SM-sarja Kausi 2: Maple Valley Raceway Reverse #372
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
Draghar
Kauden yhdestoista osakilpailu.
Kierroksia: 25 Aika-ajo: 8 kierrosta, niistä 6 nopeaa.
Ilmoittautumiset mielellään ajoissa, helpottaa lobbyihin jakamista! Vain sarjaan ilmoittautuneet hyväksytään mukaan.
Säännöt
- Damage Type
- simulation
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- on
- Grid Order
- points
- End Race Timer
- 3
- Override Manual
- on
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Car Class
- A
- Car Performance Index
- 751
- Car Drive Type
- rwd
- Car Engine Position
- front
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 76 kommenttia
Kuinkas knoivari ei pääse kisaan matkaan?
Löytyykö tänään testaajia? Ipi, Evo? Vai laitetaanko Mini Cooper-endurance kisa pystyyn? :D
Voisi tulla testaamaan, mihin aikaan ajattelit ?
Mä oon linjoilla joskus seiskan maissa...voi olla että voisin tulla myöskin.
Taitaa käydä niin että pääsen vasta joskus 22 jälkeen linjoille... jos pääsen aikaisemmin niin voisin kyllä tulla
Seitsemän kuullostaa ihan hyvältä, kattellaan.
Tuun itekkin seiskalta..
ainii ei pääse tänää treenaa ku on muuta menoo... huomeen pääsisin :)
Hmm, en taida jaksaa tulla ajelee. Väsyttää...
joujou boksi ei tuu viäkää :(
[linkki http://img217.imageshack.us/img217/931/nelsonrl6.jpg]Lol vaa sulle dj :D[/linkki]
<3
Ipi on raju poika!
Yllättävän vähän on ilmottautunu porukkaa tähän..
Team Mad-Crocin kolmoskuskilla on ollut pahoj vaikeuksia alkukaudesta. Eikä sitä auttanut se että kaksi kertaa häne autonsa tuhottiin ilmaan mitään syytä. Auton kun saa jostain, niin on hyvä mahdollisuus nähdä hänet ensimmäisen kerran radalla.
Aika-ajo lobbyt:
Lobby 1: -Draghar -Nipsuhuuli -Iipponen -Ac3Way -jupe -Mudinski
Lobby 2: -RaabForLife -cervelinho11 -Miqqe -EvoBobber -TehBigBunny -myyris
Lobby 3: -Splat Number1 -TeroKortelainen -kurppak -hookkis112 -markki -Makau
Enhän mä oo säätäny edes autoo viel ja nyt läks ralleihin. Pitää illalla kattoo miten pelittää masse :D
Eikös runkkari osallistu ollenkaan? :O
Aamusista viesteistä päätellen voi tehä vaikeeta :D
Voin hostia tuon II-lobbyn
draghar lisääs mut johki lobbyyn :P
:O myyris on elossa :O:O
Joensuun Roosperi voi tulla II-lobbyyn.
Täältäkin olisi tarkoittus tulla kun on auto jo.
Mä taidan jättää tulematta :s En ole treenannu yhtään :D