Need for Speed Shift 2 Unleashed

pokalemestari
/

Autolista on tähän mennessä ollut aika paha pettymys. Missä on esim. NA MX-5 tai SIlvia PS13 ja 2000GT-R Skylinestä puhumattakaan.

Latetzki
/

Vastauksena käyttäjälle pokalemestari

pokalemestari wrote: Autolista on tähän mennessä ollut aika paha pettymys. Missä on esim. NA MX-5 tai SIlvia PS13 ja 2000GT-R Skylinestä puhumattakaan.

DLC-listassa varmaankin..?

pokalemestari
/

Vastauksena käyttäjälle hulluseon

hulluseon wrote: No tuota, kaikkia ei ole vielä kerrottu?

Silti uskon että on köykäinen autolista.

Tuomo33
/

Tekee ihan hyvaa, etta kaikissa peleissa ei ole samoja autoja ; ) Muuten aikapitkalti voisi kyllastya!

FINBULLET
/

Menis joo tylsäksi jos kaikissa autopeleissä ois samat autot.

hulluseon
/

135 autoa äkkiä laskettuna. Mutta jos tuo vähäinen auto määrä sitten paikkaantuisi realismilla. Kieltämättä tämä on alkanut kutitella.

MrD St Jimmy
/ /

Inside Sim Racing haastatteli tossa jo kuukausi sitten vähän Shiftin 2:sen tekijöitä.

Varikkopysähdyksiä on sitten turha odottaa tuon mukaan.

Zolvi
/

Kattelin autojen kuvia ja pari videoa. Autot kuulostaa ja näyttää ihan hyvältä. Pitää tilata tää PS3:lle.

FINBULLET
/

Tässä pelissä on niin monta rataa joita oon kaivannut.Pakko ostaa.

Zolvi
/

Vastauksena käyttäjälle FINBULLET

LORD HOPO wrote: Tässä pelissä on niin monta rataa joita oon kaivannut.Pakko ostaa.

Juu ratalistasta löyty aika monta namu rataa.

OMGxan
/

itse henk koht ennakkoon varannut tämän jo kuukausi takaperin! ja jo tuo grafiikka ja luisuihmisenä muutama rata tuli vastaan jo joiden takia tämä on pakko pulla! eli Ebisu:n 2 rataa sekä irvindale!

Zolvi
/

!http://www.platformnation.com/wp-content/uploads/2011/03/shift2_unleashed_maserati_mc12_02.jpg!

Lieskaa pukkaa! Äänet taitaa olla ihan omaa luokkaansa. Auto paukkuu, alusta paukkuu ja aski vinkuu. Kyllä ei millään malttais odottaa, että pääsee pelaamaan.

Tuomo33
/

Toivotavasti on itseläkin loppukuusta olenaista, niin saa tän hankittua :D MAlta kansakaan odottaa.

MrD St Jimmy
/

Onko täällä porukka katellut tätä Shift 2 vs Forza 3 vs GT 5? Ihan mukavalta tuo Shift näyttää, mutta yksi asia häiritsee. Miksi ratin tiedot sumenee? Kyllä mä ne oikeasti pystyisin näkemään hyvinkin jos haluan kattoa sitä, mutta tuossa ei pysty. Pään liikkeet näyttävät mukavilta ja taustapeiliinkin pystyi jopa katsomaan.

Kirjaudu sisään vastataksesi.