Forum - Games and Gaming

iRacing

PetuK

PetuK 10.02.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Casteria pienemmälle ja camberia pari naksua alkuunsa reilummin. Lasket takapäätä pari milliä ja kokeile sitten. Noilla minä olen Jonin setuppeja värkännyt. E. Ja kokeile laittaa edestä toe in/out miinukselle 2 ja 4 väliin.
Tängjuu. Täytyypä kokeilla!
hulluseon

hulluseon 11.02.2016 (edit )

  • 0
Bemari on ihan paske Zolderissa :P
hulluseon

hulluseon 13.02.2016 (edit )

  • 0
Oma enkka 1:28.5 Ruffilla. Edelleen puskee.
Driver181

Driver181 17.02.2016 (edit )

  • 0
Tarkotuksena ottaa kolmen kuukauden rupeama iitä abouts 10 kuukauden tauon jälkeen. Mitä sarjoja tuolla enään ajellaan? GeeTee vehkeet käy vallan mainiosti...
hulluseon

hulluseon 18.02.2016 (edit )

  • 0
Älä vielä ota, vasta kolmen viikon päästä kun tämä kausi on ohi. GT3 kisat edelleen kaikkein suosituimpia, GT1 myös aika suosittu, Caddyt riippuen radasta sekä IMSA.
Driver181

Driver181 18.02.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Älä vielä ota, vasta kolmen viikon päästä kun tämä kausi on ohi. GT3 kisat edelleen kaikkein suosituimpia, GT1 myös aika suosittu, Caddyt riippuen radasta sekä IMSA.
Varmaankin ens viikolla itse palailen kuvioihin. Ei viitsi hirveen pitkälle kesään jättää tuota mebershippiä kun sitä ei sitten tule käytettyä. GT3 kiinnostais kyllä. Kuulemma RUFia ovat poistamassa siitä lineupista?
hulluseon

hulluseon 19.02.2016 (edit )

  • 0
Ei kun Ford tippuu, Ruf, BMW ja McLaren jatkaa. Mersu ja Audi uusia tulokkaita.
PetuK

PetuK 19.02.2016 (edit )

  • 0
Phillip Island - cacca maa tämäkin :D:D Mulla on kyllä aika pahaa syöksyä tää ollut nyt... Heti huomaa kun ei ehdi ajaa tarpeeks = paljon mun tapauksessa.
hulluseon

hulluseon 20.02.2016 (edit )

  • 0
Katoppa kun seuraavan kerran loggaat sisään, miten minun irating on eläny. Justiinsa kun luulin osaavani, niin tuli romahdus. Phillip Island on Ruffille ja Fordille nannaa, Bemarille ok, mutta Mäkit ei tyksi. No ensi viikolla on sitten pomppuinen Nyrre GP.
Driver181

Driver181 21.02.2016 (edit )

  • 0
Huomenna sitten takasin iRating jahtiin. Muutaman kisan kon kerkeis hyvää kilvanajoa ajamaan niin ois mukavaa. Ei oikeen Asseto enään nappaa public lobbyineen :D
Driver181

Driver181 03.03.2016 (edit 03.03.2016)

  • 0
"1.15.586 Viime viikolla Road Atlantassa.":https://www.youtube.com/watch?v=UB9lY4Zs7P0
PetuK

PetuK 09.03.2016 (edit 09.03.2016)

  • 0
MB ja Audi (se siitä periaatteesta) basetuneilla samaa kyytiä mitä RUFilla pääsin koko viikkona. Ja vakaammiltakin tuntuvat. Näin ainakin @COTA.
Driver181

Driver181 12.03.2016 (edit )

  • 0
PetuK wrote: MB ja Audi (se siitä periaatteesta) basetuneilla samaa kyytiä mitä RUFilla pääsin koko viikkona. Ja vakaammiltakin tuntuvat. Näin ainakin @COTA.
Kämmer syö miun rahat :C
hulluseon

hulluseon 17.03.2016 (edit )

  • 0
Audi ja BMW tulee olemaan minun weapon of choice tälle BSS kaudelle.
PetuK

PetuK 17.03.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Audi ja BMW tulee olemaan minun weapon of choice tälle BSS kaudelle.
Olen ny pari-kolme lähtöä ottanut tuon AMG:n kanssa. Periaatteessa ihan baseline-tunella. Ihan ok peruskyytiä. Nyt tarttis ruveta keksimään lisää vauhtia jostain. Audi nyt ainakin vielä jäänyt vähemmälle huomiolle.
hulluseon

hulluseon 08.06.2016 (edit )

  • 0
Caccaa tuli housuun, eli -300 iRatinkia kauden alusta. No tulevalla kaudella sitten otetaan turpiin Proto GT sarjassa Fordilla ja gt3 kisoissa. Ehkä välillä jos huvittaa fixed Ruf kisoja.
PetuK

PetuK 09.06.2016 (edit )

  • 0
hulluseon wrote: Caccaa tuli housuun, eli -300 iRatinkia kauden alusta. No tulevalla kaudella sitten otetaan turpiin Proto GT sarjassa Fordilla ja gt3 kisoissa. Ehkä välillä jos huvittaa fixed Ruf kisoja.
Itellä taitaa olla ratinkin aika samoissa kuin kauden alussakin. Pari hyvää viikkoa osui jolloin kisailu oli todella nautittavaa, mutta sitten oli myös niitä viikkoja kun vain yksinkertaisesti mikään ei onnistunut. Tuota Protoa itekin vähän ihmettelin notta miten olis, mutta taitaa vaan olla niin ettei aika riitä. Samasta syystä on edelleen Blancpain Endurancekin kokematta ja sprintissäkin jää testit liian vähiin jonka seurauksena tulee liikaa noita incidenttejä. Etenkin typerät pienet leveäksi vedot tarttis saada paremmin karsittua. Loppukaudesta aloin tota AMG:tä opettelemaan ja periaatteessa ihan ok vauhtia sillä paikoitellen pääsen, mutta mua vaivaa ihan pirusti se, etten saa siihen tarpeeksi tuntumaa. Lähtee kaasulla välillä ihan arvaamattomasti lapasesta ilman, että saan mitään varoitusta asiasta ensin. Uskoisin kuitenkin, että sen kanssa opin vielä elämään, koska jarrulla tuo tuntuu paljon vakaammalta mitä Ruffi.
PetuK

PetuK 10.06.2016 (edit )

  • 0
Kohtapian tarttis membershippi uusia, mutta nyt ei taida olla mitään promoja. Tulee kallista :(
hulluseon

hulluseon 10.06.2016 (edit )

  • 0
Ei ole, enkä minäkään älynnyt viimeksi mustana perjantaina ottaa puoli-ilmaista jäsenyyttä. No pitää ottaa se vuoden riisto hintainen nyt ja sitten ottaa taas alesta seuraava.
hulluseon

hulluseon 04.08.2016 (edit 04.08.2016)

  • 0
Se olis Fisran järjestämät finaali ajot tänä viikonloppuna Summer Assemblyillä. Karsintasarjan top20 meni Assyille finaaliin ja finaali tulee suorana "täältä":https://www.twitch.tv/fsrc tai koko viikonlopun ajan voi vilkuilla JP Lammin "striimiä":https://www.twitch.tv/jplays Lammin direct drive rattia voi muuten mennä kokeilemaan tuonne Assyille. On melkoinen setti kaverilla. Lisäksi paikalla on myös Foracerin kärry, missä on neljä motion rigiä.

Write a post

Sign in to post a post.