Forum - Racing and Techniques

Ajovälineesi + tapasi

RauhaMees

RauhaMees 04.03.2013

  • 0
Osta Fanatec GT2. Saat Rattibugin kaupan päälle. Itse tykkään Fanatecistani todella paljon, vaikka niitä hemmetin rattibugeja tuleekin vähän väliä. Ainoo mitä kaipaan tosta mun paketista on tuo vaihdekeppi (ja tietenkin käsijarru mutta se on jo sitte monimutkasempi asia). En ole vielä tuota Firmware juttua tuohon laitteeseen kunnolla tutkinu. Yhen firmwaren oon muistaakseni siihen saanu, mutta tiedä sitte onnistuiko. Onkos noista Fanatecin CSR pedaaleista kokemusta. Pitäis hankkia kesän jälkeen jos rahaa on, niin OMAT polkimet. Tähän asti käyttänyt faijan Logitechin G25 polkimia. Kerran oon jo ne saanu rikki. Budjetti on todella tiukka jolloin nuo CSR elite ja Clubsportit on suora ei.
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 04.03.2013

  • 0
Rintala wrote: Mie tarttisin sen virtajohdon forceen..
Kai sen jollain vaivalla pystyis itekkin väsäileen? Ei kai toi muuntaja nyt niin erikoinen ole ja kai tollasen liittimenkin jostain pystyy löytämään.
JiippeR

JiippeR 04.03.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Osta Fanatec GT2. Saat Rattibugin kaupan päälle. Itse tykkään Fanatecistani todella paljon, vaikka niitä hemmetin rattibugeja tuleekin vähän väliä. Ainoo mitä kaipaan tosta mun paketista on tuo vaihdekeppi (ja tietenkin käsijarru mutta se on jo sitte monimutkasempi asia). En ole vielä tuota Firmware juttua tuohon laitteeseen kunnolla tutkinu. Yhen firmwaren oon muistaakseni siihen saanu, mutta tiedä sitte onnistuiko. Onkos noista Fanatecin CSR pedaaleista kokemusta. Pitäis hankkia kesän jälkeen jos rahaa on, niin OMAT polkimet. Tähän asti käyttänyt faijan Logitechin G25 polkimia. Kerran oon jo ne saanu rikki. Budjetti on todella tiukka jolloin nuo CSR elite ja Clubsportit on suora ei.
Mulla on noi csr polkimet ja hyvin pelittää... ainakin edellisiin g25 polkimiin kun vertaa.
RauhaMees

RauhaMees 04.03.2013

  • 0
JiippeR wrote: Mulla on noi csr polkimet ja hyvin pelittää... ainakin edellisiin g25 polkimiin kun vertaa.
Pystyyks niitä muuten säätää? Vai onks ne kiinteet?
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 04.03.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Pystyyks niitä muuten säätää? Vai onks ne kiinteet?
Pystyy sivuttain säätämään polkimia.
RauhaMees

RauhaMees 04.03.2013

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Pystyy sivuttain säätämään polkimia.
Tämä selvä :)
JiippeR

JiippeR 04.03.2013

  • 0
Rayha300 wrote: Pystyyks niitä muuten säätää? Vai onks ne kiinteet?
pystyy jäykkyyttäkin jotenki ja conversion kitillä ylös alasin.
Rintala

Rintala 04.03.2013

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Kai sen jollain vaivalla pystyis itekkin väsäileen? Ei kai toi muuntaja nyt niin erikoinen ole ja kai tollasen liittimenkin jostain pystyy löytämään.
Mistään en ole löytäny sopivaa päätä.. ^Peepele^
TTJK107

TTJK107 04.03.2013

  • 0
Rintala wrote: Mistään en ole löytäny sopivaa päätä.. ^Peepele^
Varmasti löytyy. Onko se minkälaanen pää/liitin?
TTJK107

TTJK107 04.03.2013

  • 0
MrD St Jimmy wrote: Mulla ois muuten muistaakseni vieläkin toi mikkisoftan rattipoljin setti säilössä, jos joku haluaa ostella. Täytyy nyt vielä katella paljonko tosta uskaltaa pyydellä, jos joku innostuu.
Tarjoon -vitosen- kympin.
JiippeR

JiippeR 24.03.2013

  • 0
kertokaa joku joka ajaa fanatecin vehkeillä että mitä mikkiä käytätte kun ei oikeen mikään toimi ja suurin ongelma se että pitäis luurit päässä ajella. tritton warheadit on tietenkin varmin mutta ei just satu olemaan 300e pelkkiin xbox luureihin, jos ne kävis pc:llekkin niin sitten ehkä. nuo boksin mukana tulevat on ainoot mitkä tähän asti ei ole antanut mitään sivuääniä yms. vaan kun niistä ei oikein tuo puhe kuulu kenellekkään.
hulluseon

hulluseon 24.03.2013

  • 0
JiippeR wrote: kertokaa joku joka ajaa fanatecin vehkeillä että mitä mikkiä käytätte kun ei oikeen mikään toimi ja suurin ongelma se että pitäis luurit päässä ajella. tritton warheadit on tietenkin varmin mutta ei just satu olemaan 300e pelkkiin xbox luureihin, jos ne kävis pc:llekkin niin sitten ehkä. nuo boksin mukana tulevat on ainoot mitkä tähän asti ei ole antanut mitään sivuääniä yms. vaan kun niistä ei oikein tuo puhe kuulu kenellekkään.
Normi vika noilla Mikkihiiren ja Fana tuotteilla. Ite käytän TB X11 headsettiä
MrD St Jimmy

