Forum - General Discussion

Forza Photo Mode

Mace

Mace 09.03.2011

  • 0
Kyselisin muutamaa asiaa Minkä takia esim. punainen väri menee mössöksi kun kuva on tietokoneella? Ja onko mitään vinkkejä tämän välttämiseen?
Nikde

Nikde 22.03.2011

  • 0
Johtuu paskasta JPEG pakkausalgoritmistä mitä FM.net käyttää ku kuvan sinne lähettää. Tuon välttämiseen en kyllä osaa jekkuja antaa.
Mace

Mace 22.03.2011

  • 1
Toivottavasti Forza 4 aikana ei ole enään samaa paskaa.
Mace

Mace 05.09.2011 (edit 05.09.2011)

  • 0
Laitan nämä ny vaikka tänne.. Elikkä myös Forza 3:sta saa kuvat ulos ilman Gold Liveä, mutta laatu ei todellakaan ole edes sitä mitä Liven kautta. Forza 2:sta saa paremmalla laadulla: !http://farm7.static.flickr.com/6070/6117272708_79a3c4c11c_b.jpg! Forza 3:sta tulee 20 kilotavun kuvia... :D !http://farm7.static.flickr.com/6185/6116722275_ff00bbdd6c.jpg! Homma onnistuu näin: Tarvitset: Muistitikku (tai joku jolla voit siirtää boxista koneelle) USBXTAFGUI -ohjelma (hetivalmis, ei asennusta) winhex -ohjelma (tais olla asennettava) 1. Ota kuva pelissä 2. Menet pois pelistä 3. Sitten Xboxlla siirrät pelin kansiosta “photos” muistitikulle (muistitikun on oltava Xboxiin konfikuroitu) 4. Laitat muistitikun koneeseen 5. Avaat ohjelman: USBXTAFGUI 6. Etsit tikulta “photos” -tiedoston (USBXTAFGUI -ohjelmalla) 7. extract “photos” vaikka työpöydälle 8. Avaat ohjelman “Winhex” 9. Avaat sillä “photos” tiedoston 10. Tools > Disktools > Filerecovery by type… > JPEG > ja kansio mihin haluat ne. Ja valmis! plussat: Ei tarvitse Liveä Saa kuvat ulos peleistä joista ei muuten saa (TDU1 Forza2..) miinukset: Ainakin mulla melko useat kuvat "bugaa" sillain että ovat viottuineita. Kuvanlaatu ei ole mitää tähtitieteellistä. Edit: Huomasin just että tolla löysi jotai vanhoja FM3 kuvia, vaikka olen ne joskus poistanut. :O
Mace

Mace 07.04.2012

  • 0
Hyödynnän taas tätä turhaa topiccia jonka joskus tein... Anyways, haluaako joku kuvata mulle pari kuvaa vakiosta Volvo 850:sta? Kuva-asetukset tulisi olla melko aluperäiset, mutta vähän voi tietysti parannella. Paras kuva jonka joku kuvaa ja lähettää mulle (pm:lla linkki) niin pääsee M&M -lehteen :D kthxbai.

Write a post

Sign in to post a post.