Forum - GrassRuuts

GrassRuuts - Höpötystä

RauhaMees

RauhaMees 06.11.2012

  • 0
KingPlayer10 wrote: Olisko niitä kunnon ratapäiviä joskus? Alkaa jo vähän ikävöittämään. Jos ei teppo/potta/räyhä jaksa järjestää, voin järjestää heidän puolestakin...
Pistäppäs järjestäen. Voin pistää palkinto pottii vähä rahaa. Voin mäkin tonne kisan laittaa, mutta itse sitä en sitte järjestä kokonaan jos ollenkaan.
Tuomo33

Tuomo33 06.11.2012

  • 0
Jos selasen kyhäisen, niin +kuinka moni+ osallistuu ? Ta/Drifting "ratapäivä" Jos joku oita päiviä järjsetää, viesiä laittaa, niin pistetään pottiin palkintoja.
KKNGS

KKNGS 06.11.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Pistäppäs järjestäen. Voin pistää palkinto pottii vähä rahaa. Voin mäkin tonne kisan laittaa, mutta itse sitä en sitte järjestä kokonaan jos ollenkaan.
ny on
jimmykojootti

jimmykojootti 06.11.2012

  • 0
Minä voin nyt forssan myytyäni jaella isoja rahapalkintoja :)
KKNGS

KKNGS 06.11.2012

  • 0
jimmykojootti wrote: Minä voin nyt forssan myytyäni jaella isoja rahapalkintoja :)
Mielummin vähemmän ja usein
RauhaMees

RauhaMees 15.11.2012 (edit 30.11.2012)

  • 0
Näin palkan saatuani voin kertoa tämän. Olen aloittanut tälläisen "Ansaitse rahaa pitämällä ratapäivä"-ohjelman (Ei se mikää video ole jos sitä meinaatte). Tarkoituksena on, että kun joku teistä järjestää yksittäisen ratapäivän saa järjestäjä eventin jälkeen rahaa tililleen. Summat menevät kutakuinkin näin (muutoksia tulee kokoajan): K = kilpailijaa radalla. 3-5 K = 1500€ 6-9 K = 3000€ 10-15 K = 6000€ 16 K (täys lobby) = 10 000€ 16 + K = Sovitaan sitten :) Siinä on rahat jotka saa niin kauan kuin mulla riittää rahaa omassa pussissa (siis nää rahat tulee suoraan mun pussista, EI TEPON!). Jotta tähän "ohjelmaan" pääsee on lähetettävä minulle yv:nä ratapäivän suunnitelma/tiedot. Hyväksyttyäni ratapäivän teemme sopimuksen rahamääristä ja sen jälkeen saat järjestää ratapäivän. Teen sopimuksen vain yhden henkilön kanssa kerrallaan, joten olkaa nopeita. Enkä myöskään tee kahta sopimusta yhden viikon aikana. Jos tekisin monta sopimusta, loppuisi multa rahat heti kesken. Olen testannut tätä "ohjelmaa" yhden henkilön kanssa ja se toimi loistavasti. Jos olet kiinnostunut tai on jotai kysyttävää, heitä minua yv viestillä :) Hyvää päivänjatkoa kaikille. // -Ja näin aloituksen kunniaksi annan ensimmäiselle tähän "ohjelmaan" osallistuneelle" +25% lisäyksen kaikkiin summiin.- Ei bonusta enään.
Rintala

Rintala 16.11.2012 (edit 16.11.2012)

  • 0
Nyt kaikki grippi kisoista kiinnostuneet kirjoitelkaa "tänne":http://forzaracingclub.com/forum/16/1108/
RauhaMees

RauhaMees 30.11.2012 (edit 30.11.2012)

  • 1
Kattelin tuossa huvikseni kaikkien palkaa tietoja läpi ja huomasin, että Rintala tilitti aika paljon rahaa eilen :DD Kattelin myös, että rikkaimmilla alkaa kohta olla jo 150K rikki.
SirpaRuohojuuri

SirpaRuohojuuri 30.11.2012 (edit 30.11.2012)

