Forum - Events

B-Luokka kisailua by Vaiski.

vaiski75

vaiski75 07.12.2009

  • 0
Zap. Kivasti. Kysyn nyt täällä ensin, kuinka monella olisi mielenkiintoa ja aikaa osallistua B-luokan autoilla kisailuun. Kilpailut ajettaisiin pääsäntöisesti viikonloppuisin ja siten ettei ne osu SM- tai minkään muunkaan kisan kanssa samalle päivälle. Aloitettaisiin kisat aika-ajoilla klo 19:00. Kymmenen kisan niinsanottu "kausi" ja ajettaisiin sekaisin pitkiä ja lyhkäsiä ratoja, ei P2P ratoja. Kisat sisältäisi n. 5 kierroksen aika-ajon ja n. 30min kestävän kisan. Aloitettaisiin Tammikuun alussa, mahdollisesti toisella viikolla? Sääntöinä: - Luokka on B500. - Pitää olla etumoottori ja takaveto. - Autoja ei saa muokata kisojen välissä, vaan ilmoitetaan ennen ensimmäistä kisaa teho, vääntö ja paino. - Forza lärpäkkeet kielletty kaikilta, eli NO AERO. - Kisa-auto saa maksaa korkeintaan 20 000 Forza kaupassa, 21 000 on liikaa. Moottorin vaihdot ym kikkailut sallittu, kunhan pysytään säännöissä! Omia ajatuksia saa tuoda julki ja tämä ei ole vielä virallinen ilmottautuminen..
TehBigBunny

TehBigBunny 07.12.2009

  • 0
Siis lavvantaina kivasti tämä olisi. Ei taida venyä tähän. Mulla on tällä hetkellä kisailua ma, ke ja su.
Hookkis

Hookkis 07.12.2009

  • 0
Minä ainakin olen mukana.
jasamy

jasamy 07.12.2009

  • 0
voisin olla mukana. Lisää mielenkiintoa voisi saada jos olisi autoille ja osille yhteinen hintakatto (joutuisi miettimään tota rakentelua vähän enemmän) tota tietenkin voi olla aika vaikea vahtia
Lutis

Lutis 07.12.2009

  • 0
Täytyy laittaa tämä harkintaan, kun ei tullut semi roadsporttiin osallistuttua.
sosra

sosra 07.12.2009

  • 0
Mesissä ollaan jos homma lähtee käyntiin !
vaiski75

vaiski75 07.12.2009

  • 0
jasamy wrote: voisin olla mukana. Lisää mielenkiintoa voisi saada jos olisi autoille ja osille yhteinen hintakatto (joutuisi miettimään tota rakentelua vähän enemmän) tota tietenkin voi olla aika vaikea vahtia
Mietin tuotakin muutaman hetken, mutta menee oikeasti vaikeaksi tuon toteutus: Erihintaiset osat eri autoihin ym ym.. Ja menee se miettiminen koville muutenkin, miten saada auto toimimaan Nyrrellä ja Laderalla samoilla osilla..
jasamy

jasamy 07.12.2009

  • 0
ja voin myös olla apuna kisojen järjestämisessä kykyni mukaan. Toi hintakatto vaan ehkä vähentäs säädettävien osien käyttöä
vaiski75

vaiski75 07.12.2009

  • 0
Sen takia ajattelin tuota Tammikuuta, jokainen saisi rauhassa testailla autoja kinkun kanssa ja valita sieltä itselleen sopivan. Ja Ne ryökäleen Top Class autot alkaa sieltä 21 000. fyffestä, joten sen takia tuo summa.. Kyllä ne autot pitää olla säädettäviä, minun ajotyyliin sopii todella vähän autoja vakiona ja väittäisin että näin on myös aika monella muulla.. Poikkeuksena minä valitsen aina sen paskimman..
Aliboz

Aliboz 07.12.2009

  • 0
Tämähän kuulostaa erinomaiselta sarjalta! Mukana.
sosra

sosra 08.12.2009

  • 0
Kai viittiit sallita etuvedot sentään?
vaiski75

vaiski75 08.12.2009

  • 0
leetmark wrote: Kai viittiit sallita etuvedot sentään?
Ei, kyllä ajatus oli mennä takavetoisilla vehkeillä..
sosra

sosra 08.12.2009

  • 0
vaiski75 wrote: Ei, kyllä ajatus oli mennä takavetoisilla vehkeillä..
No voi vittu, tein tuota omaa Saabiani varmaan yli 3h putkeen säätöineen tarroineen ja nytten vasta älysin kysyä sallitaanko etuvedot, nyt kyllä vituttaa
TehBigBunny

TehBigBunny 08.12.2009

  • 0
Joku vähemmän kohtelias osoittaisi sormella ja sanoisi "HA HA !":http://i.zdnet.com/blogs/nelson-muntz.gif
sosra

sosra 08.12.2009

  • 0
Voi vitulla päähän... :D
vaiski75

vaiski75 08.12.2009

  • 0
Eihän me nyt tähän kuolla?!
sosra

sosra 08.12.2009

  • 0
Ette te varmaankaan, mutta mulla on hengen lähtö kyllä lähellä :(
vaiski75

vaiski75 08.12.2009

  • 0
No hätä, voin kyllä antaa apuja auton kanssa jos tarvitaan..
sosra

sosra 08.12.2009

  • 0
Ou right, noh kattelen tuolta jonkun pommikoneen ja pistän sitte viestiä jos apua tuun tarvimaan

Write a post

Sign in to post a post.