- 0
Forum - Forza Racing Club News & Updates
FRC Teh Risteily 2013
Eli miten on, onko porukalla kiinnostusta tälläiseen? Ja milloin olisi porukalla olisi mahdollisuuksia lähteä? Ja Turusta vai Helsingistä? Tallinaan vai Tukholmaan? Ehdotuksia ja keskustelua käyntiin.. N.. Y.. T.. *N Y T !*
- 0
Olin jo pakkaamassa mutta muistin että varmaan tämä on -juoppojen- aikuisten risteily, jos vaikka sitten 1,5 vuoden päästä...
- 1
Kyllähän se muiden mielestä varmastikkin olisi mukava viskata Hulli laidan yli.
- 4
Jos Bani jätetään jo heti menomatkalla Affenanmaalle niin mie oon mukana.
- 1
Schimanski76 wrote: Jos Bani jätetään jo heti menomatkalla Affenanmaalle niin mie oon mukana.Joo! Toi on hyvä! Siis myös siten et jos mennää affenanmaalle kaikki porukalla syömään, ja vaikka ottaa lasilliset ja jätetään bani sinne ku poistutaan ;)
- 4
Se tulloo pyörällä merenpohjaa pitkin takaisin, on varmaan vielä paattia nopeampi ja humalassa.
- 1
marras-joulukuu-akselilla ois viel kalenterissa tyhjää ja ehtis työvuorotki hoonata kuntoo.
- 0
Tää insinööriopiskelijan elämä on niin railakasta että kahenviikonpäästä pitäis lähtiä jollekki risteilylle ja seuraava onki taas heti joulukuus.
Ei halvattu, koska tää selvinpäin muka kerkee oleen, aina pitäis olla johonaki menos...