Forum - Drifting

FRC Goes MSC

Jupe San

Jupe San 16.01.2011 (edit 16.01.2011)

  • 5
Elikkäs tämmönen idea tuli uudesta kilpailu muodosta jota en vielä ole forzassa aikaisemmin nähnyt, eli MSC tyylinen tandem kilpailu. Jokaiseen tiimiin kuuluisi kolme kuljettajaa jotka ajaisivat arvostelu alueen läpi mahdollisimman lähellä toisiaan. Tiimin sisällä autojen tai värityksen ei välttämättä tarvitse olla samanlaisia. Kilpailun kulku: - Alussa jokainen tiimin kuljettaja ajaa kaksi soolo vetoa jotka arvostellaan normaaliin tapaan. - Tämän jälkeen tiimi saa ajaa yhden tandem vedon joka arvostellaan ja lopuksi kaikki suoritukset lasketaan yhteen ja näin saadaan voittaja tiimi selville. "Tässä":http://www.youtube.com/watch?v=ruQnmoKOGME esittely video mihin jokaisen tiimin pitäisi siis pyrkiä, tässä videossa on vielä vanhat säännöt joissa ajettiin kaksi tiimi suoritusta ja autojakin on pari enemmän. Kysymyksiä saa laittaa.
Nikde

Nikde 16.01.2011

  • 5
MSC? Mika Salo Circuit?
Jupe San

Jupe San 16.01.2011 (edit 16.01.2011)

  • 0
Nikde wrote: MSC? Mika Salo Circuit?
"Motor Sport Challenge":http://www.motorsportscom.info/drift/
Pottae

Pottae 16.01.2011

  • 1
Kuulostaa super fantsulta. Mukana ehdottomasti.
OMGxan

OMGxan 16.01.2011 (edit 16.01.2011)

  • 5
ja Vinkkinä tästä sarjasta/kisasta on jo suunnitteilla ISO RAHAINEN jatko jalostus johon voi olla että keksin vielä jonkun OIKEAN drift/auto aiheisen tuotepalkinnon Japanian maasta! joten suosittelen osallistumaan!
OMGxan

OMGxan 16.01.2011

  • 0
ja tässä lisää "infoa videon muodossa":http://www.youtube.com/watch?v=IRHfypD2c30&playnext=1&list=PLAF32EEB56ABE7989&index=87 tosin "aika" vanhaa materiaalia mutta kuitenkin!
H4rde

H4rde 17.01.2011

  • 0
Tää kuulostaa hyvältä. Mä ainakin oon mukana.
pokalemestari

pokalemestari 17.01.2011

  • 0
Mukana vaikka kädet kasvais pandaan.
RauhaMees

RauhaMees 17.01.2011

  • 0
mukana jos pääsee johokin teamiin. (täytyy heti mennä rakentaa toinen silvia tota varten)
pokalemestari

pokalemestari 17.01.2011

  • 1
Mitenkäs tuomarointi? Mennäänkö 0-100 arvostelulla ja ketkä tuomaroi? Jonkinmoisen syventävän koulutuksen voisi pitää mahdollisille tuomareille, jotta arvostelun taso ja tasapuolisuus pysyisi korkealla.
Jupe San

Jupe San 17.01.2011

  • 0
Mudinski on ainakin ilmoittautunut yhdeksi tuomariksi. Ja tuota pisteytystä pitää vielä miettiä ja mahdollisesti voitaisiin aloittaa jo vaikka tänään pieni muotoista tuomari koulutusta.
helluvaweevil

helluvaweevil 17.01.2011

  • 0
mukana ollaa
Mudinski

Mudinski 17.01.2011

  • 1
jupe wrote: Mudinski on ainakin ilmoittautunut yhdeksi tuomariksi.
Tuomarina, koska kukaan ei halua ajaa tandemia mun kaa !
Jupe San

Jupe San 17.01.2011

  • 3
FGB Mudi wrote: Tuomarina, koska kukaan ei halua ajaa tandemia mun kaa !
True.
El PiNk DeViL

El PiNk DeViL 22.01.2011

  • 0
Mukana *jos* on aikaa.
superiorjerde

superiorjerde 22.01.2011

  • 0
Mukana jos pääsen johonkin joukkoon =)
Jupe San

Jupe San 22.01.2011

  • 0
Nytten vähän kiiretiä mulla Kimmolla mutta varmaan viikon päästä ruvetaan tätä kisaa viemään enemmän eteenpäin. Kolmen hengen tiimejä voi jo alkaa perustamaan ja mahdollisesti eka kilpailu tullaan ajamaan hopeakiven tutuimmalla kisa pätkällä.
superiorjerde

superiorjerde 23.01.2011

  • 0
Onko yksi ainoa auto vai saako vaihtaa autoa kesken kauden
H4rde

H4rde 23.01.2011

  • 0
jupe wrote: eka kilpailu tullaan ajamaan hopeakiven tutuimmalla kisa pätkällä.
mikäs pätkä se tää sitte on? ei oo mitään tietoa.
OMGxan

OMGxan 08.03.2011

  • 0
noniin Jupella boksi hajalla mutta voisi silti ottaa ja laittaa näitä tiimejä pystyyn ja alan tänään suunnittelemaan sääntöjä! pääasiallisesti keskitytään HITAILLE radoille eli sidewindereitä ja vastaavia ja MAKSIMI autoluokaksi A ja vain STREET renkaat sallittu!

Write a post

Sign in to post a post.