Promo kuvaussessio #17
/
Forza Motorsport 2
/
Peruttu
/
TehBigBunny
Kaikki ( siis max 8 :) ) mukaan suosikkiautolla, otetaan vähän ryhmäkuvia.
Päivä ja aika on vaan ehdotus.
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 10 kommenttia
Eiköhän tuo onnistune. Nämähän voisikin olla ns. warm up/photoshoot -kisat tuolle ABC-kisalle. :)
^ Näin mä vähän ajattelin
Haha. Mukana ollaan jos ehdin pimppaa oman Veten keskiviikkoiltaan mennessä.
Jos tää olis vähän aikasemmin niin kerkeisin tulla kuvaan ennen yövuoroon menoa.
Otetaan joskus uusiksi ennen kisoja, eihä tähän kauaa mene.
Joo meikä ei pääsis ennen ysiä. Mut nyt olis jo ideakin tohon Vetteen saa nähdä saanko sen yöllä tehtyä.
Kolme autoa olis toki kyllä vähän liian vähän. Pitäs järkätä tää joskus paremmalla ajalla?
Tälläsenhän voi järkätä halukkaiden kesken vaikka 15 min ennen joka kisaa. Pistin vaan tohon 'kisakalenteriin' idean takia.
// eli tässä tapauksessa se olisi 21:45 :)
Parastahan olisi jos siihen sais vaikka sen neljäkin autoa riviin. Mut ei tullu viime yönä mun autolle kuosia joten skippaan tänään kuvaukset ja tuun suoraa kisoihin.
Ei varmaan kannata järkätä tätä jos vaan 2 tulee :)
Joo, varsinkaan kun toinen ilmoittautuneista ei näillä näkymin ehdi paikalle. Eli minä. :)