Ol'skool super racing Part. 2 #25
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
BezaFIN
Ite tykkäsin, niin ajattelin jos otettaisiin uusintaa :) Eli ajetaan Ferrarin 330:an ja Fordin GT40 Mk II:n stokkiversioilla. Ajoapuja ei ole, niinkuin ei ole näissä oikeastikaan. Ajetaan ainakin nyrrellä, ja muilla kanssa toiveiden mukaan.
Säännöt
- Game Type
- circuit
- Trueskill Rank
- on
- Track Type
- long
- Max Players
- 8
- Friend Slots
- 5
- Damage Type
- simulation
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Grid Order
- random
- Override Manual
- off
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Override Stock
- on
- Car Class
- S
- Car Performance Index
- 901
- Car Power
- any
- Car Region
- any
- Car Year
- 1976
- Car Drive Type
- rwd
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 14 kommenttia
Yök !
:)
Tämäpä taas mukavan haastavan kuuloista. Tulen kyllä mukaan jos vain ehdin.
Yök! Sain juuri tuon Färrärinkin kun jaksoin taas ajaa careeria. Mukana ollaan.
Jos joku ei pääsisi osallistumaan siksi, että auto puuttuu, niin autonhan saa unlockattua joko exhibitionista tai time trialista, en muista kummasta. Pikku homma olisi siis, ja kun vielä ajetaan stokkiversioilla, niin messiin vaan :)
Ei ehdi kyl varmaa tänään ku pitää tuunata yllätyspalkinto sekä kisa-auto tohon ruma-auto-kisaan :/
EDIT Niin ja olihan noilla kans aika vittumaista ajaa :)
No hemskatti, eikö saada tarpeeksi osallistujia?
Eilen runttasin pari kierrosta harjotuksen vuoksi Ferrarilla ja onhan se ihan karmea. Kiihtyy ihan tavattomasti mutta ei pysähdy ei sitten niin millään. Pelti rytisee kun meikäläinen päästetään radalle. :)
Toivottavasti vielä jokunen tulisi. Näillä oli nyrrellä ihan hauska ajaa :)
Miten on, jos ei porukkaa tule enempää, lähdetäänkö kolmistaan ajamaan?
Meikäpoika ainakin voisi ajella sen verran kun jaksaa. Orastava flunssan poikanen ilmapiirissä.
Minä tuun mukaan ajamaan niin ei tartte kolmistaan lähtee. Ja onhan aina mahdollista kattoo onko frendilistoissa ketään jotka vois tulla ajaan.
Saakeli ei lompsa veny noihin autoihi eikä jaksa arcadeekaa rupee ajaa mrr
330 ja GT-40 Eric Cartmanin sanoin "I hate you guys, I hate you guys so much.
On tää kyllä vaan aina yhtä hullua näillä autoilla :) Katotaas jos sais jotai mehukkaita kuvia otettua. Pitää ottaa niitä myös muista kuvista...se kun on jääny vähän vähemmälle ny.
Fudismatsi on hyvä :p