F4SM Kausi 6 - Pisteet
Päivitetty Motegin jälkeen.
Ja ens viikolla ohitetaan tuo ketunkolo porukka, vai mitä?
Jees, Ny PGR pitää paletin kasassa ja ittesä ekalla sijalla...
Miten musta tuntuu, et tän pitäs vaikuttaa eniten muhun itteeni?
Tallipisteissä näyttäs olevan tiedossa taas entistäkin tiukepi ja tasasempi vääntö. Eikä toi kuskienkaan taulukko kovin suurta hajontaa näytä tuottavan vielä. Tulee jännä kausi, taas! :)
Vastauksena käyttäjälle Nikde
Nikde wrote: Tallipisteissä näyttäs olevan tiedossa taas entistäkin tiukepi ja tasasempi vääntö. Eikä toi kuskienkaan taulukko kovin suurta hajontaa näytä tuottavan vielä. Tulee jännä kausi, taas! :)
Tästä mitään tiukkaa tule. Jimmy lupas ajaa podiumille lopuissa kisoissa ja sie siellä jo oletkin, niin eiköhän tää oo jo taputeltu :P
Ei vaan, täytyy koittaa, jos jotain tukea pystyis tarjoamaan tässä kamppailussa. Vähän pahalta vaan näyttää sen suhteen. Taas :)
Mukavatahan tuo on, jos mestaruuksista veivattais loppuun saakka ja mahdollisesti vielä useampien tahojen toimesta. Toivotaan parasta!
oisko mitään ideaa heittää tonne pistetaulukoihin, edes tallien kohalle, että millä autolla tiimi ajaa?
Päivitys suoritettu Atlantan jälkeen.
Motegin jälkeiset flashbackit päällä joten en löydä mistään mitään kohtaa jossa voisi ilmoittautua seuraavaan kisaan joka on...???...Fukushima?
Suzukahan se on. Oon siitä tolle ilmovastaavalle koittanu jo "huuvvella".
Ilmoitukset tulilla, saa ilmoittautua :)
PÄIVITETTY SUZUKAN JÄLJILTÄ
Saako taulukon laskemaan automaattisesti huonoimman tuloksen jokaiselta pois tohon 6/7 sarakkeeseen? Hahmottuis todellinen sarjatilanne helpommin. Nyt tasapisteissä TFF:n kanssa :)
Nikde wrote: Saako taulukon laskemaan automaattisesti huonoimman tuloksen jokaiselta pois tohon 6/7 sarakkeeseen? Hahmottuis todellinen sarjatilanne helpommin. Nyt tasapisteissä TFF:n kanssa :)
Onks näin et huonoin tulos pois, uus juttu mulle.
Vastauksena käyttäjälle Rusty McSteele
Rusty McSteele wrote:
Onks näin et huonoin tulos pois, uus juttu mulle.
Juuri näin.
Muggelo päivitetty.
/ ja jivekin lisätty jo
ootha sie nopee :)
Pisteet Nääscaarin jälkeen päivitetty.
Tässä pisteet ennen finaalia, kun heikoin tulos on jätetty huomioimatta.
TFF 470 Nikde 454 Kaijanen 442 Nipsuhuuli 418 TrickHat 398 PetuK 368 Rusty 364 savulohi 356 Hookkis 346 velliperse 342 Settling 310 hulluseon 300 Koolon D 292 TuhmaT 286 bizarretrip 262 Jumpier 260 JiippeR 244 jiveman74 242 kdg024 237 djrunkkari 230 Goofy FIN 228 DonR 224 Darkwarjo 222 Pytzi 221 Villek00 214 St Jimmy 176 TTJK107 171 Alchemist 170 TuningMan 128 Mehusukka 128 KingPlayer 126 Jasamy 124 Lesti 80 Jupe San 50 pokale 26 Jusbazon 25 vaiski75 9
Ei halvattu, Warjo edellä, toisaalta oon kyllä skipannu pari kisaaki, johtunee siitä.
Vikasta kisasta tarvii siis voiton ja tällöin TFF saa olla korkeintaan neljäs, joka sivuaisi TFF:n kauden huonointa tulosta...?? :D Muilla sijoituksilla mulla ei ole mahdollisuuksia vaikka TFF ei ajais ollenkaan. Nice.
Nikde wrote: Vikasta kisasta tarvii siis voiton ja tällöin TFF saa olla korkeintaan neljäs, joka sivuaisi TFF:n kauden huonointa tulosta...?? :D Muilla sijoituksilla mulla ei ole mahdollisuuksia vaikka TFF ei ajais ollenkaan. Nice.
Mitäs menit sen Civicin kanssa naimasiin kesken kauden. Niin.
Kirjaudu sisään vastataksesi.