Jatketaanko sunnuntai-illan kisoilla vai löytyykö jokin muu aika ?
Tämä on varmaan paras päättää ennen kun otetaan ilmoittautumiset ja tallit.
1. kaudella kisat oli yleensä sunnuntaisin klo 20:00.
[lainaus]LIS
Jatketaanko sunnuntai-illan kisoilla vai löytyykö jokin muu aika ?
Tämä on varmaan paras päättää ennen kun otetaan ilmoittautumiset ja tallit.
1. kaudella kisat oli yleensä sunnuntaisin klo 20:00.
[lainaus]LIS
Sunnuntai klo 19 tai 20
Päivä käy hyvin. Aika 19 tai 20.
Päivä on paras, jos 19 ja 20 välillä pitää valita niin 20 parempi.
summuntai 19.00 tai lauantai 20.00
Mielellään lauantiana, mutta jos sunnuntaina niin sit 19.00.
Kyllä lauantaina pitää jotain muuta tekemistä olla kun hakata xboxia.. :D
Mun mielestä aloitellaan kausi vasta myöhemmin kesällä, kesäsunnuntaisin ainakin pitäisi olla muutakin tekemistä kuin vätystellä poksin kanssa sisällä... :P
Sunnuntai 19 tai 20 kuulostaa hyvälle.
Kisat esim. joka toinen viikonloppu? Tuo joka viikko tapahtuva kisailu on vähän turhan tiukka aikataulu...
Kyllä sen sunnuntai pitää olla, illalla 19 jälkeen, mieluiten tuo 20.00.
Kunhan kisoja ei aloiteta vielä em-kisojen aikana, niin minullekin käy sunnuntai. Mielellään klo 19
cervelinho11 kirjoitti 04.06.2008 13:48: Kunhan kisoja ei aloiteta vielä em-kisojen aikana, niin minullekin käy sunnuntai. Mielellään klo 19
Sunnuntain pelit näyttää tulevan 21:45 paitsi 8.6. (19:00) mutta silloin ei varmasti vielä ajeta.
Niin ja viimekauden alussahan oli puhetta näistä dlc radoista. Itse olen sillä kannalla että ainakin Road American voisi ottaa ohjelmaan (vain 100 m$ pointsia), ja ehkä myös Motegin. Saisi sitten vähän vaihtelua tuohon ratavalikoimaan, niitä ei tässä pelissä kuitenkaan liikaa ole.
sunnuntai klo 20 ja kilpailut 2 viikon välein kuulostaa hyvältä
Itellä ainaski on road america ja motegi...
Multa myös löytyy kaikki radat.
Ei viiti ostaan edelleenkään sitä 30:n euron pisteläpyskää muutaman radan takia.
Hmm.. Ymmärrän kyllä jos ei ole sitten mitään muuta hankittavaa, toisaalta vain olisi mukava saada ratoihin vaihtelua.
Onko niitä pistelätysköitä edullisempia kun se vähän alta 30 euroo?
Itseltäni ei löydy motegii, mutta road america kyllä.
Kyllähän nuo dlc-radat olisi mukava saada kehiin, on ihan asiallisia pätkiä nääs...
Yritän jollain lailla saada sen verran mäsä-pojoja ittelleni, että saisin noi radat. Tuleeko motegi vai RA vaiko molemmat?
Mielestäni sarja pitäisi toteuttaa siten, että "ainoa" kustannus on Live-aika. Mielestäni on kohtuutonta vaatia osallistujia ostamaan lisää palvelusisältöä voidakseen osallitua sarjaan. Käytännössä tämä = osallistumismaksu.
Epäilemättä nämä xtra-radat ovat hyviä, ja itsekin kannatan vaihtelua, mutta pitäydyn kannassani.
Ymmärrän kyllä periaatteesi. Itse ajattelin lähinnä siltä kannalta, että näitä sarjoja jos aletaan useampiakin ajamaan, niin alkaa radat pahasti toistamaan itseään kun niitä ei kuitenkaan turhan montaa ole. Ja jos näinkin "vakavasta" sarjasta on kyse, ei luulisi muutaman euron sijoittamisen tuottavan tuskaa.
Minun puolestani kyllä voidaan ajaa vain pelissä vakiona oleviakin ratoja, ajattelin ehdotusta lähinnä vaihtelun ja mielenkiinnon lisäämisen vuoksi.
Juuh. 'Ensisijaisesti' jos pyrittäisiin asia järjestämään ilman lisäkustannuksia huomioiden vaihtoehdot ensin kaikki. Jos ei muu auta ja mikäli dcl-radat saavat suurta enemmistön suosiota, panostan kyllä sen verran pädää, että en jää sarjasta ulkopuolelle. Eli katsotaan vaihtoehdot ensin. Ei mun talous siihen kaadu, mutta joskus on hyvä olla periaatteita, eikä rönsyillä sen ohuen lompsan kanssa ;)
Ehdittäisiinkö aloittamaan 15.6.
Jos kisat on joka toinen viikko juhannusviikonlopun sunnuntai jäisi väliin ( se varmaan jää väliin joka tapauksessa) sitten seuraava kisa olisi 29.6 ja siitä eteenpäin joka/toinen su.
Jos kisat pidetään noin joka toinen sunnuntai niin mehän voidaan aina katsoa kahta seuraavaa sunnuntaita ja ajaa niistä sinä joka sopii useammalle. En usko kuitenkaa että porukka rupeaa sovittamaan ohjelmaansa forza kalenterin mukaan jos me isketään kaikki kisapäivät lukkoon tässä ?
Huomioidaan tuossa vielä erityisesti ne joilta on jo jäänyt kisa tai kisoja ajamatta.
Kannatan maksuttomia ratoja. Ihan hyvin niitä jaksaa ajaa.
Kausi käyntiin mahdollisimman pian. :)
Kirjaudu sisään vastataksesi.