SM-sarja autojen maalauksista.

knoivari
/

Mites nyt on kun ei ilmeisesti ole tuota kevennys pakkoa saako lasit tummentaa. Ja onko numero lätkä autoissa vapaa vai pitääkö olla samanlainen kuin ensinmäisellä kaudella?

Mudinski
/ /

Minun tietojeni mukaan laseja saa tummentaa... Mutta se liittyi kanssa tuohon kevennys asiaan...

EvoBobber
/

Samanlaiset numerot taas kaikille, näyttää yhtenäiselle sarjalle...

knoivari
/

Saako numeron valita vapaasti jo ei ajanu ekalla kaudella esim. raabilla 31 ja mulla 32?

Draghar
/

Eihän sieltä laseista näe kunnolla ulos jos ne tummentaa :)

EvoBobber
/

knoivari kirjoitti 29.05.2008 18:44: Saako numeron valita vapaasti jo ei ajanu ekalla kaudella esim. raabilla 31 ja mulla 32?

Kannattaa odotella kun asiasta päätetään... kausi ei todennäköisesti ala heti putkeen edellisen jälkeen

kurppak
/ /

Ei todellakaan ala samantien.

Ja jos pidettäisiin maalauksien yleistyylinä kilpa-autojen maalauksia/teippauksia?

EvoBobber
/

Turha mun mielestä alkaa maalauksia muuten rajoittamaan, kunhan nyt ei mitään tissiautoja radalle tule...

Ac3Way
/

EvoBobber kirjoitti 30.05.2008 12:49: Turha mun mielestä alkaa maalauksia muuten rajoittamaan, kunhan nyt ei mitään tissiautoja radalle tule...

:(

TehBigBunny
/

Ac3Way kirjoitti 30.05.2008 13:02:

EvoBobber kirjoitti 30.05.2008 12:49: Turha mun mielestä alkaa maalauksia muuten rajoittamaan, kunhan nyt ei mitään tissiautoja radalle tule...

(. )( .)

Splat Number1
/

TehBigBunny kirjoitti 30.05.2008 13:14:

(. )( .)

B(. )( .)BS

IIPPONEN
/

Splat Number1 kirjoitti 30.05.2008 14:19:

TehBigBunny kirjoitti 30.05.2008 13:14:

(. )( .)

B(. )( .)BS

vähän erilaiset ( . Y . ) ja peppu ( Y )

kurppak
/

Ei nyt rajoittamaan ruveta, mutta se kisa-tyyli vois olla semmonen suositus.

Hookkis
/

Onhan se nyt tyylikkäämpää jos kaikilla on race tyyliset autot.. Eikä mitään animeautoja..

IIPPONEN
/

autossa pitäis olla joko yksi selvä pääsponsori tai pääsponsori ja monta muuta sponsorii :)

Hookkis
/

Mun sponsori on xanavi. ;) Onhan niitä sitten muitakin. Eikai sillä väliä ole että kuinkamonta mainosta siihen autoon tunkee.

Kirjaudu sisään vastataksesi.