La bataille de la baguette #513

/ Forza Motorsport 2 / Mennyt / TehBigBunny

RENAULT 197 VS. PEUGEOT 207

Autojen speksit ja perustunet huikan lähempänä ajankohtaa, PI:t on siellä 700 nurkilla.

Series tai yksittäiskisoja.

Voittajalle Aurinkokuningas-titteli


Osallistujat

TehBigBunny (host)

accepted

Miqqe

accepted

Hookkis

accepted

v7ville

accepted

tappi

accepted

zapekk

accepted

SIL0KKI

accepted

PetuK

accepted

AJfin

cancelled

Kuvat


Videot

Ei vielä videoita.


Kommentit 27 kommenttia

v7ville

hmm.. Tullakko mad croc pösöllä vai clio cup maalauksisella cliolla.. no en tiiä vielä :)

TeroKortelainen

Ai niin, katotaan sitten lähempänä, olenko sortunut naputtelemaan kulta-Live-koodia boksille tähän mennessä...

Schimanski76

Laittaisiko Monsieur Bunny vähän speksejä autoista/radoista,niin ehtisi rakentaa menopelin kisaan? :)

TehBigBunny

Sowwy, ei ole ehtinyt testaamaan kunnolla

Peugeot 207 Race Exhaust Race Cams & Valves Sport Intercooler

Kaikki häntlinki-palat, PAITSI Sport Gearbox

Race Toyot Maksimi leveys Vakiokokoiset vanteet, keveimmät mitä saa => PI 700

Vortsa siivet, ei takapuskuria.

PI 700 4.0, 4.7, 6.0, 5.6

Rellu Clio 197 Race Exhaust Street Ignition

Kaikki häntlinki-palat, PAITSI Sport Gearbox

Race Pirellit +1 leveyttä

Vanteet +2 kokoa, malli vakio.

Vortsa Siivet

PI 700 3.9, 4.9, 5.9, 5.5

Laitetaan sekalaisia lyhyehköjä ratoja. Seriessinä ?

SIL0KKI

tuun sillä ehdolla jos joku (simanka pliis) jaksaa rakentaa rassin. vanh.. eiku laiskuus ei tu yksin :)

Schimanski76

Koska olet Silokki laiska paska,niin kasasin Rellun sulle. Aikaa tähän valtavaan projektiin pikatuunauksineen ja maalauksiin kului tasan 7 minuuttia.

Mitään kaveri-alennuksia et saa,vaan veloitan työstäni Schimmyn normitaksan eli miljoonan per minuutti.

Löydät siis Rellun AH:sta: Starting price: 1 miljoona,buyout 7 miljoonaa,maalit lukitut,24 tuntia.

Schimanski76: Reilua autokauppaa Forzassa jo vuodesta 2008!

Miqqe

Kai muistin mainita kaikille että Miqqekin toimii samalla liikeidealla, jos Schimmyn pajalla on tungosta. Hinnatkin ovat vain 20% suolaisemmat.

AJfin

Ei pysty kisaileen.. Trialsia hakannut silmät ristissä 2.5h.. :P Enkä oo edes vielä tehny autookaan

Nipsuhuuli muokattu 16v

Miten porukka jaetaan kahteen osaan? Aika-ajolla?'

Ehdotan, että kisassa ajetaan yksittäiskisoja, että ei tarvitse pelätä tippumista.

TehBigBunny

Mulla tekee ajan kanssa tiukkaa mutta pitäisi ehtiä alkuun. Kaksi lobbya voisi olla hyvä. tehdään vaikka niin että ajetaan kuusi kisaa lyhyillä radoilla ja kolmen kisan kohdalla kärkipisteissä olevat siirtyy toiseen.

Lyhyt Maple, Sebring Club, Suzuka lyhyin ekaksi kolmeksi kisaksi. Kolme viimeistä voi sitten päättää lobbyittäin.

TehBigBunny SIL0KKI zapekk Schimanski76 Miqqe PetuK cervelinho11

Nipsuhuuli hookkis112 T0TTI87 TeroKortelainen tappileipa djrunkkari villek00

Northg7 muokattu 16v

Mitenkä meni pököteillä, siis? Tai menikö rellu kovempaa?

Miqqe

Sry dyyds, oli vähän muuta menoa, enkä muistanut tulla ilmoittamaan tänne.

TeroKortelainen

Joku pälli voitti kolme viimeistä kisaa Pökötillä. Kuuden kisan jälkeen pistekärki oli tasoissa Rellulla ja Pököllä eli kokonaisuudessaan suht tasaisia kippoja. Rellut näytti menevän suorilla hiukan paremmin...

TehBigBunny muokattu 16v

Mulla ei ollutkaan aikaa niin kuin olin ajatellut tarkoitus oli testata autoja pikkusen ja sitten katsoa pitäisikö osia säädellä. Kiva että oli silti ~ tasaiset.

// Kenestä tuli Aurinkokuningas ?

Schimanski76

Terosta tuli Aurinko ja Hookkiksesta Kuningas. Juhani ja Tamminen. Tasapeli siis. Minä taisin olla kolmantena. Hemmetin kivaa oli ajella,Rellu kulki tosi hyvin. Lähtöruudussa ei taas oikein onni suosinut ja Pösön mekaanikot oli paljon nopeampia varikolla,ainakin Motegissa. :)