Forum - Car Painting

Logojen tekijät / maalarit. Teitä kaivataan nyt!

Rintala

Rintala 17.10.2011

  • 0
HUOMENTA! Kuivaako suuta näin viikonlopun jälkeen? Ei se mitään! Sillä minä tarjoan ensi perjantai pullon muutan logon suunnittelusta! Ja siihen tarvitsen vain luottokorttisi tiedot(HEH HEH). Mutta oikeesti. Jos yhtään herättää mielenkiintoa niin privaa tulemaan / livessä viestiä. Tehtäviä tuotteita : Euro kilvet, kahta eri mallia. (Saat tarkat tiedot kyllä jos innostut ;) ) Pari logoa (Annan enemmän tietoa jos kiinnostaa.) Ja pari sellasta ylläriä mitä ei ees viitti antaa kaikkien tietoon. Näkee kuvista sitten sen ;) MSG ME!
Mace

Mace 07.02.2012

  • 0
Laitan tän ny tähän.. eli tos tekasin Dunlopin logon kokonaan.. mutta omalla taidolla ihan onnistunu, ainoo vaa että siihen meni 87 layeria.. ja jotenki tuntuu että mistään ei saa irti. Silti joku toinen tehny yhtä hyvän Dunlopin 25:lla layerilla.. Siis miten, mitä teen väärin :D
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 07.02.2012

  • 0
Mä oon kauan haaveillut saada oman jenkkifutisjoukkoeen logon Forzaan: !http://www.turkutrojans.com/newsadmin/img/Crocodiles_Logo_2010%20S.jpg! Eli tuo :) Jos joku innostuu niin kertoo että paljon pitää maksaa tai mitä tehdä vastineeksi :)
Exami

Exami 13.02.2012

  • 0
HALOO!! Nyt olis vähän kiire, tavallaan, Hyvää Castrol Logoa kaivataan. Unlockina tottakai.. Laittakaa kuvaa & viestiä vaikka privana..
vaiski75

vaiski75 13.02.2012 (edit 13.02.2012)

  • 0
Macela94 wrote: Laitan tän ny tähän.. eli tos tekasin Dunlopin logon kokonaan.. mutta omalla taidolla ihan onnistunu, ainoo vaa että siihen meni 87 layeria.. ja jotenki tuntuu että mistään ei saa irti. Silti joku toinen tehny yhtä hyvän Dunlopin 25:lla layerilla.. Siis miten, mitä teen väärin :D
Tätä voisin pureskella ja ihmetellä huomenna.. Muitakin lupaan autella jossain vaiheessa, mutta pari päivää on varattu ihan muualle nyt.. Mini-Me poisti mun Castrollin logot ja teen ne uusiksi, vasta kun joku projekti niitä taas vaatii..
Exami

Exami 14.02.2012

  • 0
Noni, nostetaan panoksia, 100k forza rahaa kunnollisesta castrol logosta, saa laittaa samaan pakettiin muitakin logoja..
Driver181

Driver181 14.02.2012

  • 0
Exami vilkaises postilaatikkoa.
Pytzi

Pytzi 14.02.2012

  • 0
iteltäkin löytyy mutta tais draiver jo lähettää, että laita jotain privaa jos tarttet
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 14.02.2012

  • 0
Crocodiles logosta voin maksaa vaikka 500k, kunhan on hyvin tehty. Unlockina tietty.
Exami

Exami 14.02.2012

  • 0
Nostetaan panosta niin saadaan nopeammin tuloksia aikaan.. 200k ja teksti osaa kaivataan Castrol Logoon. tähän hintaan tekismieli saada jotain valmiita jota myyjältä jo löytyykin..
villek00

villek00 14.02.2012

  • 1
Exami wrote: Nostetaan panosta niin saadaan nopeammin tuloksia aikaan.. 200k ja teksti osaa kaivataan Castrol Logoon. tähän hintaan tekismieli saada jotain valmiita jota myyjältä jo löytyykin..
Seuraava mielipide on vain mun mielipide, ei niinkää yleinen käsitys/uskomus. Mutta ei monetkaan maalarit tosiaan tee logoja rahantakia, vain siksi että niitä tarvitaan. Ainakin mulle se on ihan yks ja sama saanko jostain 200.000cr, ei sillä loppupeleissä mitään tee :D
vaiski75

vaiski75 14.02.2012 (edit 14.02.2012)

  • 1
DUNLOP jäi tekemättä, kas kummaa.. Enkä ilmeisesti kerkiä huomennakaan, kun pitää tehdä yksi Subbe loppuun.. Ei se Exami ole rahasta kiinni.. Kukaan noista järkimaalareista ei anna omia tuotteitaan, mistään hinnasta.. Jos ja kun joku haluaa auttaa, niin se tekee sen yleensä hyvää hyvyyttään ja kiwasti.. Itse en nyt kerkiä auttamaan, vaikkakin logo onkin helpohko.. Oletko kokeillut itse tehdä sitä? Netistä malli esille, teet sen ensin peruskirjaimilla ja skew 22 oikelle.. Sitten sitä tekstiä käytät pohjana ja kiwasti teet palikoista tekstin uusiksi, lähemmäs oikeaa.. E. Ville kerkes ennen minua, paneutumaan siihen ytimeen..
Exami

Exami 14.02.2012 (edit 14.02.2012)

  • 0
No villekoo heittää mitä tahtoo castrolin logosta? Ei vaan yksinkertasesti riitä hermot taistelee noiden kirjaimien kanssa, muuten logo "oliski" jo tehtynä..
villek00

villek00 14.02.2012

  • 0
Castrolin saa myös tehtyä aika kivuttomasti tuohon valmiin castrol logon päälle. Tai hakee storelta lukitun, ja siihen maalaa itse päälle.. Sillä sitä sitten oppii ;) Ja mitäkö haluan? Tuskinpa mitään sellaista, mitä sulla olisi antaa, jota tarvitsisin..
Exami

Exami 14.02.2012

  • 0
Noh tein logon nyt ite, kai siit ihan kohtalainen tuli...
villek00

villek00 14.02.2012

  • 0
Exami wrote: Noh tein logon nyt ite, kai siit ihan kohtalainen tuli...
No varmasti tuli! Eikä varmaa ollu vaikeeta? =)

Write a post

Sign in to post a post.