Forum - Games and Gaming

Xbox One vai PS4?

DiddFIN

DiddFIN 07.09.2015 (edit 07.09.2015)

  • 1
Hivenen jälkijunassa pitäisi saada joko Xbox One tai PS4. Jos ei nyt viitsi ihan tässä vaiheessa ostaa molempia, niin valinta on aivan tolkuttoman vaikeaa. Tässäpä syyt, lussia ja miinuksia: Xbox One + Padi + Hinta (ei ny kovin montaa kynppiä) + Pidin kyllä X360:stä enemmän kuin PS3:sta + Forza 6 (jos nyt on ees plussa...) + Quantum Break (jos nyt on ees hyvä...) – Kavereilla PS4, pelejä ei saisi lainaan ihan niin... – Livessä paskahkot ilmaiset pelit ja tarjoukset, PSN:ssä ollut hyvääkin kamaa – Ne heikommat tehot, mutta #resolutiongate (se 900/1080p jolla niin väliä) PS4 + Tehot + Uncharted 4 (suosikein pelisarja ikuna) + PSN ilmaaset pelit (ainakin jossain vaiheessa) ja tarjoukset + Kavereilla PS4 – Padi, vaikka vissiin parempi ku PS3 vastaava (vai onko?) – Hinta (ei ny kovin montaa kynppiä) Jotenkin järki sanoo, että PS4 mutta fiilispohja sanoo että Xbox One. Olin jo päättänytkin, mutta Gigantin 299€ tarjous loppu just pari päivää sitten ja sitten ovatkin taas samalla viivalla. Project Cars olis todennäkösesti jopa parempi ku Forssa, mutta ungh. Hjälp?
odetzy

odetzy 07.09.2015 (edit )

  • 1
Mihin tuo valinta perustuu on aikalailla kaksi asiaa, mitä pelejä on tarjolla ja kumpi konsoli kavereillas on. Itse valitsin Onen pelien perusteella, (Forza, Halo yms.), kun oikeastaan kukaan omista kavereista ei ole siirtynyt näihin uuempiin konsoleihin. Jos pelaa paljon raasinkipelejä niin voi myös miettiä mitä ratteja on tarjolla, Xonella on vähän rajoitettu valikoima, joko Thrustmasterin F458-ratti tai sitten vähän kalliimpi Madcatzi, kun taas Pleikkarilla on käsittääkseni vähän laajempi valikoima.
RauhaMees

RauhaMees 07.09.2015 (edit )

  • 0
Itse en ostanut konsolia, mutta ostin PS4 ohjaimen puuceelle. Jotenki jännä hyvältä se tuntuu omasta mielestä. Mutta sekin voi johtua, ett olen pelannut PSX pelejä sillä nyt vasta. Jos nyt lähtisin itse ostaa konsolia, niin olisin sormi suussa kumman haluaisin. On nuo exclusivet niin mukavia molemmissa.
DiddFIN

DiddFIN 08.09.2015 (edit 08.09.2015)

  • 0
Ja nyt tuo Forza 6 sai IGN:ssä 9.0. http://www.ign.com/articles/2015/09/08/forza-motorsport-6-review Edit: Gamespotissa 8. http://www.gamespot.com/reviews/forza-motorsport-6-review/1900-6416239/
jimmykojootti

jimmykojootti 08.09.2015 (edit )

  • 0
Itse molempia hieman pelaillut, mutta ainakin Forza 5:seen sain ratilla tuhlattua tuntitolkulla aikaa. Pleikkarilla taaskin pelaillut oikeastaan vain AC4(?) Black Flag, mikä joskin petti jopa grafiikoiden osalta. Pleikkari tuntui paljon yksinkertaisemmalta käyttää, joskin boxiinkin oppii varmasti helposti. Jos itse ostaisin nyt jompaakumpaa niin boxiin kääntyisin, toki en osaa sanoa onko siitäkään enää mitään iloa pelkällä padilla :D
DiddFIN

DiddFIN 08.09.2015 (edit )

  • 1
Pistin sitten tilaten äkspoksin+witcherin sekä Forza 6. Until Dawn -teinikauhupeli näytti kyllä myös hyvältä, mutta onhan tässä useita kuukausia aikaa kerätä kolehtia pleikkariin, ennen kuin Uncharted julkaistaan. :P Ps. Gamestopilla ennakkovarattavissa Fifa 16 + 1TB Xbox One bundle 399€, jos inspaa.
djrunkkari

djrunkkari 08.09.2015 (edit )

  • 1
DiddFIN wrote: Ps. Gamestopilla ennakkovarattavissa Fifa 16 + 1TB Xbox One bundle 399€, jos inspaa.
Hmm, pitää laittaa harkintaan. Fifan toki myisin heti pois :D

Write a post

Sign in to post a post.