F4SM Kausi 5 - Ilmoittautuminen

THE FRC
/ /

Ilmoittautuminen kaudelle 5 on avattu.

Tallien maksimikoko on 3 henkilöä.

Ja sitten taas tallin nimi ja kuskit numeroineen.

Kiitos.

Ja huom!! Jos haette tallipaikkaa tai jotain muuta yleistä sanomista on, niin pidetäänhän ne pois tästä ketjusta.

25.11 ajetaan F1-kauden viimeinen osakilpailu, joka alkaa klo 18. Tällöin ei tulla järjestämään Forza SM-kisaa klo19 alkaen, mutta mietinnässä ovat seuraavat vaihtoehdot:

a) Ajamme tällöin kisan, mutta aloitus noin 20 aikoihin. Formuloiden jälkeen siis.

b) Perumme kisan ja tilalle ei tule korvaavaa kisaviikonloppua. Kausi siis typistyisi yhdellä kisalla.

Sarjaan ilmoittautuneilta haluaisimme privaviestillä mielipiteen asiasta. Toivomuksena olisi, että hoidetaan tämä tiimikohtaisesti. Yksi henkilö ilmoittaa tiimin kannan asiaan. Jos ette pääse yhteisymmärrykseen, niin ilmoittakaa sitten montako ääntä kumpikin vaihtoehto saa. Äänestys huomioidaan siis siten, että jokaisen ääni painaa ts. 3hengen tiimillä on kolme ääntä jne.

Ilmoittautuminen ja 25.marraskuun kisaa koskeva äänestys avoinna lokakuun loppuun. Viimeinen ilmoittautumispäivä on siis keskiviikko 31.10.

PetuK
/ /

Reeking Geek Racing - RGR

#93 PetuK #150 Nikde #29 MrD St Jimmy

villek00
/ /

Arcade Racing Finland

#07 VilleK00 #740 Jiveman74 #888 DonRandom

joonas6
/ /

TEAM: VM

#989 Joonas6

#295 Tuning Man 95

TrickHat FIN
/ /

TEAM: Team Racing International #46 TrickHat FIN #666 Koolon D #58 bizarretrip

djrunkkari
/

PYR – Paina Yytä Racing

#290 Eeegac #16 djrunkkari #90 Nipsuhuuli

TTJK107
/ /

HRT - Headless Racing Team

#107 TTJK107 #300 Rayha300 #868 JumpierMeat

Pytzi
/ /

Rapakaari reisin - [RKR]

#20 Pytzi

IIPPONEN
/ /

Pommac racing team #8 iipponen

#87 AlchemistFI

#219 Hookkis

jiveman74
/

SettlingAphid60 kirjautunut sisään ja haluaisi mukaan kisaamaan , eli tiimiäkin vailla .

Kirjoitan tämän hänen puolestaan kun ei vielä ole omaan käyttäjätiliin saapuneita tietoja sähköpostissaan. Ugh!

RennSportAMG
/ /

Team Gulf Racing

Drivers:

- Driver181 #181 - SettlingAphid60 #? ^Jos joku halajaa tallipaikkaa niin yksityisviestiä mulle^

THE FRC
/ /

Luetaanko se ensimmäinen viesti: Viimeinen ilmoittautumispäivä on siis keskiviikko 31.10.

Tosin, eiköhän me voida ottaa mukaan. Pistäkää peukkua ylös, jos samaa mieltä olette.

E/ mukaan pääsee vielä, mutta äänestys oli ja meni jo. Tulokset ja kisakalenteri ilmoitetaan myöhemmin tänään.

djrunkkari
/

Samapa tuo, ensimmäisen kisan jälkeen saadaan se yksi 16 hengen lobby.

PetuK
/

Nyt näyttäis olevan kasassa 33 kuskia,

jotka jakautuvat 16 talliin (6x 3 hengen, 5x 2 hengen, 5x 1 hengen).

jiveman74
/

Itse en muuta kuin toivo mahdollisimman paljon pelaajia , niin varmaan löytyy sitä omaatasoa olevaa kilpailua enempi. Toki tiedän että vielä olisi eräs pelaaja tulossa mikäli lupa siunataan ja sen verta voin hänestä sanoa että on HERRASMIES , siihen valtani loppuukin ja ohjeistin häntä itse ottamaan yhteyttä tänään jos vielä mahtuu jajajajaja .......itkua oli jossain välissä edelliskaudella ajajien vähyydestä nyt kestäisi parit poisjäännitkin.....asiahan ei minulle kuulu mutta lakkini pidän nöyrästi kädessä :-)

HLR Juggernaut
/

Ookei, eli mukaan oisin tulossa, ja jos joku talli haluaa kaapata medicore tuunarin/kuskin ni ilmottaa siittä mulle

PetuK
/ /

Vastauksena käyttäjälle RennSportAMG

Driver181 wrote: Team Gulf Racing

Drivers:

- Driver181 #181 - SettlingAphid60 #? ^Jos joku halajaa tallipaikkaa niin yksityisviestiä mulle^

Onko tämä settttttlingin liittyminen varma homma? Että menee oikein tuonne tietoihin sitten...

Setttttling, varaapa täältä vapaa numero.

jiveman74
/

Goofy FIN osallistuu teen vain nämä ilmoittautumisasiat hänen puolesta ei ole kotona kuin vasta tänään myöhään illalla ilmoitin tästä Petukille kyllä........Ja Tallipaikkaa hänkin vailla .

Kirjaudu sisään vastataksesi.