Forum - Racing and Techniques

Ajovälineesi + tapasi

KKNGS

KKNGS 22.12.2012

  • 2
Rayha300 wrote: Selitystä
Optimaalinen katseluetäisyys on kun kerrot tuumakoon kuudella, saat senttimetreinä kuinka kaukana pitäisi olla. 60x6=360 eli optimaalinen katseluetäisyys on n 3,6m. ^anteeksi^
IIPPONEN

IIPPONEN 22.12.2012

  • 1
istun n.40 cm päässä näytöstä (24") :)
HarttZa8D

HarttZa8D 22.12.2012 (edit 22.12.2012)

  • 0
No, kyllä mulla aika optimaalinen katselu etäisyys on;P ohan se joo hirveetä kattoa läheltä:D mutta ku sopivalta matkalta kattoo niin on kiva pelata. Jos pitäis tuon jälkeen pelata 32 vaikka niin kyllä se tuntuisi hirveeltä:D eioo niin pieniltä tottunu kattelee nyt kuvaa
Mace

Mace 22.12.2012

  • 0
Juuri mittasin.. 78cm mun 23" tuumaseen etäisyys.
Pottae

Pottae 22.12.2012

  • 0
Nenä kiinni ruudussa, menee huuruun koko härveli.
HarttZa8D

HarttZa8D 22.12.2012

  • 0
:D
savulohi

savulohi 08.01.2013 (edit 08.01.2013)

  • 1
Kaheksalla -eurolla- markalla kirpparilta Ikean 'rattiständi'. :D Korkeussäätö ja kansikin kääntyy kolmeen kulmaan. Tuurilöydös oli tämä kun ei kalliiseen ole varaa. e: Loppuu se sylistä ajelu. !http://farm9.staticflickr.com/8230/8361937518_9cf0b4edd2.jpg!
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 08.01.2013

  • 1
Juu tuli hommattua toi Fanatecin CSR+polkimet tossa. Oli vähän aluksi ongelmia, koska polkimet liikku turhan helposti lattialla, mutta kun pisti bassovahvistimen tohon polkimien taakse, niin ei liiku mihinkään enää.
villek00

villek00 08.01.2013

  • 0
Mä löysin töistä tänään Microsoftin jonku Sidewinderin.. Toimiikoha lie boxilla..
hulluseon

hulluseon 03.03.2013

  • 1
MrD St Jimmy wrote: Juu tuli hommattua toi Fanatecin CSR+polkimet tossa. Oli vähän aluksi ongelmia, koska polkimet liikku turhan helposti lattialla, mutta kun pisti bassovahvistimen tohon polkimien taakse, niin ei liiku mihinkään enää.
Mulla oli ihan sama probleema, vaikka clubi sportit on painavat ja jämäkät. Helppo korjaus tuli tehtyä, kun autotallista löysin Civin vanhan lattia maton ja polkimet sen päälle. Taakse lisäsin vielä "Loheksen pöydän säätö osan", eli tiiliskiven. Tosin on nyt vaihtunut sellaiseen itse tehtyyn telineen tapaiseen, jossa on nätillä kiepillä takana kaikki ylimääriset piuhat ja modeemi päällä. Vielä pitäs se räkki rakentaa johon meinasin istuttaa penkin niinkin tuoreesta autosta, kuin Talbot Horizonista (Saabin penkki, samaa käytetty myös Suomi sisustetussa Ladassa 80- luvulla), tosin penkin lämmitintä tuskin tulen tarvitsemaan. Purettavahan siitä on pakko tehdä, että saa sitten sängyn alle sen piilotettua, jos joku tissieläin on sen verta tyhmän rohkea, että lähtee tämän humun matkaan kapakasta.
savulohi

savulohi 03.03.2013

  • 0
Fanatecilla näemmä uudet sivut. Jotakin uutta Premium Service Packia pukkaa ja 250€ CSR Value Pack poistunut, joten nyt saa kaikkea taas kalliilla!
hulluseon

