Forza 3 SM-Sarja 4. kausi | Le Mans Bugatti #846

/ Forza Motorsport 3 / Mennyt / F3SM

!http://neet.fi/~ville/f3sm4/7.png!

  • Lähtö aika-ajoon tapahtuu Klo 19:00 [Suomen aikaa]
  • Aika-ajossa ajetaan 5 kierrosta, joista 3 on nopeita
  • Kisassa ajetaan x kierrosta (Takentuu vielä)
  • Ajat ilmoitetaan Google Docsiin

Osallistuaksesi kilpailuun, täytyy seuraavien ehtojen täyttyä:

  • Olet virallisesti ilmoittautunut sarjaan määräaikaan mennessä.
  • Autosi on sääntöjen mukainen.
  • Tiedät sarjan säännöt.

Osallistujat

Draghar

waiting

v7ville

waiting

Aliboz

cancelled

TJP27

waiting

Capo26RS

cancelled

Nikde

waiting

zattwy

waiting

RauhaMees

cancelled

Kuvat


Videot

Ei vielä videoita.


Kommentit 34 kommenttia

TehBigBunny muokattu 15v

:(

/ Uutta sarjaa ja autoja virittelemään niin kivasti on kaikki valamiina !

// Kivasti lopetettiin sarja tähän jotta Bani ei missaa enempää kisoja !

hulluseon

Jottain horisi managementti siinnä viime kisassa. Sitten ne hokas että siellä on joku hullu niin eivät kertoneet. Diskata uhkasivat kun ohitin. En sen takia uskaltana huuvella. Kakka oli melkein housussa kun oli niin paljon päättäjiä lähellä.

Nikde

Hieno rata on tämä, Püzolë:n kotirata kivasti on. Ei ole hyvä tämä.

Capo26RS

En tähänkään varmaan ehdi. Peruin varmuuden vuoks. Dragharia kaivataan tuomaan tallipisteitä A-lobbystä!

zattwy

Capo26RS wrote: En tähänkään varmaan ehdi. Peruin varmuuden vuoks. Dragharia kaivataan tuomaan tallipisteitä A-lobbystä!

Eipä se kolmas sija enää muutu miksikään,elikkä juo siel isukilla palkintokaffeet ja perään kaatoryypyt niin on tupla juhlat.

Draghar

No enköhän minä tähän joka tapauksessa tule. Vielä kun harjotella jaksais..

vaiski75

Kiitos potkaisun hännän alle, muistin painaa Partisaani-nappulaa..

v7ville

Johtuen todella suuresta osallistujamäärästä, aika-ajo lobbyt ovat:

villek00 - host TJP27 Alchemist FI Draghar Jusbazon - vara hulluseon

DarkWarjo - host zattwy Nikde Pure Black40 kaijanen vaiski75 - vara

v7ville

Pure Black40 wrote: Ei enää mtn, äsken jostain syystä näytti sitä.

Kesä tekee tuloaan ;)

Nikde

vaiskii! Laitappa lobby pystyyn, DarkWarjo ei luonnollisesti ole paikalla.

v7ville muokattu 15v

A. Nikde 01:43.630 Draghar 01:43.728 kaijanen 01:44.110 Pure Black40 01:44.586 hulluseon 01:45.191 vaiski75 01:47.201 zattwy 01:47.474 Alchemist FI 01:49.518 - host

B. villek00 01:52.072

MrD St Jimmy

Hyvä Nikde! Hyvin on menny meidän tiimin aika-ajot. Ei näköjään mua oltais edes tarvittu. Voin tässä hyvin mielin jatkaa kouluasioita.