ja toivotaan ehdottomasti sarjalle jatkoa!
hulluseon

hulluseon 26.02.2012

  • 1
Siitä puuttu se minun pelastus. Toi Pytzin suoritus kyllä oli aika kova kanssa.
TehBigBunny

TehBigBunny 26.02.2012

  • 0
Et sie pelasta, Jeesus pelastaa. Skimmy kertoi tämän.
RauhaMees

RauhaMees 26.02.2012 (edit 26.02.2012)

  • 0
Nikde wrote: Kummallinen tuo Hullin KA kun se tolleen loikkii :D Toi Pytzin pelastus oli kyllä aika huikee, se vois useemminkin ajella tolleen varmistellen :) Seuraavaan jaksoon parannusehdotusta... Kuva jäänyt tosi tummaksi tässä ja lomituksenpoistoa vois käyttää, jos tuo EZcap ei parempaan kuvanlaatuun kykene? Lisäks noi pilipalimusiikit sais mun mielestä jättää pois itse kisatapahtumista. Ois voinu olla myös enemmän incar matskuu, myös muiden kyydistä :) Ym. puutteista huolimatta näitä on varsin mukava katsoa ja toivotaan ehdottomasti sarjalle jatkoa!
-Pikku kysymys vaa, ku räyhä olen niin mikä lomituksenpoisto?- (Räyhä mies tietää nyt :D ) Musan voin heittää roskakoriin heti vaikka ja incaria saan tehtyä jos annetaan ripliitä :) Voin kyllä myös tehdä erikoisjakson jos joku haluaa omasta ajostaan jonkun lähdön in-caarina.
hulluseon

hulluseon 26.02.2012

  • 0
TehBigBunny wrote: Et sie pelasta, Jeesus pelastaa. Skimmy kertoi tämän.
Minä eilen kuulin niin raskauttavia jutskia sitä meestä kohtaan etten usko enää mitään mitä se antisankari sanoo.
Nikde

Nikde 26.02.2012

  • 0
Rayha300 wrote: -Pikku kysymys vaa, ku räyhä olen niin mikä lomituksenpoisto?- (Räyhä mies tietää nyt :D ) Musan voin heittää roskakoriin heti vaikka ja incaria saan tehtyä jos annetaan ripliitä :) Voin kyllä myös tehdä erikoisjakson jos joku haluaa omasta ajostaan jonkun lähdön in-caarina.
Eikö ripliissä voi kattoo toisen auton incaria muka?
RauhaMees

RauhaMees 26.02.2012 (edit 26.02.2012)

  • 0
Nikde wrote: Eikö ripliissä voi kattoo toisen auton incaria muka?
Ei voi :( Konepelti kuvaa saa mutta hienompihan se sisältä on. // se on toi ezcap joka tekee ton kuvan tollaseksi. Vaikka tein nyt äsken testin lomituksen poistolla nii se on samanlaista kuin ennenkin. Tää ezcap on varmaa sen verran vanha että tää poksahtaa jossain vaiheessa. No parempi tää on ku toi forza oma sydeemi joten jatkan tällä niin kaun kuin HD PVR purasee takaraivoa :D // // toi kuva näyttää youtuben pikku ruudussa iha kohtalaisen hyvältä mutta pikkasenkin suurempana huomaan minäkin tota lomitus vikaa.

Write a post

Sign in to post a post.