hulluseon 03.03.2013

  • 0
savulohi wrote: ... nyt saa kaikkea taas kalliilla!
Kaveri haukku minun puhelinliittymän kalliiksi, niin sanoin notta persaukisesta kaikki on kallista. Ja en tätä nyt tarkoittanut millään tavalla vilttuiluksi, mutta totta tuo on. Melkoisen paljonhan noista saa näköjään pulittaa, mutta onneksi Fanatec on mennyt siinä mielessä eteenpäin, ettei samanlaisia susia tee, kuten oli omani (GT2 ratti, lukuisia lämpöhalvauksia). Myöskin MadCatz julkaisia jo aikoja sitten FF ratin, tosin myykö sitä kukaan täällä pohjolassa? Ja hintakin taitaa olla sellainen, että sama ostaa se Fanatec. Ja ei ole edes sitä kykää MC:n yhdistelmässä.
savulohi

savulohi 03.03.2013

  • 0
hulluseon wrote: ...onneksi Fanatec on mennyt siinä mielessä eteenpäin, ettei samanlaisia susia tee...
Ai, mie oon saanu tämän fm.netin Fanatec Support Threadin perusteella ihan toisen kuvan.
hulluseon

hulluseon 03.03.2013

  • 0
No jaa. Itellä ainakin nuo lämpö ongelmat korjautui tuulettimien vaihdolla ja puhalluksella. Lisäksi tietty firmwire päivitykset on pitänyt tehdä. Ja Joonaksellahan on CSR ratti ja ainakaan minä en ole huomannut että Joonaksella olisi isoja ongelmia ollut? Ja Greyllähän tai WarCrylla on kanssa Elite vai oliko se vain se testi jutani? Se kyllä taisi mennä päreiksi, mutta en tosiaan tiedä noista uudemmista sitten sen paremmin. Ja jos nyt muistan oikein, niin Banilla ilmeisesti katkesi FF moottorin remmi tai koko moottori korkkasi, mulla ja räyhällä lämpö probleemia, Greyllä koko härrykkä jumiin. Vai oliko se pirun ratti WarCrylla? Widdy näistä muista. Jasamylla on kanssa 911 Turbo ja ilmeisesti toimii moiteettomasti? Kiljupunkkarilla sen verran uusi, ettei vielä ole ongelmia tullut. Purella kans CSR ja jos muistan oikein, niin ei isompia ongelmia ole ollut. Tietty jos ei halua pistää paljoa rahua näihin vehkeisiin, niin varmasti voi sillä padillakin hakata tai sitten sillä MS ratilla. Ei ne sen huonompia ole ja ei ratti kuskista parempaa tee vaikka kuinka luullaan yleisesti. Nämä tekevät vain pikkuisen mukavammaksi tämän virtuaalisen kurvailun, minun mielestäni.
JiippeR

JiippeR 03.03.2013

  • 0
Mulla myös tuo csr + polkimet. ainoo ongelma kun ei löydy toimivia kuulokkeita sen kaveriksi että sais mikin kiinni siihen. Antaa aika rajua sivu ääntä mukana. Vois tietty laittaa 300e tritton warheadeihin että olis täysin langattomat mutta ei oikein innostais. Ms tämänkin paskan takana...
Pytzi

Pytzi 03.03.2013

  • 0
"Tallänen?":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55188/dfbkf/Microsoft-Wireless-Headset-Bluetooth-Xbox-360-kuulokemikrofo En kyllä tiedä yhtään tollasen toimivuudesta sun muusta
TTJK107

TTJK107 03.03.2013

  • 0
Oliskohan se MadCatzin FF ratti ja poljinsetti rahansa arvosia, onko kokemuksia?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 03.03.2013 (edit 06.03.2013)

  • 0
-Mulla ois muuten muistaakseni vieläkin toi mikkisoftan rattipoljin setti säilössä, jos joku haluaa ostella. Täytyy nyt vielä katella paljonko tosta uskaltaa pyydellä, jos joku innostuu.- Meni jo jazgalle.
JiippeR

JiippeR 04.03.2013

  • 0
Pytzi wrote: "Tallänen?":http://www.verkkokauppa.com/fi/product/55188/dfbkf/Microsoft-Wireless-Headset-Bluetooth-Xbox-360-kuulokemikrofo En kyllä tiedä yhtään tollasen toimivuudesta sun muusta
kuulemma toimii mutta lievästi hankala headsetin kanssa käyttää ;)
Rintala

Rintala 04.03.2013

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Mulla ois muuten muistaakseni vieläkin toi mikkisoftan rattipoljin setti säilössä, jos joku haluaa ostella. Täytyy nyt vielä katella paljonko tosta uskaltaa pyydellä, jos joku innostuu.
Mie tarttisin sen virtajohdon forceen..

Write a post

Sign in to post a post.