- 0
Forum - Forza Racing Club News & Updates
UUSI FRC
Toimivaksi tämä on todettu, joten itse en hirveästi lähtisi vaihtelemaan.
Ja uudelta pohjalta käyntiin, kuitenkin täälläkin on useita satoja "toimettomia" käyttäjiä.
Shoutboxi saataisi olla ihan järkevä, kuten sellaisesta aikanaan taidettiin keskustella tänne ?
Lisäksi se että voit hakea foorumilta aihetta, olisi erittäin iso plus
- 0
Juu foorumin puolelle haku ja shoutbox ois erittäin jees. Muuten tää onkin erittäin hyvä pohja.
- 0
Komppaan edellisiä, jos tämä koodi on saatavilla niin ilman muuta käyttöön vaan.
Mitään Zen-horoja.
- 0
Onko mielestänne nämä värit hyvät vai haluaisitteko näihin muutoksia? Itse näkisin pienen muutoksen ehkä aiheelliseksi. Ehkä aavistuksen tai pari vaaleammat taustat voisi olla.. Mutta, kertokaa tekin mielipiteenne :)
- 1
Hyvät ovat värit!
^E : Siis nää nykyiset..^
- 0
Suomi on synkkä maa, värit on hyvät nykysellään. Ton taustan vois vaihtaa, alkaa noi zetat vähä jo kyllästyttämään tälleen parin vuoden jälkeen.
- 3
villek00 wrote: Onko mielestänne nämä värit hyvät vai haluaisitteko näihin muutoksia? Itse näkisin pinkin muutoksen ehkä aiheelliseksi. Ehkä vivahde normipunaista voisi myös olla.. Mutta, kertokaa tekin mielipiteenne :)Samoilla linjoilla...
- 0
villek00 wrote: Onko mielestänne nämä värit hyvät vai haluaisitteko näihin muutoksia? Itse näkisin pinkin muutoksen ehkä aiheelliseksi. Ehkä vivahde normipunaista voisi myös olla.. Mutta, kertokaa tekin mielipiteenne :)Ja YMCA taustamusaksi :P
- 8
PetuK wrote: Samoilla linjoilla...Juu eiköhän tällä mennä !http://i.imgur.com/TzK2c5W.png!
- 0
Joku late tais aiemmin mainitakkin että leveämmäksi kans tätä.
Värit toimii, mutta onhan näitä jo tovi katteltu, vaihtelu virkistäis? Vai?
- 0
Väritys on kyllä kiva ja toi shoutboxi on kyllä hemmetin hyvä idea, se lisää tavallaan aktiivisuutta kun vain voi huudella päättömyyksiä tai asiaa sinne helposti.
Foorumin puolella vois olla pari toimintoo lisää, tää on kyll helvetin hyvä pohja, joten eikö tää oo hyvä alusta ainaki alkuun.
- 0
Latetzki wrote: Vähän tuossa harjoittelin taas ulkoasun tekoa ja otin tämän uuden FRC:n siihen ideaksi.Siitä koodaamaan vain! :)
- 0
villek00 wrote: Siitä koodaamaan vain! :)Sepä onkin asia erikseen sitten. Pätevämmän tyypin tarvii siihen.
- 0
kirves wrote: Onko uusi FRC jo kuopattu?Näyttää vähän siltä joo..
- 1
Pitäiskö tällekin peliriippumattomalle clubille laittaa vähän vauhtia? Idea on edelleen hyvä. En nyt lupaa milloin vois olla, mutta aina sitä tässä jossain välissä vois näpertää jotain mukavaa.
- 0
DiddFIN wrote: Pitäiskö tällekin peliriippumattomalle clubille laittaa vähän vauhtia? Idea on edelleen hyvä. En nyt lupaa milloin vois olla, mutta aina sitä tässä jossain välissä vois näpertää jotain mukavaa.Tämän takia loggasin uudelleen sisään pitkästä aikaa! Rok Rok! anna palaa vaa :)
- 1
Vaikka hiljaa olen viime aikoina ollu, niin silti pidän peukkuja Didd:lle :)
- 0
Eikai tuosta haittaakaan olisi ;)
- 0
Huhhuh millonkoha viimeeks sitä täälläkin käyty.. Yllättävän kuollut paikka verrattuna mitä oli 4v sitten :D
Mutta joo uutta sivua vaan pystyyn!