ferrari 360 meeting & Road Atlanta endurance #69

/ Forza Motorsport 2 / Mennyt / Makau

Eli kaikki ajaa Ferrari 360:sillä. Sitä saa virittää, mutta sen pitää olla viritettynä A-luokassa. Aattelin et aluks ajellaa muutama lyhyt kisa eri radoilla. Nää toimis niinku lämmittelynä kunnon kisaa, mikä olis road atlantaa 50 kierrosta.


Säännöt

Game Type
circuit
Trueskill Rank
on
Track Type
real
Max Players
8
Friend Slots
5
Damage Type
simulation
Tires And Fuel
simulation
Collisions
on
Spectators Voices
on
Grid Order
points
End Race Timer
3
Car Class
A
Car Performance Index
any
Car Power
any
Car Region
europe
Car Make
Ferrari
Car Model
360 Modena

Osallistujat

Ac3Way

accepted

Miqqe

accepted

Myyris

accepted

Makau (host)

accepted

accupora

accepted

Kuvat


Videot

Ei vielä videoita.


Kommentit 23 kommenttia

Makau

Nii ja valkonen väri on varattu mulle !!!!!!!!!!!! :D

Makau

mun xbox kuoli ni mä en tuu nyt hetkees aikaa mihinkää mukaan. Järjestäkää joku muu tää kilpailu jos kiinnostusta riittää :D

Miqqe

Harmin paikka^^ Noh, toivottavasti joku viitsii hostaa ja ihan viimekädessä voin minäkin sen tehdä, mutta tuntuu kuin boksini/minä tuppaa aina aiheuttavan ongelmia silloin :/

Ac3Way

Jos saan hommattua Forzan ens viikolla sit voin tulla kisaa ja satun olemaan himassa silloin. Toivotaan näin.

TheL44

Mieki jos saan forzan maanantaina ni voisin tulla mukaan, jos mahtuupi :)

Ac3Way muokattu 18v

Nyt on uusi Forza ostettuna.

Ketäs tän kisan nyt sitten hostaa? Omaa kaista ei viitti rasittaa forza kisal ;)

accupora

Nyt pitää ostaa sitten verrari ja ilta viritellä sitä huomista varten. Odotan innolla.

Makau

Mun piti järjestää tää, mut mun poksi kuoli ni ilmeisesti, joku muu nyt tekee lobbyn ja kutsuu sinne sit kaikki ketä on ilmoittautunu tähän.. :D

Makau

Kokeilen pyyhe juttuu ni saan ehk poksin toimii sen ajan et pääsen mukaan. jos saan ni teen lobbyn mut jos en saa ni joku muu vois tehä sitten :D

Makau

Kuka siis voitti? :D ja millasii kierrosaikoja? Haluisin tietää miten olisin pärjänny :D

Ac3Way muokattu 18v

1.26.381 ja viiminen oikein reippaasti. Rahat loppu virittämiseen ja aika testaukseen. Forza siivellä en ehtinyt testamaan, mutta otin kuitenkin kisaan ja jotenkin tuntui liian rauhalliselta. Suoralla meni vain 253.

Cervelinho11: 1.22.572 Myyris:1.23.327 Migge: 123.703 TeroK:123.975

Makau

okkei.. mä ajoin tohon sillon ku poksi toimi 1.22.7 jotain.

TeroKortelainen muokattu 18v

Niin, Cervelinho voitti siis kisan selvästi ilmeisen virheettömällä ajolla ja hyvin rakennetulla autolla. Myyris päästi mut viimeisessä mutkassa ohi kakkossijalle käytyään harjoittelemassa tetsaamista rengaskasan nurkilla...

accupora

Jäi kyllä vähän huono fiilis ku ei päässyt mukaan. Failed to connect. Jepjep. Jospa sitä seuraavaan.

TeroKortelainen

Jep, samaa toivon minäkin, koska harvoin meidän kisoissa on liikaa porukkaa mukana... Tympii kyllä vähitellen nuo kaikenlaiset yhteysongelmat, jotka ovat kaiketi itse Live-systeemistä johtuvia.

accupora

No lupaavaa vääntöä oli tsukuballa :) Silverstonella jäin kun sitä en ole niin tahkonnut vielä. Eikä ole tosiaan suosikkiratakaan...