Forum - General Discussion

Forza Motorsport 5

HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.11.2014 (edit 23.11.2014)

  • 0
Ketäs me täältä saatas mukaan jos mie jotain pientä sarjantynkää rupeisin kasailemaan? Ja ilmotelkaa vähän että mimmosilla vehkeillä huvittais ajaa jos nyt jotain saadaan aikaseks. Ja ei tää ei oo ainoo paikka mistä kattelen kuskeja, mutta tää on se paikka minkä säännöillä mennään. Oon pannu kyselyä parille muullekkin voorumille, jos sieltä saatas muutama kuski lisää.
djrunkkari

djrunkkari 23.11.2014 (edit )

  • 0
Katotaan vuoden päästä.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.11.2014 (edit )

  • 0
Ja se että jotakuta ei kiinnosta, ei kiinnosta mua. ^ei pahalla^ En koita täältä saada ku ehkä kolme, tai viis kuskia, koska suurimmalla osalla ei ole ainakaan vielä vitostakaan.
PetuK

PetuK 23.11.2014 (edit )

  • 0
HLR Juggernaut wrote: Ketäs me täältä saatas mukaan jos mie jotain pientä sarjantynkää rupeisin kasailemaan? Ja ilmotelkaa vähän että mimmosilla vehkeillä huvittais ajaa jos nyt jotain saadaan aikaseks. Ja ei tää ei oo ainoo paikka mistä kattelen kuskeja, mutta tää on se paikka minkä säännöillä mennään. Oon pannu kyselyä parille muullekkin voorumille, jos sieltä saatas muutama kuski lisää.
Jåå jos vaan aikataulut wörkkii. Eipä kai sil niin välii millä mentäs.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.11.2014 (edit 23.11.2014)

  • 0
Johonkin samoihin aikoihin ku SM ajettiin normaalisti on mun alkuperänen suunnitelma joutuu ehkä vähän liikuttelee tunri sinne tai tänne, et saa aikataulut jotakuinkin natsaamaan. Todennäkösimmin saadaan muutama britti, ja ehkä hollantilaisia matkaan... ehkäpä jokunen jenkkikin eksyy mukaan. Autoiks aattelin joko EVO vs Imppu, GT86 vs BRZ, tai sitte jotain hothatchejä tai sitte tylysti jotain yhen mallin kisaa... Tietysti ois vielä Camaro vs Mustang, mutta kun suurin osa porukasta ei kuitenkaan tykkää amerikkalaisista ni aattelin sen jättää pois laskuista näin alkuun.
PetuK

PetuK 23.11.2014 (edit )

  • 0
Beetlecup? Törkeen hauska vekotin ajaa :D
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.11.2014 (edit )

  • 0
Aattelin jotain kohtuu modernia Honda S2000 Ehkäpä, Tai Honda CRX Mugen, tai Civic type R ku ovat kohtuu simppeleitä vahkeitä. Luokaks aattelin jotain B550 tasoa, ni noi kaverit joka harvemmin tulee A luokan alapuolelle ei pitkästy kuoliaaks.
PetuK

PetuK 23.11.2014 (edit )

  • 0
Hmm..mut tässä vaan fundeerasin, että pitääkös näitä sitten ajaa jollain limited-damgeilla tms jos jotain ulkomaan eläviäkin olis tarkoitus haalia mukaan? :(
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 23.11.2014 (edit 23.11.2014)

  • 0
Harvemmin lagi mikään ongelma on Tuolla mä vedän Jenkkien Brittien ja Aussien kans samaa aikaan + joka toisella sriimi pystyssä, tähän mennessä ei yhtään lagiperästä vaurioo tullu. EDIT: Näillä näkymin on jo neljä kuskia kasassa, Muaanluettuna PetuK ja minä. Ja 1 odottelee selkeempiä sääntöjä, kun totesin, että ihan kaikki ei oo viel 100% varmuudella päätetty. Ja 2 sanoo että riippuen miten aika saadaan sopimaan.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 25.11.2014 (edit )

  • 0
Tossa ny tuntuu vaan olevan sen verran monta sarjaa just alkaneena et kellään ei tunnu olevan oikein aikaa perehtyy tähän... Aktiivisimmat kaverit puskee 8 sarjassa yhessä viikossa.
PetuK

PetuK 25.11.2014 (edit )

  • 0
Mjoo. Ehkäpä tämän voipi antaa olla mun puolesta. Jotenkin kuvittelin, että se lobbyn täyteen saaminen ei olis ollut mahdottomuus, jos ulkomaan eläviäkin olis mukana. Blaah.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 26.11.2014 (edit )

  • 0
No koitan kumminnkin melko pienestä piiristä hakea, että sais varmaa ja asiallista porukkaa. Ehkä vähän myöhemmin kun tosta kumminkin muutama sarja putoo pois enemmin tai myöemmin.
odetzy

odetzy 28.11.2014 (edit )

  • 0
Olen kyllä mukana jos vaan aikataulut saa kohdilleen.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.11.2014 (edit )

  • 1
GT cup striimaus alkaa kohtapuoliin http://www.twitch.tv/jova1982
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 28.11.2014 (edit 28.11.2014)

  • 0
pätkäs... paaan koht uusiks pystyyn Edit: Aikaajot vituix mut striimi taas pystyssä Edit 2: Netti pätkäs PRRRRRKKKLLLEEEE
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 05.12.2014 (edit 06.12.2014)

  • 0
Ja tänään taas vähän GT cuppia. Striimi linkki tossa 2 postausta ylemppänä. Alkaa noin puolentoista tunnnin päästä Edit: Mun paras kisa tähänmennessä ja kukaa ei ollu tsemppaamassa =( "tossa":http://www.twitch.tv/jova1982/b/596052686 ny video jos joku haluu kattella
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 12.12.2014 (edit 12.12.2014)

  • 0
HLR Juggernaut wrote: GT cup striimaus alkaa kohtapuoliin http://www.twitch.tv/jova1982
Teknisten ongelmien takia siirretty myöhempään ajankohtaan.
HLR Juggernaut

HLR Juggernaut 15.12.2014 (edit )

  • 1
Incar nyrreä... Alussa oli vähän kuumat renkaat ku tuli lämmiteltyy niitä ehkä vähän liikaakin, mut kun jäähtyvät ni aliohjaaminen pääs pariin otteeseen yllättämään. Ei mitenkään erikoisen hyvä kierros, mutta onphan kumminkin puhas kierros. Autona Audi RS4 -08, Nelikkona A luokassa Ja koska pelitallennin ymmärtää vaan 5 minsan pätkiä, ni video kahessa osassa. "osa 1":http://xboxclips.com/HLR+Juggernaut/f6b40d79-ce01-498b-9206-3bcec5f91e5c "osa 2":http://xboxclips.com/HLR+Juggernaut/77082ac4-2078-4e8b-b7ad-64b01ac3344c
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 15.12.2014 (edit )

  • 0
Ainakin Nyrren kapeus kohdillaan! Ei näytä paljoa enää tilaa olevan.
MehuSukka

MehuSukka 15.12.2014 (edit )

  • 0
Onpa harvinaisen ärsyttävä ääni rajottimella.

Write a post

Sign in to post a post.