Forum - General Discussion

IL3n Autotallin siivous.

IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
Eli, kun nyt on tosiaan kovanlaisesti iskenyt motivaation puute maalata tai ylipäätänsä pelata Forza2:sta, olen päättänyt hieman "siistiä" autotalliani. Aluksi lähettelin kaverilistaltani löytyneille FRC:n jäsenille summamutikassa A-luokan autoja, joten jos semmoinen/semmoisia on talliisi eksynyt, syyttää voi minua. Mitään vastuuta en tekosistani ota, mutta autot ovat Tuning Garageiden ajokkeja koko Forza 2:sen ajalta. Osa erittäin vanhoja ja osa ihan uusia. Jotkut olen saanut lahjaksi ja joistain maksanut paljon. Jotkut ovat vieläkin ostettavissa kyseisiltä Garageilta ihan normaaliin hintaan. Aion jatkaa touhujani aina silloin tällöin ja vaihtaa välillä mahdollisesti pois lähetettävien autojen luokkaa jne. Eli jos autoja halajat, lähetä vapaasti FR:ää, niin lisäilen teidät listalleni ja yritän muistaa autoja teille lähettää. Joku voi saada useammankin auton ja joku voi jäädä täysin ilman. Joitain helmiä säilytän pidempään (lahjoitan mahdollisesti myöhemmin/pidän itselläni/myyn/tai muuta vastaavaa) ja joitain jaan heti. Autoissa on alkuperäiset säädöt, alkuperäisessä luokassa, alkuperäisten maalien kera. Joitain maaleja olen itse lukittanut, mitään en ilman lukkoja jaa. Ilmoittakaa tänne jos ette autoja halua vastaanottaa, niin yritän pitää sen mielessä. Voitte myös vapaasti kertoa mielipiteitänne autoista, joita olette mahdollisesti minulta saaneet. Spot Performancen autoja en ainakaan tässä vaiheessa jaa ollenkaan, ainoastaan muita tallistani löytyviä autoja. Joukossa on sekä Grip, Speed että Drift-tuneja ja määrä on tässä samassa järjestyksessä. Jos herää jotain kysyttävää, kirjoittakaa tähän threadiin vapaasti. Tänään jaoin tunnettujen ja tuntemattomien pajojen autoja jo muutamille FRC:n jäsenille ja saatan tässä vielä muutaman laittaa ennen kuin boxin sammutan. joukossa on autoja, jotka ovat kaikkien saatavilla, semmoisia joita on vaikea saada, semmoisia, joita ei enään myydä, semmoisia, joita on voinut saada vain vaihdossa/palkinnoksi, ilmaisia autoja(näitä vain muutama) ja semmoisia, jotka ovat maksaneet esim. 10miljoonaa, mutta joita on valmistettu vain hyvin rajallinen määrä ja ne on jaettu vain auton etukäteen varanneille. Sana on vapaa, kiitos jos jaksoitte lukea. IL3

Show hidden message

IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:22: kiitosta!:) Eclipse ja 350Z laitoit mulle:) onko ne minkä tekemiä?(en löytäny mitää merkkejä) mite harvinaisia?
Oon nyt laittanut niiin sekalaisessa järjestyksessä näitä autoja, etten edes muista, mitä, kuinka monta ja kenellekkin, joten nappaa vaikka photot ja postaa etusivulle, niin mä yritän raapia mun muistinystyröitäni :D

Show hidden message

IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:29:
IL3 kirjoitti 16.08.2009 14:28:
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 14:22: kiitosta!:) Eclipse ja 350Z laitoit mulle:) onko ne minkä tekemiä?(en löytäny mitää merkkejä) mite harvinaisia?
Oon nyt laittanut niiin sekalaisessa järjestyksessä näitä autoja, etten edes muista, mitä, kuinka monta ja kenellekkin, joten nappaa vaikka photot ja postaa etusivulle, niin mä yritän raapia mun muistinystyröitäni :D
ok laitan kuvaa, ajattelin vaa että harvinaiset ain kiinnostaa:D
Nyt on tältä päivältä vikat laitettu. Se kelta-valko-musta VW R32 ja vihreä Pösö (206) on yhdessä MAD Tunerzin "Border Pack". Laitoin sulle molemmat siitä hyvästä että olit eka joka vastasi :) En tiedä myydäänkö niitä enään. Ihan päteviä pikku-rasseja.

