Forum - Forza Racing Club News & Updates

kuvien arvostelu

Show hidden message

DiddFIN

DiddFIN 13.06.2008

  • 0
Tämä on ollut pitkään mielessä, jotta kuvagalleriasta saisi raakattua parhaimmat. Eli tulossa on, ennemmin tai myöhemmin.
markki

markki 13.06.2008

  • 0
Mut oisko sellanen ominaisuus sivuilla hyvä ,että joka viikko valittaisiin paras kuva, joka sitten näkyy koko viikon sivustola ??? Vai meneekö vain liian vaikeaksi. käväs mielessä vain tuomoinen.
DiddFIN

DiddFIN 13.06.2008 (edit 13.06.2008)

  • 0
markki kirjoitti 13.06.2008 19:39: Mut oisko sellanen ominaisuus sivuilla hyvä ,että joka viikko valittaisiin paras kuva, joka sitten näkyy koko viikon sivustola ??? Vai meneekö vain liian vaikeaksi. käväs mielessä vain tuomoinen.
Tämä on myös tulossa, jahka kuvien raakkaus käynnistyy. :) Kuten myös tuo "parhaat kuvat".
Mudinski

Mudinski 13.06.2008

  • 0
Liikaa ei kannata pyytää kun on jo näin komean sivuston tehnyt !
Miqqe

Miqqe 13.06.2008

  • 0
Minä olen se erilainen nuori ja itken vastaan. Olisi traumaattista jos tämä sivusto menisi samanlaiseksi kuin GTi Galleria :S
Hookkis

Hookkis 13.06.2008

  • 0
Sitten sellainen juttu että enintään 5 kuvaa viikossa, tapin 60 kuvaa viikkossa loppuisi siihe paikkaan :D
Miqqe

Miqqe 14.06.2008

  • 0
hookkis112 kirjoitti 13.06.2008 21:18: Sitten sellainen juttu että enintään 5 kuvaa viikossa, tapin 60 kuvaa viikkossa loppuisi siihe paikkaan :D
No onko tuossakaan nyt oikein ideaa? Kieltämättä tappi sais sisällyttää elämäänsä muutakin, kuin tänne kuviensa uppimisen, mutta joiltain saattaa tulla oikeasti laadukasta tavaraa ja sitä on mukava katsella.
Mudinski

Mudinski 14.06.2008

  • 0
Ei ole järkeä kun jotkut laittaa järkeviä kuvia vaikka omatkaan ei parhaasta päästä ole... Itse poistan kuviani kun ne on ollut täällä jonkun aikaa... Sitä kannattaa alkaa harrastaan...

Show hidden message

markki

markki 14.06.2008 (edit 14.06.2008)

  • 0
Mudinski kirjoitti 14.06.2008 07:23: Ei ole järkeä kun jotkut laittaa järkeviä kuvia vaikka omatkaan ei parhaasta päästä ole... Itse poistan kuviani kun ne on ollut täällä jonkun aikaa... Sitä kannattaa alkaa harrastaan...
Tuossa asiassa olen samaa mieltä Mudinskin kanssa. Vaikkakin itelläni on viime aikoina jäännyt vähemmälle, mutta voisi kylläkin taas alkaa poistelee niitä turhimpia.
Nipsuhuuli

Nipsuhuuli 14.06.2008

  • 0
hookkis112 kirjoitti 13.06.2008 21:18: Sitten sellainen juttu että enintään 5 kuvaa viikossa, tapin 60 kuvaa viikkossa loppuisi siihe paikkaan :D
mun mielestä ei kannata laittaa tätä sääntöä, mutta tapille voisi rajoittaa turhien kuvien laittamista... ei ole tosiaan mikään kiva näky kun __uusimmat kuvat__ on täynnä pelkkiä tapin kuvia omista autoista
DiddFIN

DiddFIN 14.06.2008

  • 1
Kuvamäärärajoitusta ei näillä näkymin ole tulossa, joten jatkossakin sivustolle saa lisätä niin paljon kuvia kuin vain itsestä hyvältä tuntuu. Toki kannattaa katsoa, ettei laita 10 samanlaista kuvaa samasta autosta ja samasta kuvakulmasta. Pitäkää ihmeessä vanhat kuvat sivustolla, ei kai niistä haittaa ole? Itse ainakin silloin tällöin palailen katselemaan omia vanhoja kuvia, vaikka ei niistä kaikki helmiä olekaan. Kuvien arvostelu tulee kuitenkin erottelemaan jyvät akanoista. Kuvagalleriasta on tullut isompi kuin osasin kuvitella villeimmissä päiväunissakaan, joten on selvää, että kuvagalleria tulee kilpailujen ohella kehittymään entisestään. Kiitos tästä kuuluu kaikille teille! Kaikki sivuston parannusehdotukset otetaan vastaan, joten antakaa paukkua.

Show hidden message

Makau

Makau 14.06.2008

  • 0
tappileipa kirjoitti 14.06.2008 18:32: Sitähän minäkin..!!
Mut oikeest voisit kyllä vähän rajottaa sitä kuvien määrää. Tai ei tarvis rajottaa jos ne kuvat ois jotenkin erikoisia/hienoja.

Show hidden message

Makau

Makau 14.06.2008

  • 0
tappileipa kirjoitti 14.06.2008 22:32:
Makau kirjoitti 14.06.2008 22:20:
tappileipa kirjoitti 14.06.2008 18:32: Sitähän minäkin..!!
Mut oikeest voisit kyllä vähän rajottaa sitä kuvien määrää. Tai ei tarvis rajottaa jos ne kuvat ois jotenkin erikoisia/hienoja.
no mikä siitä tekee erikoisen,en jaksa joka autoon samoja maalejakaan tunkee..
tee eri maaleja !! Sillon niit kuviakaan ei tuu laitettuu turhaan.
Hookkis

Hookkis 15.06.2008

  • 0
Miqqe kirjoitti:
No onko tuossakaan nyt oikein ideaa? Kieltämättä tappi sais sisällyttää elämäänsä muutakin, kuin tänne kuviensa uppimisen, mutta joiltain saattaa tulla oikeasti laadukasta tavaraa ja sitä on mukava katsella.
-------------------------------------------------------------------------------- Olen samaa mieltä kanssasi. Ei haittaa jos kuvat on hyviä ja niitä on edes vähän muokattu. Mutta tapille lähete banjosaarille ellei toi pelleily ala loppuu. :D
TehBigBunny

TehBigBunny 15.06.2008

  • 0
Kuville 1-5 tähteä ja tappileivän __kuville__ Myynnissä'/'Myyty'
Mudinski

Mudinski 15.06.2008

  • 0
Hyviä ideoita ! Varsinkin jälkimmäinen :D Ei ole huono sinunkaan Hoakkis :D

Write a post

Sign in to post a post.