millon päivittyy sivut :P ois kiva nähhä pistetilanteet :D ainiijoo ihmiset on töis :D pitää siis ootella
SM-Sarja, kotisivut
Eipä siinä taida ykkössarjan osalta paljoa olla näkemistä kun kaikki tietää, miten tuossa kisassa kävi. :P Kieltämättä kakkossarjan tilanne ja tulokset kiinnostaisi.
no lähinnä pistetilanteet enemmänki tallien osalta kiinnostaa :P
Juu, päivitetään kun työt ohi jne.
Mutta kisarapsoja odotellaan kaikilta, jotka ei niitä vielä ole laittanut tulemaan. Tallikuvaukset ja kuvatkin puuttuu vielä joiltakin. Ei se voi olla niin iso homma ottaa muutama kuva ja kirjoittaa pari riviä! :)
Ja nyt löytyy tuloksia sivuilta..
Tarkistakaa, että meni oikein. :)
Nyt on vähän päivitelty ulkoasua.
Sisältöä päivitetty myös..
Ruato kirjoitti 02.04.2008 08:01: Sisältöä päivitetty myös..
Siellä on virhe noissa Tsukuban kisan tuloksissa. Kummankin 1-sarjan välierän tulokset on samasta välierästä. Myös oman välierän aika-ajon tulokset on väärät. Itse olin ainakin omalla kuvaruudulla toiseksi nopein. Tosin heti maaliin tulon jälkeen herjasi dirty disciä ja piti käynnistää poksi uudestaan, jonka takia tosiaan lähdin viimeisestä ruudusta.
Daysavior kirjoitti 02.04.2008 08:05:
Ruato kirjoitti 02.04.2008 08:01: Sisältöä päivitetty myös..
Siellä on virhe noissa Tsukuban kisan tuloksissa. Kummankin 1-sarjan välierän tulokset on samasta välierästä. Myös oman välierän aika-ajon tulokset on väärät. Itse olin ainakin omalla kuvaruudulla toiseksi nopein. Tosin heti maaliin tulon jälkeen herjasi dirty disciä ja piti käynnistää poksi uudestaan, jonka takia tosiaan lähdin viimeisestä ruudusta.
Kyllä, näköjään samat nimet molempien välierien tuloksissa. Huomasin, että kakkosvälierän tuloksia ei ole mainittu missään. Muistatko ulkoa tai muistaako joku muu?
Nuo aika-ajojen ajat otin suoraan Northg7:n kilpailun mukana olleesta kommentista.
Tuonne webstersivuille vaikka Info-sivulle, voisko laittaa lyhyttä tietoa management-ryhmästä, ketä he ovat ja mahdollisesti lyhyet yhteystiedot?
Pistetaulukossa jos painaa kisakalenteria, tulee virhe ilmoitus. Siellä on väärä osoite: se on http://www.mtr-vuokraamo.net/forza-liiga/sarja2t/ ja pitäisi olla http://www.mtr-vuokraamo.net/forza-liiga/sarjat2/ :p
...
Mudinski kirjoitti 09.04.2008 12:52: Eihän Ace voittanut Tsukubaa ???
Voitinhan :)
Prkl, geisha team tippui kakkossijalle... :P Ens kisassa sit kaksoisvoitto Ac3!
Prkl... Katsoin väärää sarjaa...
EvoBobber kirjoitti 09.04.2008 13:16: Prkl, geisha team tippui kakkossijalle... :P Ens kisassa sit kaksoisvoitto Ac3!
Not gonna happen ;)
BezaFIN kirjoitti 10.04.2008 11:42:
EvoBobber kirjoitti 09.04.2008 13:16: Prkl, geisha team tippui kakkossijalle... :P Ens kisassa sit kaksoisvoitto Ac3!
Not gonna happen ;)
Peesaan =)
Noniin, Laguna Seca-kisarapsojen kuvat päivitetty.
Jatkossa päivitykset tulee nopeammin kun TehBigBunny on lupautunut tekemään päivitykset I-tason osalta ja KurppaK II-tason osalta. Kiitoksia avusta jo etukäteen! :)
Nyt vetämään ensimmäiset kierrokset Atlantaa..
hmm. tuli tossa mieleen et miten pitkään menee aina ennenkun sivut päivitetään ja tulee uudet tulokset? miusta noi tulokset näkee tuolta kommentti keskustelusta aika suoraan? ettei se iso homma olis laittaa sivuille?
onse jännää kun hoputetaan ensi meitä että laittakaa kaikki kuntoon yms ja sitten itse tulosten päivittämisessä kestää päiviä :(
Ei niitä tietoja kukaan tahalleen pihtaile. Mä päivitän kyllä sun voittokulun sinne kunhan vaan saan tunnarit kurppakilta.
"myyris 49 pistettä"
No pitäisi olla kiitollinen että jokku yleensäkkään jaksaa ylläpitää sivustoa, meneehän siihenkin oma aikansa.. Ja parempi se niinpäin, että sivujen päivittäminen on kiinni päivittäjästä eikä henkilöistä joiden pitäisi lähettää päivittäjälle päivitettävää tietoa :)
Varmaan homma vetreytyy kunhan saadaan hommaan vähän rutiinia... :)
Kyllä. Viime viikolla kesti kun tein päivitykset yksin ja olin kipeänä. Nyt kun kurppak ja Bunny on avittamassa niin nuo menee nopeammin. KurppaK:lla vaan ilmeisesti kiirettä juuri nyt.
Tarvitaanko vielä aikoja? Mulla olis kamerassa II-sarjan aikoja.
Kirjaudu sisään vastataksesi.