MrD St Jimmy 24.03.2013

  • 0
Itellä microsoftin langaton mikki ja ei ole ollut muuten ongelmia paitsi kun microsofti oli heittäny jonkun hienon päivityksen jolla peli jääty aina kun mikki meni pois päältä, mutta se on korjattu.
Nikde

Nikde 24.03.2013

  • 0
Nyt ku välineistä puhutaan, ni listatkaapa kohtaamanne onkjelmat Fanatekkien kanssa. Tommonen ollu harkinnassa jo ties kuinka kauan, mutta erinäiset ongelmat on hidastaneet ostopäätöksen tekoa. Onko esim rattibugi myös Fanalla mahollinen?
JiippeR

JiippeR 24.03.2013

  • 0
mites sulla on hulli tuo mikin piuha kiinni ratissa? joku jatko pala välissä vai ootko sen palikan modannut jotenkin? jimmy^^ muuten olisin ton langattoman jo hakenut mutta epäilen vahvasti että ei oikein istu kuulokkeet päässä kunnolla;)
JiippeR

JiippeR 24.03.2013

  • 0
^^nikde on mahdollinen. itellä nyt 4kk aikana kerran tullut. ja tuo mikki hommahan siinä suurin brobleema on. kannattaa siitä vähän infoa lueskella. jos käytät pelkkää mikkiä ja jostain kajareista muut äänet niin sitten tuo mikkisoftan langaton mutta muuten onkin ihan tuurista kiinni mikä mikki toimii ratin kautta ja mikä ei.
hulluseon

hulluseon 24.03.2013 (edit 24.03.2013)

  • 0
Nikde wrote: Nyt ku välineistä puhutaan, ni listatkaapa kohtaamanne onkjelmat Fanatekkien kanssa. Tommonen ollu harkinnassa jo ties kuinka kauan, mutta erinäiset ongelmat on hidastaneet ostopäätöksen tekoa. Onko esim rattibugi myös Fanalla mahollinen?
On, mutta firmiksen päivityksellä minä olen niistä päässyt eroon, sekä reklamaatio postia lähettämällä sain uudet puhaltimet omaan ruoriin. CS polkimet kärsivät pölystä tai huonosta kiinnityksestä eli sensorit voivat toimia oudosti. Kaasu ei pelaa, jarrut on hankalat säätää, kytkin ottaa milloin ottaa yms. Mutta näillekkin on olemassa ihan helppo ratkaisu. Joko paine-ilmaa tai pikku nätti kiristys.
JiippeR wrote: mites sulla on hulli tuo mikin piuha kiinni ratissa? joku jatko pala välissä vai ootko sen palikan modannut jotenkin?
Ihan suoraan ratissa. Siitä pikku palikasta on jotain hyötyä, jos headsetin pää ei käy suoraan rattiin.
DonRandom

DonRandom 24.03.2013 (edit 24.03.2013)

  • 0
JiippeR wrote: kertokaa joku joka ajaa fanatecin vehkeillä että mitä mikkiä käytätte kun ei oikeen mikään toimi ja suurin ongelma se että pitäis luurit päässä ajella. tritton warheadit on tietenkin varmin mutta ei just satu olemaan 300e pelkkiin xbox luureihin, jos ne kävis pc:llekkin niin sitten ehkä. nuo boksin mukana tulevat on ainoot mitkä tähän asti ei ole antanut mitään sivuääniä yms. vaan kun niistä ei oikein tuo puhe kuulu kenellekkään.
Vaik'en fanaratin kanssa matkustakaan, niin... Turtlebeach X12... Hinta jokusen kympin (oisko ollu ~50-60 €) Ja ainakin paketin mukaan yhteensopivuus on aika laaja kaikenlaisten laitosten kanssa, mukaanlukien Xpoksi, playstazioone ja PC + niitä voi käyttää myös normiluureina vaikka multimeediokämmykän tai mp3 soittimen kanssa paketissa tulee mukana melkonen kasa erilaisia liitospiuhoja Luurit on kohtuu miellyttävät päässä (uutena hieman saattaa puristaa, mutta hakee kyllä paikkansa), ja mikin sangassa on hyvä säätö. Säädinpalikassa on voimakkussäädöt peli- ja chat äänille ja mykistysnappi pulinalle + bas boost säätö. Äänenlaatu on miellyttävä. Oon ollu tosi tyytyväinen tähän ratkaisuun
JiippeR

JiippeR 24.03.2013 (edit 24.03.2013)

  • 0
onko noi x11 laadulta millaset? ääni yms?
hulluseon

hulluseon 24.03.2013

  • 0
TB 12? Joko tätä ei ollut sillon saatavilla, tai sokea olen kun kaupassa kävin tuota headsettiä etsimässä... Tämä minun versio ei taida olla kuin boksille ja tiesikalle sopiva.

Write a post

Sign in to post a post.