La bataille de la baguette #513
/
Forza Motorsport 2
/
Mennyt
/
TehBigBunny
RENAULT 197 VS. PEUGEOT 207
Autojen speksit ja perustunet huikan lähempänä ajankohtaa, PI:t on siellä 700 nurkilla.
Series tai yksittäiskisoja.
Voittajalle Aurinkokuningas-titteli
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 27 kommenttia
hmm.. Tullakko mad croc pösöllä vai clio cup maalauksisella cliolla.. no en tiiä vielä :)
Ai niin, katotaan sitten lähempänä, olenko sortunut naputtelemaan kulta-Live-koodia boksille tähän mennessä...
Laittaisiko Monsieur Bunny vähän speksejä autoista/radoista,niin ehtisi rakentaa menopelin kisaan? :)
Sowwy, ei ole ehtinyt testaamaan kunnolla
Peugeot 207 Race Exhaust Race Cams & Valves Sport Intercooler
Kaikki häntlinki-palat, PAITSI Sport Gearbox
Race Toyot Maksimi leveys Vakiokokoiset vanteet, keveimmät mitä saa => PI 700
Vortsa siivet, ei takapuskuria.
PI 700 4.0, 4.7, 6.0, 5.6
Rellu Clio 197 Race Exhaust Street Ignition
Kaikki häntlinki-palat, PAITSI Sport Gearbox
Race Pirellit +1 leveyttä
Vanteet +2 kokoa, malli vakio.
Vortsa Siivet
PI 700 3.9, 4.9, 5.9, 5.5
Laitetaan sekalaisia lyhyehköjä ratoja. Seriessinä ?
tuun sillä ehdolla jos joku (simanka pliis) jaksaa rakentaa rassin. vanh.. eiku laiskuus ei tu yksin :)
Sorrun korkeintaan raaputtamaan 48 h:n Live-kortin tässä vaiheessa vieroitushoitoa :|
Koska olet Silokki laiska paska,niin kasasin Rellun sulle. Aikaa tähän valtavaan projektiin pikatuunauksineen ja maalauksiin kului tasan 7 minuuttia.
Mitään kaveri-alennuksia et saa,vaan veloitan työstäni Schimmyn normitaksan eli miljoonan per minuutti.
Löydät siis Rellun AH:sta: Starting price: 1 miljoona,buyout 7 miljoonaa,maalit lukitut,24 tuntia.
Schimanski76: Reilua autokauppaa Forzassa jo vuodesta 2008!
Kai muistin mainita kaikille että Miqqekin toimii samalla liikeidealla, jos Schimmyn pajalla on tungosta. Hinnatkin ovat vain 20% suolaisemmat.
Seriessinä voisi olla kiva. Ja yksi pakollinen varikkostoppi joka kisassa?
Niissä missä on. Sebrink Klupi oli ainakin mielessä. Ei warikkoa.
Suzuka maybe ja Maple valley?
Ei pysty kisaileen.. Trialsia hakannut silmät ristissä 2.5h.. :P Enkä oo edes vielä tehny autookaan
Miten porukka jaetaan kahteen osaan? Aika-ajolla?'
Ehdotan, että kisassa ajetaan yksittäiskisoja, että ei tarvitse pelätä tippumista.
Mulla tekee ajan kanssa tiukkaa mutta pitäisi ehtiä alkuun. Kaksi lobbya voisi olla hyvä. tehdään vaikka niin että ajetaan kuusi kisaa lyhyillä radoilla ja kolmen kisan kohdalla kärkipisteissä olevat siirtyy toiseen.
Lyhyt Maple, Sebring Club, Suzuka lyhyin ekaksi kolmeksi kisaksi. Kolme viimeistä voi sitten päättää lobbyittäin.
TehBigBunny SIL0KKI zapekk Schimanski76 Miqqe PetuK cervelinho11
Nipsuhuuli hookkis112 T0TTI87 TeroKortelainen tappileipa djrunkkari villek00
'splittas'
Ite ooot !
Mitenkä meni pököteillä, siis? Tai menikö rellu kovempaa?
Sry dyyds, oli vähän muuta menoa, enkä muistanut tulla ilmoittamaan tänne.
Joku pälli voitti kolme viimeistä kisaa Pökötillä. Kuuden kisan jälkeen pistekärki oli tasoissa Rellulla ja Pököllä eli kokonaisuudessaan suht tasaisia kippoja. Rellut näytti menevän suorilla hiukan paremmin...
Mulla ei ollutkaan aikaa niin kuin olin ajatellut tarkoitus oli testata autoja pikkusen ja sitten katsoa pitäisikö osia säädellä. Kiva että oli silti ~ tasaiset.
// Kenestä tuli Aurinkokuningas ?
Terosta tuli Aurinko ja Hookkiksesta Kuningas. Juhani ja Tamminen. Tasapeli siis. Minä taisin olla kolmantena. Hemmetin kivaa oli ajella,Rellu kulki tosi hyvin. Lähtöruudussa ei taas oikein onni suosinut ja Pösön mekaanikot oli paljon nopeampia varikolla,ainakin Motegissa. :)
ville vei mun forzahalut ajankohtainen kakkonen
:/ sorkke, mutta tykkäs auto pökkää sun leijonaas
älä sit vaa käy korkeesaares, ettei satu samallai:/
ja nyt sä vasta sen kerrot!