Show hidden message

villek00

villek00 16.08.2009

  • 0
En tiedä olenko saanut mitään kun nimeni on listan hännillä :) No kun sm-kisa on lähempänä, katson samalla tilanteen :)
IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
Taispa sinne Villenkin suuntaan jokunen auto lähteä ;) Lisää tulee sitten joskus :D
Miqqe

Miqqe 16.08.2009

  • 0
Söin vanhentuneita vaahtokarkkeja ilman housuja ja nyt koirani tuijottaa minua uhkaavasti. Olenko raskaana?
IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
Miqqe wrote 08/16/2009 @ 14:52: Söin vanhentuneita vaahtokarkkeja ilman housuja ja nyt koirani tuijottaa minua uhkaavasti. Olenko raskaana?
Tais tulla sinnekkin suuntaan jotain? Anteeksi jo etukäteen..
Miqqe

Miqqe 16.08.2009

  • 0
IL3 kirjoitti 16.08.2009 14:53:
Miqqe wrote 08/16/2009 @ 14:52: Söin vanhentuneita vaahtokarkkeja ilman housuja ja nyt koirani tuijottaa minua uhkaavasti. Olenko raskaana?
Tais tulla sinnekkin suuntaan jotain? Anteeksi jo etukäteen..
Itseasiassa en tiedä vielä, mutta lisää saa laittaa :D Niitä vihreitäkin. Ei ei, vain punaisia sinulle murmelini. Tahtoo molempia. Ei, sekakäyttö kielletty stop 'n go penaltyn uhalla. Okei. Kiitos ja anteeksi.
IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
Miqqe wrote 08/16/2009 @ 14:55:
IL3 kirjoitti 16.08.2009 14:53:
Miqqe wrote 08/16/2009 @ 14:52: Söin vanhentuneita vaahtokarkkeja ilman housuja ja nyt koirani tuijottaa minua uhkaavasti. Olenko raskaana?
Tais tulla sinnekkin suuntaan jotain? Anteeksi jo etukäteen..
Itseasiassa en tiedä vielä, mutta lisää saa laittaa :D Niitä vihreitäkin. Ei ei, vain punaisia sinulle murmelini. Tahtoo molempia. Ei, sekakäyttö kielletty stop 'n go penaltyn uhalla. Okei. Kiitos ja anteeksi.
Ole hyvä. Ps. Ja anteeksi
IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
kirves wrote 08/16/2009 @ 15:23: Vieläkö on roskia jäljellä, kun olet noin ahkerasti siivonnut? :)
Kaipa niitä muutama sata on :) sitten on kasa lukitsemattomia, DLC-autoja, keskeneräisiä projekteja (autoja joissa vain maalit tai säädöt/vähän molempia/jotain siltä väliltä) ja sitten niitä autoja joista vaikea luopua, vaikkei peliä enään edes pelaa :) Noista jälkimmäisistä otan jossain vaiheessa kuvat ja järkkään jotain kilpailuita ja/tai arvontoja tai vastaavia;) Muistinkos mä laittaa näin alussa mitään sinne kirveksen suuntaan?
SIL0KKI

SIL0KKI 16.08.2009 (edit 16.08.2009)

  • 0
miulle kans jotain, laitan ne tonne autolottoon jos ilelle sopii?
IL3

IL3 16.08.2009

  • 0
Näin aluksi taisin jakaa jotain parisenkymmentä, myöhemmin sitten lisää. Laittakaa vapaasti kuvia (mielipiteiden kera!) saamistanne autoista, niin muutkin näkevät mitä on jaettu ja jos joku tahtoo niin voi kysellä mahdollisesti vaihtokauppaa toisilta? Muistan täten myös itse mitä kukin on saanut ja tiedän laitanko jatkossa samanlaisia vai jotain ihan muuta :)

Show hidden message

Mudinski

Mudinski 16.08.2009

  • 0
Juu kiitoksia kieseistä täältäkin päin. Muutama A-luokkalainen oli saapunut talliin. Huomenna voisi testailla/ottaa kuvia.
IL3

IL3 17.08.2009

  • 0
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 17:47: jos jotai hondia on nii voisin ostaa:D
Joku Civic lähti jo jollekkin, en muista että kenelle, mutta on tallissa ainakin pari upeaa S2000 Hondaa. Toinen niistä on Gearboxin Repsol, josta en voi luopua, mutta ehkä mä sen toisen, AutoArtin upean S2000:n voin lähettää. Rahaa en tahdo.
Makau

Makau 17.08.2009 (edit 17.08.2009)

  • 0
IL3 kirjoitti 17.08.2009 05:38:
tappileipa wrote 08/16/2009 @ 17:47: jos jotai hondia on nii voisin ostaa:D
Joku Civic lähti jo jollekkin, en muista että kenelle, mutta on tallissa ainakin pari upeaa S2000 Hondaa. Toinen niistä on Gearboxin Repsol, josta en voi luopua, mutta ehkä mä sen toisen, AutoArtin upean S2000:n voin lähettää. Rahaa en tahdo.
Mulleppa tais Civicci tulla :) Kiitoksia!
Schimanski76

Schimanski76 17.08.2009

  • 0
Kiitoksia Ilelle pirsseistä. :) Voisin lahjoittaa ne tuohon Silokin autolottoon,jos sulle sellainen järjestely sopii?

Write a post

Sign in to post a post.