4 Door saloon #152
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
knoivari
Taas ois jotain pientä sarjaa tarjolla. Eli A-luokan neliovisilla ETU tai TAKAvetosilla perhevehkeillä. Rata toiveita otetaan vastaan ja onko jotain selkeesti ylivoimasia autoja. Kymmenen kierrosta ja varikko stoppi kuten ennenkin. 6 rataa pitäis löytää ja sunnuntaina ehtis pari kisaa ajaa. Ja tottakai se finaali nyrrellä 2 kierrosta.
Autot:
Toyota Altezza RS200 Nissan Sentra, Altima 3.5 SE Mazda Familia Dodge Charger SRT8, SRT4 Lexus IS300, IS350, Foose Design IS430 Cadillac CTS-V Mercedes C32 AMG Lotus Carlton
Radat:
Tsukuba 10 Laguna 10 Sunset Infield 10 Suzuka 10 Mugello 10 Road Atlanta 10 Nyrre 2
Sunnuntaina kaks ekaa kisaa ja loput miten porukalle sopii.
Säännöt
- Game Type
- circuit
- Damage Type
- simulation
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- off
- Grid Order
- random
- End Race Timer
- 1
- Override Manual
- off
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- off
- Car Class
- A
- Car Performance Index
- 851
- Car Power
- any
- Car Region
- any
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 48 kommenttia
Road Atlanta, Suzuka ja joku käärmerata.
laguna seca ja road america
ok pistetään korvan taakse.
0vaali ja tsukuba, pääsee ainakin eri ominaisuudet esiin
ei ovaalia... mielummin vaikka infield veri short :)
OWAALI !
Se on aika tylsä.
ei road amerikkaa.. mulla sitä ei ainakaan ole.
Olisko vielä mitään ajatusta, että sallitaan pelkästään takavedot. Taitaa muuten tulla neliveto cup..
onhan niillä 4x4 tylsää ajaa ja ne on hyviä mutkissakin, joten jos nelivetoa ei saa ottaa mutta etu tai takavedon saa niin autovalikoima ei vähene niin paljon.
Totta tuokin. Neliovisia takavetoja äkkiä laskettuna 10 kpl, RX-8 mukaan lukien..
Helvetti kun ei huomannu ilmottautua aikasemmin! Nyt ollaan varasijalla :(
mitäs kaikkia etu ja takavetosia on neliovisissa? tulee mieleen seatit, mersu ja lotus. hyvä idea kyllä. ja jos sopii nii pidetään pienimuotoinen äänestys radoista. eli kaikki ilmoittautuneet laittaa 6 rataa ja kuusi eniten ääniä saanutta rataa valitaan?
Neljä ovea + takaveto: Lotus Carlton, Lexus IS300, Mercedes C32 AMG, Mazda RX-8, Dodge Charger SRT8, Toyota Altezza RS200, Cadillac CTS-V, Lexus IS350 ja Lexus Foose Design IS430.. Joku malli saattoi kyllä mennä ohi, mutta noi ainakin..
ei oikee mitää järkee enää ilmottautuu ku ei kummiskaa pääse..
eiks joku acura ole?
Acura on neliveto..
säännöt muutettu. yritän saada mhd. pian täydellisen listan autoista. meneekö rx8 coupen puolelle?
Olet aivan oikeassa, RX-8 on merkitty pelissä Coupena..
hookkis, blocker ja miqqe varalla.
Jos rata ja kierrosmäärä katsotaan siten että jää vähän aikaa ennen SM skaboja. Ehtii huilata / treenata.
max kaks kisaa sunnuntaina. esim. tsukuba ja laguna. munkin pitää lähtee reeneihin 19.15
pistäkää niitä rata äänestyksiä
Ilmottadun jos sitä vaikka sattuis tulee massaperuutusrynnäkköiltatapaus...
voi olla etten ehi mukaa. Klaani matsi tossa ennen ja en sit tie kui kauan se kestää.