SM-sarja Kausi 2: Mugello Autodromo Internazionale #371
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
Draghar
Kauden kymmenes osakilpailu.
Kierroksia: 25 Aika-ajo: 8 kierrosta, niistä 6 nopeaa.
Ilmoittautumiset mielellään ajoissa, helpottaa lobbyihin jakamista! Vain sarjaan ilmoittautuneet hyväksytään mukaan.
Säännöt
- Damage Type
- simulation
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- on
- Grid Order
- points
- End Race Timer
- 3
- Override Manual
- on
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Car Class
- A
- Car Performance Index
- 751
- Car Drive Type
- rwd
- Car Engine Position
- front
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 89 kommenttia
Toivotaan että paskaboksi tulee :D
Oooh, nyt säädetään Musse Mugelloon. Vapise Bobber!
Todellakin, nyt panostetaan kunnolla. Tavoitteena kaks mussea a-finaaliin!
Perkele ku netti ei toiminu eilen niin en päässy Suzukaan kisaamaan... :(
Nyt testamaan Mussea Mugelloon ->
otetaanko ace skabaa nyt?
ainii ja vastaa YV:nä nii ei olla tappeja/hookkiksia...
Siis mikä sua nyt Iipponen riepoo!!
Mitäs aikoja ootte vedelleet? Taisin saada mussen perän kuriin ja ajoin muistaakseni viimeksi 1:57,1
Iipposella on nyt todellinen vitutus päällä? Naishuolia xD
no mulla on :D
1:56,325
Aika lailla sama kun Splatilla reilun kymmenen kierroksen jälkeen..
Mulla on kanssa tasan 10 rundia takana ja parhaaksi jäi 1:56.089, joka tuli sinänsä yllättäen jo toisen setin tokalla kierroksella...
Kyl tossa pitäs koittaa päästä alle 1:55 reippaasti mut en tiiä kuin likelle 1:54..
1.57.998 :S
1.57.639 on paras aika toistaiseksi ja se tuli Suzukan "säädöillä", sen jälkeen ei ole niin hyvin mennyt. Hakenut erinlaisia säätöjä ja paras sen jälkeen on ollut 1.57.902. Yllättäen Suzukan "pika säädöissä" olisi ollut varaa jopa parantaa aikaa.
boksi ei tuu :S
Voipi olla, että jää tuo 1:55 tekemättä...on niin pirun tiukassa..
Todellakin jää tekemättä :D
Runkkis peruuta kisa jos et piäse mukahan...Niin ja kyllä mullakin on sua jo kova ikävä :D
1.55.8xx
1:57,1XX o/
.
Knoivari vetäny kovan ajan
Ite oon päässy 1:55,694 enkä usko tosta enään parantavani
Mä koitan keskittyä ajelemaan mahdollisimman tasasia alle 1:56.5xx aikoja niin vois olla ees pienet mahikset pysyä kärkikastissa..