Forum - Games and Gaming

SW The Old Republic

DarkWarjo

DarkWarjo 26.11.2011

  • 0
Onkos porukka tämmöstä meinanu pelailla? Kyseessä siis WoW tyylinen MMORPG Star Wars maailmassa. Ite sain Beta-inviten ja tän viikonlopun sais testata. Pitää kattoo jos on hyvä ni voi olla et joutuu heittää elämälle hyvästit.
Ac3Way

Ac3Way 26.11.2011

  • 0
Ei kiinnosta MMORPG:t, kun ne maksavatkin niin paljon. Aikoinaan tosin tuli paljon pelattua Star Wars Knights of the Old Republicia. Se oli hyvä peli.
hulluseon

hulluseon 26.11.2011

  • 0
Vanhalla Boksilla kokeilin SWKofOR ja en tyksinyt. Ei vain ole se minun jutska. Dead Island vaikka onkin jonkin tyylinen rope on sen sijaan ihan kiva, mutta kauhulla odotan sitä päivää kun Sledgehammer Games julkistaa CoD ympäristöön tulevan roolipelin.
vaiski75

vaiski75 26.11.2011

  • 0
Töp töp töp.. Guild Wars maksaa vain kerran..
DarkWarjo

DarkWarjo 26.11.2011

  • 0
Miksi pitää laittaa alapeukkuu tämmöseen viestiin? Omituista. Tossa nyt vähä testaillu ja hyvältähän tää vaikuttaa. Monet NPC:t on ääninäytelty yms. Muutenhan tää on aika pitkälti WoW Star Wars maisemissa.
Pottae

Pottae 19.12.2011

  • 1
Tämä peli on parhautta. Ei voi muuta sanoa. En ole ennen MMO:ta pelaillu tai sitten ne pelailut on jäänyt vain kokeiluiksi. Vähän epäilin että käykö tämän pelin kanssa samoin ..EI käynyt! Useita pelitunteja jo takana ja pelattavaa riittää vielä pitkälle.
DarkWarjo

DarkWarjo 18.04.2012

  • 0
Nostellaas vähän. Jos jotakuta kiinnostaa peliä kokeilla, niin mulla ois ny noita 7päivän triali avaimia jaossa. Eli jos kiinnostaa testata, pistäkää privaviestinä mulle s-postiosoo niin laitan kutsua tulemaan. HOX! Peli on aika julmetun kokonen! (yli 20gigaa) joten melkee kannattaa ladata se ennen ku aktivoi keyn.
Tuomo33

Tuomo33 20.04.2012 (edit 20.04.2012)

  • 0
Hirveän montaa vastaavaa kategoriasta peleiä ,en olepelannut, mutta tätä nyt joitakin tunteja takana, ja pakkoa tykätä. Eka tunti meni opetelemisessa, tutustumisessa, jonka jälkee päässy, suht hyvin mukaan. Saa kanssa nähä, miten käy kun viikonverran pelailee.
Tuomo33

Tuomo33 13.07.2012

  • 0
Nyt tullut se, mitä ainakin itse odotin kovasti. Nyt pääsee pelaamaan ilman aikarajaa, lvl 15 asti. Ne jotka aikasemmin ovat triali testanneet, pitäisi päästä jatkamaan. "news":http://www.swtor.com/info/news/news-article/20120710-0 Taidanpa siis lähtä päivittämään versioni, ja mennä heilumaan valomiakalla =)
DarkWarjo

DarkWarjo 17.11.2012

  • 0
Sehän on nyt sillee et tästä tuli ny se Free to play versiokin.. "TÄÄLTÄ":http://www.swtor.com/ pääsee katteleen.

Write a post

Sign in to post a post.