Uusi FRC-sivusto alkaa olla siinä pisteessä, että avaan testiversion mahdollisimman monille halukkaille muutaman päivän sisällä.
Jos uuden FRC:n betatestaus kiinnostaa, ilmoittaudu joko tähän ketjuun tai suoralla viestillä minulle.
Uusi FRC-sivusto alkaa olla siinä pisteessä, että avaan testiversion mahdollisimman monille halukkaille muutaman päivän sisällä.
Jos uuden FRC:n betatestaus kiinnostaa, ilmoittaudu joko tähän ketjuun tai suoralla viestillä minulle.
J
Olen mukana.
Olen halukas testaamaan.
Olen himokas testaamaan.
Myös täällä takarivissä ollaan innokkaasti käsi pystyssä.
Tänne kans!
*Nostaa käden ilmaan osoittaakseen kiinnostuksen :)
Halukas testaamaan uusia sivuvaikutuksia ja muita häiriökäyttäytymistä lisääviä tekijöitä.
Voin myös uhrautua koekaniiniksi,jos tarvetta vielä on.
Bunnyhän se taitaa kyä olla FRC:n virallinen koekaniini. :)
Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 09:09: Voin myös uhrautua koekaniiniksi,jos tarvetta vielä on.
Kivasti jää Skimmy vanhaan FRC:n kun muut jatkaa etiäpäin. Kivasti tänne jää. Yksin.
TehBigBunny kirjoitti 09.11.2009 09:15:
Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 09:09: Voin myös uhrautua koekaniiniksi,jos tarvetta vielä on.
Kivasti jää Skimmy vanhaan FRC:n kun muut jatkaa etiäpäin. Kivasti tänne jää. Yksin.
Kivasti tilasin Bunnylle Korkeasaareen menolipun...
Schimanski76 kirjoitti 09.11.2009 09:45:
TehBigBunny kirjoitti 09.11.2009 09:15:
Kivasti tilasin Bunnylle Korkeasaareen menolipun...
Isojen Kissojen Yöhön ?
'JUPISEE'
Mä voin mielelläni koklailla myöskin..
Messis
Mukana
Sopiihan se.
No voeshan tuota kokkeella.
Messissä jos vielä mahtuu/tarvetta
Kiinostaa jos viellä vapaata.
Mukana!!! jos vaan mahtuu :)
Ohhoh, onpas ilmoittautuneita, mahtavaa! Mukaan mahtuu vielä, mitä enemmän testaajia, sitä nopeammin viat ja puutteet kitketään.
No kyähän sitä vois kokkeilla.
No kyllä määki voin mukaan tulla... =)
MIN
Kirjaudu sisään vastataksesi.