Forum - Events

Miksi?

mauser1911

mauser1911 09.04.2008

  • 0
siis ihmetyttää kun melkein joka kisassa on kaikki avut pois,kun kuitenkin nykyajan kilpa-autoissa on niin paljon tietokone apuja,esim:luistonestot ynm.mitä se haittaa jos joku ajaa avut päällä?mun mielestä sais jokainen ajaa miten tahtoo..parhaat kierrosajat on yleensä tehty pelkkä abs päällä joten mitä se haittaa jos joku haluaa ajaa "huonompiin" kierrosaikoihin pystyvällä autolla?
TehBigBunny

TehBigBunny 10.04.2008

  • 0
mauser1911 kirjoitti 09.04.2008 23:01: siis ihmetyttää kun melkein joka kisassa on kaikki avut pois,kun kuitenkin nykyajan kilpa-autoissa on niin paljon tietokone apuja,esim:luistonestot ynm.mitä se haittaa jos joku ajaa avut päällä?mun mielestä sais jokainen ajaa miten tahtoo..parhaat kierrosajat on yleensä tehty pelkkä abs päällä joten mitä se haittaa jos joku haluaa ajaa "huonompiin" kierrosaikoihin pystyvällä autolla?
Pistä vaan pystyyn kisaa jossa avut on sallittu sittenhän niitä on ja jos porukka haluaa niin voihan ne ajaa ilman apuja vaikka sellaiset olisikin sallittu. Mä luulen että jengi tykkää ajaa liman apuja koska silloin se tuntuu että pärjääminen on enemmän kuskista kiinni.
IIPPONEN

IIPPONEN 10.04.2008

  • 0
mauser1911 kirjoitti 09.04.2008 23:01: siis ihmetyttää kun melkein joka kisassa on kaikki avut pois,kun kuitenkin nykyajan kilpa-autoissa on niin paljon tietokone apuja,esim:luistonestot ynm.mitä se haittaa jos joku ajaa avut päällä?mun mielestä sais jokainen ajaa miten tahtoo..parhaat kierrosajat on yleensä tehty pelkkä abs päällä joten mitä se haittaa jos joku haluaa ajaa "huonompiin" kierrosaikoihin pystyvällä autolla?
Nykyäänhän ne säännöt (oikeilla autoilla) on menossa 'ei' apuja suuntaan, kuten f1:ssä on otettu täksikaudeksi abs ja tcs kokonaan pois päältä... Mun mielestä abs on ainoa mikä pitäisi olla sallittu koska tcs helpottaa liikaa mutka-ajoa takavetoisilla autoilla. Automaatti voisi olla myös sallittu, koska se on ennemmin ajohaitta kuin apu :)
Makau

Makau 10.04.2008

  • 0
Ei ne kyllä muissa sarjoissa ole menossa samaan suuntaaan kuin formuloisssa, ainakaan suurimmassa osassa sarjoja. Ja tuohon vielä kun A-luokan kisoissa tcs:n kielto perustellaan sillä, että ei niissä autoissa ole oikeatikkaan tcssää. Kaverin 2001 volvosta sellainen löytyy..
TeroKortelainen

TeroKortelainen 10.04.2008

  • 0
Eiköhän tuo TCS:n ja STM:n vastaisuus johdu yleisimmin juuri noiden muskeliautojen ja muiden takavetoisten 1000-heppaisten vakiorengas-härveleiden epärealistisuudesta. Sen kun näkisi, että ovaalia lukuunottamatta tuommoisilla ratkaisuilla pärjäisi oikeassa elämässä moottoriradoilla kunnon alustalla, hyvillä renkailla ja puolet pienemmällä teholla varustettuja autoja vastaan...
cervelinho11

cervelinho11 10.04.2008

  • 0
Tero on kyllä aivan oikeassa. Muskeliautojen PI arvoissa on selvä bugi, joka antaa niille liikaa etua muihin autoihin nähden. Olisi kiva nähdä tosiaan miten 1000heppainen laiva pysyy Ferrarin kyydissä oikeasti, vaikka tcs päälläkin.
DiddFIN

DiddFIN 25.06.2008

  • 0
cervelinho11 kirjoitti 10.04.2008 17:59: Tero on kyllä aivan oikeassa. Muskeliautojen PI arvoissa on selvä bugi, joka antaa niille liikaa etua muihin autoihin nähden. Olisi kiva nähdä tosiaan miten 1000heppainen laiva pysyy Ferrarin kyydissä oikeasti, vaikka tcs päälläkin.
Tätä varten pitäisi perustaa kisa. Muskeliautot TCS vs. Superautot. Mukana ollaan, jos riittävän myöhään ajelette, eli klo 21 ja siitä eteenpäin.

Write a post

Sign in to post a post.