Night of the space shuttles. #105
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
Makau
1,2,3 Launch !
Elikkä ajetaan pelkästään avaruussukkuloilla. S:luokkaan viritetyillä Lamborghini Countacheilla. Ja sit ajellaa muutama 10 kierroksen kisa tai jtn.
Säännöt
- Override Manual
- on
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Override Stock
- off
- Car Class
- S
- Car Make
- Lamborghini
- Car Model
- Countach LP5000 QV
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 15 kommenttia
Kun on tuo tcs:kin kitketty niin voisin osallistua ;)
Otin kaikki avut pois nih ei itäs olla mitään vineemistä.
Näillä on hauska ajaa... jo valmiina s-luokassa mustana nii eitarvi tehäkkään :)
Voi kilinkellit... Myin juuri "Concordini" pois... Täytyy katsoa jos löytää livestä sopivaan hintaan..
Oiskoha kellä halukkuutta kisaamaan viikolla klo22.15 esimerkiks? vois kisata töitten jälkeen ilmottaudun jos joku järjestää kisat? siis tässä välissä joku treeni kisa.
Mulle sopii illat, paitsi to, mainiosti.
Jos vaikka vähän ajelisi tällä kaunokaisella.
2O.O5 ja mies pellailee codia :|
Taas failedia työnti kun yritin pelailla(siis liityä) kyllä muute netti peleihi pääsin.
tero pitää servua, mutta itse tuskin pääsen koska n. 5 minuutin välein boxi herjaa "you have been disconnected from xbox live" eli mitä v*ttua mikkisofta taas säätää siellä "murrr..."
Oletko päivittänyt Liven ?
aina ku on mahollista
Ajattelin vaan että olisi voinut olla siitä kiinni...
sori ei oikee sillee nappaa mut sovittii teron ja cervelinhon kaa et joku teist hostaa niin saatte pelattuu...
juu'u