Promo kuvaussessio #17

/ Forza Motorsport 2 / Peruttu / TehBigBunny

Kaikki ( siis max 8 :) ) mukaan suosikkiautolla, otetaan vähän ryhmäkuvia.

Päivä ja aika on vaan ehdotus.


Osallistujat

DiddFIN

accepted

TehBigBunny (host)

accepted

Kuvat


Videot

Ei vielä videoita.


Kommentit 10 kommenttia

DiddFIN muokattu 18v

Eiköhän tuo onnistune. Nämähän voisikin olla ns. warm up/photoshoot -kisat tuolle ABC-kisalle. :)

djj07

Haha. Mukana ollaan jos ehdin pimppaa oman Veten keskiviikkoiltaan mennessä.

ZeTTeRi

Jos tää olis vähän aikasemmin niin kerkeisin tulla kuvaan ennen yövuoroon menoa.

djj07 muokattu 18v

Joo meikä ei pääsis ennen ysiä. Mut nyt olis jo ideakin tohon Vetteen saa nähdä saanko sen yöllä tehtyä.

Kolme autoa olis toki kyllä vähän liian vähän. Pitäs järkätä tää joskus paremmalla ajalla?

TehBigBunny muokattu 18v

Tälläsenhän voi järkätä halukkaiden kesken vaikka 15 min ennen joka kisaa. Pistin vaan tohon 'kisakalenteriin' idean takia.

// eli tässä tapauksessa se olisi 21:45 :)

djj07

Parastahan olisi jos siihen sais vaikka sen neljäkin autoa riviin. Mut ei tullu viime yönä mun autolle kuosia joten skippaan tänään kuvaukset ja tuun suoraa kisoihin.

DiddFIN

Joo, varsinkaan kun toinen ilmoittautuneista ei näillä näkymin ehdi paikalle. Eli minä. :)