Forza 3 SM-Sarja 4. kausi | Le Mans Bugatti #846
/
Forza Motorsport 3
/
Mennyt
/
F3SM
!http://neet.fi/~ville/f3sm4/7.png!
- Lähtö aika-ajoon tapahtuu Klo 19:00 [Suomen aikaa]
- Aika-ajossa ajetaan 5 kierrosta, joista 3 on nopeita
- Kisassa ajetaan x kierrosta (Takentuu vielä)
- Ajat ilmoitetaan Google Docsiin
Osallistuaksesi kilpailuun, täytyy seuraavien ehtojen täyttyä:
- Olet virallisesti ilmoittautunut sarjaan määräaikaan mennessä.
- Autosi on sääntöjen mukainen.
- Tiedät sarjan säännöt.
Osallistujat
Kuvat
Videot
Ei vielä videoita.
Kommentit 34 kommenttia
Tämä ja seuraava jää välistä lomailun vuaksi.
Ei olla seuraavaa?
:(
/ Uutta sarjaa ja autoja virittelemään niin kivasti on kaikki valamiina !
// Kivasti lopetettiin sarja tähän jotta Bani ei missaa enempää kisoja !
Jottain horisi managementti siinnä viime kisassa. Sitten ne hokas että siellä on joku hullu niin eivät kertoneet. Diskata uhkasivat kun ohitin. En sen takia uskaltana huuvella. Kakka oli melkein housussa kun oli niin paljon päättäjiä lähellä.
Schimmyn synttärit, kahvia ja pullaa !
Hieno rata on tämä, Püzolë:n kotirata kivasti on. Ei ole hyvä tämä.
En tähänkään varmaan ehdi. Peruin varmuuden vuoks. Dragharia kaivataan tuomaan tallipisteitä A-lobbystä!
Eipä se kolmas sija enää muutu miksikään,elikkä juo siel isukilla palkintokaffeet ja perään kaatoryypyt niin on tupla juhlat.
No enköhän minä tähän joka tapauksessa tule. Vielä kun harjotella jaksais..
minäminäminä ja minä :)
Jaa että ihanko yks lobby saadaan kasaan? :D
Kiitos potkaisun hännän alle, muistin painaa Partisaani-nappulaa..
Johtuen todella suuresta osallistujamäärästä, aika-ajo lobbyt ovat:
villek00 - host TJP27 Alchemist FI Draghar Jusbazon - vara hulluseon
DarkWarjo - host zattwy Nikde Pure Black40 kaijanen vaiski75 - vara
Nyt ei viitti ajella, kun olis noita koulu hommia.
[email protected]
// Niin, klo 20:00!?
Wut??
Ei enää mtn, äsken jostain syystä näytti sitä.
Kesä tekee tuloaan ;)
vaiskii! Laitappa lobby pystyyn, DarkWarjo ei luonnollisesti ole paikalla.
pari min..
OHI ON! :)
A. Nikde 01:43.630 Draghar 01:43.728 kaijanen 01:44.110 Pure Black40 01:44.586 hulluseon 01:45.191 vaiski75 01:47.201 zattwy 01:47.474 Alchemist FI 01:49.518 - host
B. villek00 01:52.072
Jee maali!! Väiski pääsi A-finaaliin!
Hyvä Nikde! Hyvin on menny meidän tiimin aika-ajot. Ei näköjään mua oltais edes tarvittu. Voin tässä hyvin mielin jatkaa kouluasioita.
Tättärää ja tulokset on:
piip piip..