SEMI ROADSPORT-KISA 18 MOTEGI FULL #663

/ Forza Motorsport 3 / Mennyt / Schimanski76

Ajat privalla AJ:lle TI klo 20 mennessä.


Osallistujat

Ac3Way

accepted

Nipsuhuuli

cancelled

Northg7

accepted

PetuK

accepted

Schimanski76 (host)

accepted

Aliboz

accepted

kaijanen

accepted

Capo26RS

accepted

DarkWarjo

accepted

FINBULLET

accepted

Kuvat


Videot

Ei vielä videoita.


Kommentit 74 kommenttia

Schimanski76

Outo rata tämä Motegin pitkä versio. Hyvin vähän on tullut ajettua. Pitää huomenna käydä testaamassa.

MrD St Jimmy

Rata josta ei ole mitään odotuksia. Varmaan Silverstone palikat tulee alla olemaan.

Northg7

Hmm.. tähän ois mahkut ajan puitteissa osallistuakin :) Suorituskyvystä oon ihan hiljaa. Mukaan vaan tuun.

El PiNk DeViL muokattu 16v

Houkuttas tulla, mutta en tiiä onko lupaa. /// Niin, ja juuri tuo, että jää kuitenkin jalkoihin.

Aliboz

Itsekin haluttaisi tulla, mutta en viitsi tunkea sarjan voitosta taistelevien väliin, ei oo tullu Laderan jälkeen ajettua yhtään kisaa...

Schimanski76

Juu,messiin vaan.Kopsaan nuo säännöt,niin tietää millaisen auton rakentaa kisaan,jos on jotain epäselvää.

Sarjan säännöt:

-19 kilpailua -kilpailun pituus on 45 min -aika-ajot ajetaan yksin test drivessä ja ilmoitetaan kisan keskusteluun kilpailua edeltävänä tiistaina -kisoista pisteitä 30 parhaalle riippumatta osallistuja määrästä -ei talleja -pakollinen varikkopysähdys joka kisassa

Tällä hetkellä tiedossa olevat autojen säännöt:

-vm. 1993 tai vanhempi etu tai takavetoinen -auton alkuperäistä vetotapaa tai sylinterilukua ei saa muuttaa engine swapilla -PI 450 -ei säädettäviä korinosia -autoa saa muuttaa kauden aikana alustaltaan ja moottoriltaan mutta PI ei saa nousta ilmoitetun rajan yli -kaikilla tulee olla autossa sport renkaat tai heikommat. Ja huomioikaa että renkaat pystyy tarkistamaan replaysta.

El PiNk DeViL

Schimanski76 wrote: Juu,messiin vaan.Kopsaan nuo säännöt,niin tietää millaisen auton rakentaa kisaan,jos on jotain epäselvää.

Sarjan säännöt:

-19 kilpailua -kilpailun pituus on 45 min -aika-ajot ajetaan yksin test drivessä ja ilmoitetaan kisan keskusteluun kilpailua edeltävänä tiistaina -kisoista pisteitä 30 parhaalle riippumatta osallistuja määrästä -ei talleja -pakollinen varikkopysähdys joka kisassa

Tällä hetkellä tiedossa olevat autojen säännöt:

-vm. 1993 tai vanhempi etu tai takavetoinen -auton alkuperäistä vetotapaa tai sylinterilukua ei saa muuttaa engine swapilla -PI 450 -ei säädettäviä korinosia -autoa saa muuttaa kauden aikana alustaltaan ja moottoriltaan mutta PI ei saa nousta ilmoitetun rajan yli -kaikilla tulee olla autossa sport renkaat tai heikommat. Ja huomioikaa että renkaat pystyy tarkistamaan replaysta.

Kiittää, ja kumartaa.

Northg7

Laittaakohan AJ lobbyt...? Ei ole näkynyt viime aikoina.

02:10.583 kuitenkin kävin ajamassa. Ei jaksa hioa enempää. Jarrutukset tiukemmat ja viimeinen shikaani paremmin, niin lähtisi vielä jotain pois. Jos ei toisin katsota, niin lähetän tuon ajan EijJaylle.

Nipsuhuuli

Semi-Roadsporttia pitkästä aikaa! Itse lähetin äsken oman aikani AJ:lle.

Schimanski76

El PiNk DeViL wrote: 2:14.4xx :( Ei hyvin mee. Paljon Zumba miähellä on tehoo golfpallossa?

Volkkarissa taitaa olla aika tarkalleen 200kW.

El PiNk DeViL muokattu 16v

Schimanski76 wrote:

Volkkarissa taitaa olla aika tarkalleen 200kW.

Itse olen elanilla mukana, jossa on 201kw. Aika poustattu.

Northg7

Kova poppoo tällä hetkellä mukana, saa nähdä karsiudunko lobbysta pois.

MrD St Jimmy muokattu 16v

Jumantsuikka mäkin lähen testaileen. Motegiin------> Niin joo harjotellaanpas toi varikolle meno ekana...

Schimanski76

Northg7 wrote: Kova poppoo tällä hetkellä mukana, saa nähdä karsiudunko lobbysta pois.

Eiköhän me saada 2 lobbyä,jos hyvin käy. :) Pääsee kaikki ajamaan.

Nipsuhuuli

Saakohan vielä toisen kerran lähettää aikoja AJ:lle? Tuo oma aikani ei nimittäin taida sittenkään riittää mihinkään, vaikka se olikin huippukierros. Pitäisi kokeilla muuttaa auton palikoita, jos sillä tavalla saisi parannettua aikaa. Lähetin AJ:lle ajan 2:10,906

Schimanski76

Nipsuhuuli wrote: Saakohan vielä toisen kerran lähettää aikoja AJ:lle? Tuo oma aikani ei nimittäin taida sittenkään riittää mihinkään, vaikka se olikin huippukierros. Pitäisi kokeilla muuttaa auton palikoita, jos sillä tavalla saisi parannettua aikaa. Lähetin AJ:lle ajan 2:10,906

Ei kai sitä säännöissä ole mitenkään kielletty eli uudestaan vaan radalle parantelemaan,jos siltä tuntuu. :)

MrD St Jimmy

Nyt on jossain tosi pahasti vikaa kun 2:12 aikoja pukkaa. 2:10 ajat tulee varmaan olemaan limitillä.

Northg7

Jos tulisi vielä yksi osallistuja niin saisi vaikka 8 ja 5, tai 7 ja 6. Näinkin pitkällä radalla neljästään on vähän kelju ajaa B-lopissa.

Capo26RS

Kävin eilen ekaa kertaa puoleentoista viikkoon koittamassa ajamista. Matala 2:10 tuli sekä pitävällä tehottomalla versiolla että liukkaalla Suzukan tehoversiolla.

MrD St Jimmy

B lobby kutsuu kivasti. Ei 2:10.7 ajalla oikeen mihinkään pääse. Ei oikeen auta vaikka mitä palikoita olen testannut.