BMW M3 E92 vs Audi S5 #147
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
cervelinho11
Ajetaan ~7 kierroksen kisoja B-luokkaan viritetyillä sakemanneilla. Forza siipiä ei saa käyttää. Viimeinen kisa on nyrrellä, mutta siellä vain 3 kierrosta. Pakolliset varikkökäynnit voimassa. Kisat: Road Atlanta, Road America, Mugello, Suzuka, Laguna Seca ja Nyrre.
Voittaja 10p, 2. 8p, 3. 6p, 4. 5p, 5. 4p, 6. 3p, 7. 2p ja 8. 1p
Autot on testattu tasaisiksi nyrrellä, jossa sain keirroksen kokeilulla niiden välisen eron niinkin suureksi kuin 0.027 sek. En kerro kumman hyväksi.
Säännöt
- Damage Type
- simulation
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- on
- Grid Order
- random
- End Race Timer
- 30
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Car Class
- B
- Car Performance Index
- 701
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 18 kommenttia
Ilmoittautuessa huomioikaa että autot ovat dlc packista ja Road America pitää ostaa erikseen.
Saako tulla vanhalla m3 e30:illä, kun ei ole pointseja ostaa noita uusia autoja?
No mielellään ei, koska se painaa jotain 800 kiloa ja nämä b-luokassa kevyesti päälle 1500. Pidetään kisa näiden kahden välisenä.
No sitten täytynee jättää tämä väliin...
yritän ehtiä mutta en ole varma. varmasti ehdin jos aloitetaan 16.30- 17
Joo voidaan toki aloittaa myöhemminkin, mutta katsotaan nyt jos saataisiin edes lähtöruudukko täyteen
mukana oisin jos ois autoja :)
ItQ parQ ja surQ, en pääsekkää :/
Voitaisiin siirtää kisaa ensi viikolle, että saataisiin kisailijoita. Ensi tiistai? Sopiiko kaikille?
Hope so =)
Pitäähän tulla pitkästä aikaa kisaamaan.
Joudun jättämään kisan väliin, siviilielämä voitti 1-0.
Siviilielämä on syvältä.
:P
Mitä tarkoittaa "siviilielämä"? Siis, onko olemassa jotain muutakin kuin Forzaa...
Epäilen vahvasti sitä että väiski sekoilee tai heittää läppää, koska en ole koskaan kuullut muusta kuin forzasta...
en taida ehtiä sittenkään.
Pitää harrastaa talviurheilua kun lunta vielä on. Pulkassa oli kyllä tosi kova alusta ja camberit aivan päin honkia.. Harmittaa kyllä hieman toi kisasta jääminen..