Forum - Games and Gaming

Pakkosuomi peleissä ja Livessä

Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 02.11.2012 (edit 02.11.2012)

  • 0
Horizonin sivuluisuosumabonuskertoimet eivät ole yksittäistapaus vaan näemmä MS:n uusi politiikka. Mm. Hollannissa ja Ruotsissa tulee jo dashboardikin väkisin omalla kielellä ja dubbaukset päälle. Jostain syystä käyttäjän tekemä "Language" -asetus skipataan ja kieli pakotetaan lokaation perusteella. Eli jos lähdet nyt Ruotsiin reissulle ja otat boksin mukaan, saat ruotsinkielisen dashboardin ja Horizonin. Kävin avautumassa liven foorumilla (josta varmaan ei ole mitään hyötyä), täällä enemmän juttua aiheesta jos kiinnostaa: "http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_feedback/f/2604/t/370546.aspx":http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_feedback/f/2604/t/370546.aspx
RauhaMees

RauhaMees 02.11.2012

  • 0
Mä ainakin muutin Locationin. Nyt mulla on englannin kielinen Horizon.
Latetzki

Latetzki 02.11.2012 (edit 02.11.2012)

  • 1
Hirveestipä haittaa tuo suomennos :P Tuskin edes huomaa enää. Mut voihan se muissa peleissä olla ärsyttävä.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 02.11.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Mä ainakin muutin Locationin. Nyt mulla on englannin kielinen Horizon.
Hollannissa ja Ruotsissa Localen vaihto ei auta dashboardin kieleen, ja on muutenkin vammaista, että käyttäjän "Language"-asetusta ei kunnioiteta. Veikkaan että jatkossa localen vaihto ei vaikuta peleihinkään, eli tämänhetkinen Horizon-kierto on vain laastaria avohaavaan.
Sunsh1ne FI

Sunsh1ne FI 02.11.2012

  • 4
Latetzki wrote: Hirveestipä haittaa tuo suomennos :P Tuskin edes huomaa enää. Mut voihan se muissa peleissä olla ärsyttävä.
Mua kyllä haittaa aika pahasti nää "Naksauta ohjainlaipan B-näppäintä käynnistääksesi sivuluisun" -jutut, ei yhtään istu suomi mun korvaan peleihin ja käyttöliittymiin liittyvissä jutuissa. Ymmärrän kyllä että toiset sen haluaa, mutta olisi mukavaa antaa mahdollisuus vaihtaa myös englantiin.
Ac3Way

Ac3Way 02.11.2012

  • 2
Jep. Sitä, kun on pikkupojasta asti tottunut peleissä englannin kieleen niin menee tuo huono suomenkieli vähän ohi.
Mudinski

Mudinski 03.11.2012 (edit 03.11.2012)

  • 0
Halo 4 Oddball = Kallopallo Running Riot = Melkoinen murhaaja Over Kill = Suurmurha Onneksi locationin vaihto auttaa Halossa tähän asiaan... Naurattaa jopa enemmän, kuin nauratti CS: GO suomennokset !

Write a post

Sign in to post a post.