  • 0
.... ^Anteeksi^
Rintala

Rintala 30.11.2012

  • 0
Rayha300 wrote: Kattelin tuossa huvikseni kaikkien palkaa tietoja läpi ja huomasin, että Rintala tilitti aika paljon rahaa eilen :DD Kattelin myös, että rikkaimmilla alkaa kohta olla jo 150K rikki.
Juuri alan tuhlaamaan sitä ;)
RauhaMees

RauhaMees 30.11.2012

  • 1
Ihme juttu. Tulee ilonen olo ku saa lahjoittaa jolleki rahaa sitä vastaa, että hän tekee jotain.
Tuomo33

Tuomo33 30.11.2012

  • 1
^^ Pääasia että on jotakin kilpatoimintaa, gr:ässä. Ja eihän tolla mitään tee, kun ei tunnu olevan käyttöä omille projekteille :D Ainahna tota saa lisää joka viikko, joten turhaa nuukaila ja pitää itellään :p
Rintala

Rintala 30.11.2012

  • 0
Mulla ois käyttää vaikka teidän kaikkien rahoille ;) Palttiarallaa 50k GR € lähti tililtä....
Rintala

Rintala 30.11.2012 (edit 30.11.2012)

  • 1
Mees Räyhä kurkkaa mun tallia. Nyt on meinaan vekotin joka menee lintassa. _________________________ *TULEEKO JOKU KRIFTAA MUN KANSSA?!*
KKNGS

KKNGS 30.11.2012 (edit 30.11.2012)

  • 1
Rintala wrote: Mees Räyhä kurkkaa mun tallia. Nyt on meinaan vekotin joka menee lintassa. _________________________ *TULEEKO JOKU KRIFTAA MUN KANSSA?!*
Jos saan vähän rahaa vielä niin mullakin tulee olemaan sellanen hauska linttaskylle Sit ollaan team skylle ^vähän niinku jokkiksessa "Team Red VW" Joonaksen kanssa^
Rintala

Rintala 30.11.2012

  • 0
Kiinnostaisiko jotakuta ostella mun kanssa tallitilaa? Autohalli (8 paikkaa) – 75 000 € Eli neljä paikkaa hintaan 37 500€
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.12.2012

  • 0
Tää räss ruutsi on alkanu jonnin verran kiinnostaa, noi perus säännöt tuli kutakuinkin selkeiks ku noita selailin mutta mutta. Jos tän tässä vaiheessa alottaa ni onko tässä mitään jakoa saada jotakuinkin kilpailukykystä kalustoa kisoihin -> vakio autolla ajo ei kiinnosta, mutta voin siihen hetkellisesti suostua oletettaen että siitä pääsee kohtuullisessa ajassa edes hieman viritellympään. Riftiä en pelissä hallitse (toisin kuin oikeassa elämässä) kun siihen mie tartten oikian perstuntuman. joten vain kirppi kiinnostaa. tosin en sano ettenkö saattaisi välillä tulla krippi autolla vähän riftaamaan, kun jonninlainen haju riftaamisesta (pelissäkin) on. Kuinkas paljon täällä on kisoja / tapahtumia ja mimmosiin aikoihin nämä tapahtumat on?
KKNGS

KKNGS 05.12.2012

  • 0
SettlingAphid60 wrote: Hyvää tekstiä
Totta ihmeessä mukaan, aina tarvitaan muita ajajia. Tällä hetkellä on rintalan sarjat, mutta meinasin tossa joku vklp (ehkä ens) pitää jonniilaisen kisan kivasti, TA ja Drift
SirpaRuohojuuri

SirpaRuohojuuri 11.12.2012 (edit 11.12.2012)

  • 1
TEPPO! Sinulle olisi postia.
TeppoRuohojuuri

TeppoRuohojuuri 11.12.2012

  • 1
SirpaRuohojuuri wrote: TEPPO! Sinulle olisi postia.
"Asiakunnossa":http://www.youtube.com/watch?v=v_S2JVaINO4

Write a post

Sign in to post a post.