Forum - Drifting

Drift Collective Finland

Jupe San

Jupe San 29.09.2009 (edit 11.11.2009)

  • 0
__*Drift Collective Finland [DCF]*__ __Kahdenksan henkinen dorifto poppoo jota voidaan tavata pääasiallisesti Fujimi Kaidon pimeillä ja mutkaisilla vuoristoteillä!__ Tiimi koostuu Forza Motorsport 2:ssa tutuiksi tulleista kaveruksista. Jupe San - Perustaja Kimmo - Perustaja Miqqe - Kuljettaja/Perustaja Mudinski - Kuljettaja/Perustaja, maalaja Aaperi - Kuljettaja Tepilobium - Kuljettaja Tiimin pääasallisena tarkoituksena on vain pitää hauskaa FM3:n parissa ja driftailla niin paljon kuin aika antaa periksi, sekä kilpailla joissakin Team vs. Team kisoissa ja järjestää muutamia Suomen sisäisiä yksittäiskilpailuja. Ajetut kilpailut: __DCF vs. DCD: 1 - 2__ Kuljettajat: Tepilobium, Aaperi ja Jupe San vs. JANIchargedTT, Plane pink Dj ja Hookkis
Hookkis

Hookkis 30.09.2009 (edit 30.09.2009)

  • 0
Entäs mun tilanne?
Aaperi001

Aaperi001 02.10.2009

  • 0
Mikäköhän team blacjack lisä tuossa fm3 dori jutussa on? Parhaalla melkei 50t. Mie parhaillaan saan vaan 25t. Ei miusta sitten vissiin oo tiimiin...
Mudinski

Mudinski 02.10.2009

  • 0
Dori pisteytys on ihan perseestä.
Aaperi001

Aaperi001 02.10.2009

  • 0
Niillä on kyllä koko versiot pelistä...
Pottae

Pottae 02.10.2009

  • 0
"Kuud Luck" vaan tiimille :) Nähkäämme Fujimin "kyläkahvilassa":http://www.aijaa.com/v.php?i=4987350.jpg joskus.. o/
Jupe San

Jupe San 11.11.2009

  • 0
Kisan liveseuranta by Miqqe: "Pari - JANIchargedTT vs. tepilobium ajettu Tepin ajaessa edellä molemmat ajavat hyvin, mutta paremman ajolinjan johdosta pisteet tepille 6 - 4. Toisessa vedossa peli ratkeaa Janin ajessa ulos toisessa mutkassa. Tepilobium vie voiton." "Pari - Aaperi001 vs. Plane pink Dj ajettu Aaperilla vakava suoristuminen molemmilla vedoilla radan alkuosassa. Plane pink Dj vie voiton." "Kilpailu on ratkennut! Ensimmäisessä vedossa pisteet tasan molempien ajaessa erittäin hyvin. Toisessa vedossa Hookkis tulee ensimmäiseen mutkaan uskomattomassa kulmassa ja Jupe aivan perässä! Vikaan mutkaan tulessa Jupe ajoi liian aggressiivisesti ja osui Hookkiksen takakulmaan! DCF onnittelee DCD:a ensimmäisestä haastekilpailuvoitosta! Tämä ei tosin jää tähän! ;D" Kooste videota odotellessa.
Artikainen

Artikainen 11.11.2009

  • 0
Video tulloo het, kun Miqqe setä lähettää mulle sen ekan heatin replayn, kun unohti sen nääs...
tepilobium

tepilobium 23.11.2009

  • 0
ol itylsää ja nyt sijalla 12 :/ pitäs lopettaa ajoissa.
TehBigBunny

TehBigBunny 23.11.2009

  • 0
tepilobium wrote: ol itylsää ja nyt sijalla 12 :/ pitäs lopettaa ajoissa.
Ota vähän lisää haastetta ja aja itsesi seuraavaksi sijalle 15. !
Jupe San

Jupe San 24.11.2009

  • 0
TehBigBunny wrote: Ota vähän lisää haastetta ja aja itsesi seuraavaksi sijalle 15. !
Haluukos jänis tulla meiän tiimin viralliseksi liikkuvaksi klippingpointiks?
TehBigBunny

TehBigBunny 24.11.2009

  • 0
Mie jouvvun kieltäytymään työkiireisiin vejoten. Olen jo lupautunut liikkuvaksi shikaaniksi SM-sarjaan.
JZX100

JZX100 08.12.2009

  • 0
kukkuu piti munkin liittyä takas ettette vaan pääse puhumaan liikaa pahaa mun selän takana :D

Write a post

Sign in to post a post.