997 GT3 pikku-series A850 #472
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
Northg7
Enpäs ole Porkkeilla ajellut pitkiin aikoihin niin ajattelin, jos kävisi kokeilemassa uudemmasta päästä olevaa mallia.
-
Ajankohtaa tai ratavalintoja voidaan toki muuttaa toiveista.
-
6 kierrosta / rata.
-
Maalit vapaat.
-
Palkinto(i)na ajankulu, tai jos vapaaehtoisia sponssaajia löytyy niin sit.
-
Rata1: Road America
-
Rata2: Suzuka
-
Rata3: Maple Valley
-
Rata4: Sunset Infield
Huom. Vain Forza-takapuskuri saatavana tähän malliin.
Jos A850 luokka kyllästyttää, niin vaihtoehtoisesti voidaan ajaa myös Stockina.
Säännöt
- Game Type
- series
- Damage Type
- limited
- Tires And Fuel
- simulation
- Collisions
- on
- Spectators Voices
- off
- Grid Order
- random
- End Race Timer
- 3
- Override Manual
- on
- Override Suggested Line
- on
- Override Stm
- on
- Override Tcs
- on
- Override Abs
- on
- Car Class
- A
- Car Performance Index
- 851
- Car Region
- europe
- Car Make
- Porsche
- Car Model
- 911 GT3 (997)
- Car Year
- 2005
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 29 kommenttia
tuun mukaan jos toi road america vaihetaan koska mul ei oo sitä ja en oo kyl sun frend listalla mutta ilmota mullejos pääsen
Possukisat kiinnostais kunhan nyt ois mielenkiintoa Forzan pelaamiseen tuon SM-Sarjan lisäksi.
Jos saat vähintään 7 osallistujaa lobbyyn, tulee Spot Performancelta sponssia palkintorahaan.
Jos tän järestäis tänään joskus illansuussa niin vois olla mukana.
Sopii mulle, vuan onko monelle liian aikaisin?
Paras ois joskus seiskan maissa. Pitää lähtä viemään mopedi putken vaihtoon.. Knoivari on varmasti messissä, oli puhetta että tänään ottais pikku live-sota-race-kaljottelu-sessiot :D
//edit: Niin ja pitää koittaa keritä autokin säätämään..
Ile on FRC:n namusetä :D
Kattellaan huomenna.
En kerkiä mukaan
:D
Silloin on SM-sarja kisa.
:D
Nii naamantai..? Sopii sinnekin. Ei itselläni mikään kiire tai pakko tätä järjestää, mut mikä ettei kun ei SM:ien lisäksi paljoa muuta ole varsinaisesti.
e: Huomioidaan, että se aika, mikä on jo merkattu kisalle, on se mihin tähdätään lähtökohtaisesti. Jos ei nyt iltapäivään tulee osallistujia, siirrän kisaa maanantaille klo.19.
Alustavasti mukana, riippuu tiätty lopullisesta ajankohdasta. Ainakin nyt näyttää, että alkuviikon illat voisi olla mulle OK...
Moore people, Roger lisää niin saa tän järkättyä, niin ei jää pyörimään tuonne etusivulle :)
Piti mennä salille, mutta enpä taia jaksaa.. Vitut kesäkunnosta :D Mul menee vähän tiukille kun pitää pyörähtää duunin jälkeen tikku-kylässä ja sit vielä rakentaa ja pikasäätää auto. Livessä olen varmaan just ennen seiskaa.
Perkele. Töistä vasta lähössä..eli en kerkee seiskaks.
Hyvä kisan idea, mutta torstaina tai perjantaina voisi yrittää uudelleen ?
Itse pääsisin silloin osallistumaan jollei mitään erikoista satu.
Ensi viikonloppuna voisin olla itse mukana..
Kokeillaan torstaita joka on lähin päivä tästä. Viikonloppukaan ei ole huono.
Mun piti myös just ehdottaa tuota helatorstaita. Ehtiipähän rakentaa auton ja mahdollisesti ajaa pari treenirundia...
Voisi yrittää mukaan.
Kaksi erilaista versiota rakentanut, joilla on niin teho- kuin painoeroakin. Molemmilla saanut samanlaiset ajat ajettua parilla radalla. Pitäis päättää, kumman jätän. Toki mielessä voi pitää sen vaihtoehdon jatkoa ajatellen, jos haluaa panostaa juuri tietyn tyyppisiin ratoihin. Kisasuoriutuminen tosin ei kohdallani ole välttämättä aina yhtä hyvää kuin hot lappaaminen, niin melko sama, kumman version ottaisin :p
Vielä yksi niin ehkä tulee porkkanaakin voittajalle.
Auto remontti painaa päälle. Tiukkaa tekee ehtiminen kisaan :(
Mukana kun ei oo muutakaan tekemistä :D
Mä voin tulla viihdyttämään teitä puolituntiseksi :D