Forum - Games and Gaming

GTA V

ProBale

ProBale 26.10.2011 (edit 26.10.2011)

  • 7
!http://images.vg247.com/current//2011/10/logo-600x600.jpg!
TehBigBunny

TehBigBunny 26.10.2011

  • 5
Karua kun jengille pitää selittää että 'V' meinaa viisi ...
Mace

Mace 26.10.2011

  • 2
=P=P=P=P=P=P=P Uus GTA on mulle se varma ostos, jokaista GTA:ta on tullu nii väännettyä että oksa pois. Traileria venatessa...
Ac3Way

Ac3Way 26.10.2011

  • 3
Toivottavasti voi taas pelihahmolla röyhtäistä ja pieraista, muuta en tarvitse.
jimmykojootti

jimmykojootti 27.10.2011

  • 2
Macela94 wrote: =P=P=P=P=P=P=P Uus GTA on mulle se varma ostos, jokaista GTA:ta on tullu nii väännettyä että oksa pois. Traileria venatessa...
Sama! pakkostokseks menee vaikka olis kuinka pasha!
Mace

Mace 28.10.2011

  • 2
!http://img705.imageshack.us/img705/8897/48514article.jpg!
Latetzki

Latetzki 28.10.2011

  • 0
^ Niin eihän tuo meinaa mitään oikeastaan?
sjamy

sjamy 28.10.2011

  • 2
Paitsi, että viiden dollarin setelit painetaan Los Angelesissa... Z0MG !!
ProBale

ProBale 28.10.2011

  • 3
Mun veikkaus GTAV:n asetelmaks on, että Los Angeles (Los Santos) ja pelataan natiivi-amerikkalaisella eli Intiaanilla, joka on joutunut kärsimään jostain lähipiirin alkoholinkäytöstä ja ajatunut pahoille teille. Mitäs veikkauksia teillä on? Nauretaan sitten keskiviikkona, että kuinka pahasti meni pieleen.
Mace

Mace 28.10.2011

  • 1
Juu kai se Los Angelesiin sijoittuu jos huhut paikkaansa pitää, toisaalta toivottavasti ei kokonaan. Vois olla mielenkiintoine jos juoni menis niin että pelaaja on poliisi joka ajautuu väärälle polulle jne.
DarkWarjo

DarkWarjo 28.10.2011

  • 2
SA remake! toivon.
Ac3Way

Ac3Way 30.10.2011

  • 2
Maaseutua ehdottomasti mukaan, ei vältämättä mikään pakko saada Las Venturasia(Las Vegasia) ja San Fierroa(San Fransiscoa) mukaan peliin. Toivottavasti päähahmo ja tarina onnistuvat tällä kertaa sekä peli olisi oikeasti jopa hauska kaiken sen realistisuuden lisäksi. Vahva usko tähän, kun GTA IV oli niin pahasti karsittu peli muihin GTA-peleihin verrattuna niin nyt on jo hyvä kokemus Rockstarilla uudesta konsolista. Pakko ostos!
Mace

Mace 30.10.2011 (edit 30.10.2011)

  • 0
Niimpä, IV:ssä aikaa ja rahaa meni pelimoottorin yms tekemiseen, nyt kun ne on valmiina niin pääsevät tekemään juonta ja muuta kivaa oikein kunnolla... luultavasti. Lentokoneet takas, ja koodi jolla saa poliisit veks eikösta joo...
jimmykojootti

jimmykojootti 30.10.2011

  • 0
Hollywoodissa ollaan ja jahdataan jotain kuuluisaksi tullutta vanhaa tuttua josta ei tiedetä edes kuka kuuluisuus se on, mutta entinen oikea nimi tiedetään. Sivuun liittyy jokin tarina jostain jengistä ja isosta ryöstöstä. Se on minun puhdas veikkaus joka menee varmasti päin esterin perskiitä.
Ac3Way

Ac3Way 30.10.2011

  • 2
Liipasinherkkää Jehovan todistajaa itse veikkaan, joka syö väliajalla kahvia ja pullaa.
Schimanski76

Schimanski76 30.10.2011

  • 5
Ac3Way wrote: Liipasinherkkää Jehovan todistajaa itse veikkaan, joka syö väliajalla kahvia ja pullaa.
Vähäx ois Eissi siistii,jos sie olisit siinä pääosassa.
ProBale

ProBale 31.10.2011 (edit 31.10.2011)

  • 1
Mace

Mace 01.11.2011 (edit 01.11.2011)

  • 1
Juu noista huhuista luin yheltä foorumilta: "GTA V:n trailerin julkistukseen on vain kaksi päivää (nyt yksi) ja huhumylly jauhaa hurjana. SaveAndQuitGaming kertoo nimettömänä pysyvästä huhuilijasta, jolla on väitetysti suhteita Rockstar Gamesiin. Tällaisia vahvistamattomia GTA V -tietoja hänestä irtosi: Päähahmo on latino nimeltään Adrian (..miehekkäällä latino tavalla?) Peli sijoittuu San Andreasiin vuonna 2012 ja Mayojen maailmalopulla vitsaillaan paljon Peli alkaa Los Santosissa, jossa päähahmo herää mukiloituna ja ryöstettynä kilpailevan jengin, Varrios Los Aztecasin alueella pääjuoni pyörii rahakkaan diilin ympärillä konsoliversioissa on 32 pelaajan moninpeli, PC:llä 64:n PC-versio julkaistaan yhtä aikaa konsoliversioiden kanssa ja Rockstar Leeds on tehnyt hyvää työtä sen kanssa San Andreasissa on samat kaupungit kuin GTA:San Andreas -pelissä, mutta isompina ja yksityiskohtaisempina Jengisodat ovat mukana SaveQuitAndGamingin uutisessa on myös isoja spoilereita (mikäli ne pitävät paikkansa), käykää lukemassa ne sieltä, mikäli haluatte. Muutaman voin vielä mainita tässä: *Aikajatkumo jatkuu GTA IV:stä ja Nikokin mainitaan muutamia kertoja* *Pelissä on neljä loppua, joihin vaikuttavat sen aikana tehdyt päätökset*"
IL3

IL3 01.11.2011

  • 0
Keskiviikkona raileri?
Mace

Mace 01.11.2011

  • 0
"Juu":http://www.rockstargames.com/

Write a post

Sign in to post a post.