[LAINAUS]TehBigBunny kirjoitti 26.05.2009 09:40: [LAINAUS]warcryFIN kirjoitti 26.05.2009 09:35:
Forza Kolmea odotellessa - kesäkausi 5 !
[LAINAUS]Nipsuhuuli kirjoitti 26.05.2009 10:22: [LAINAUS]TehBigBunny kirjoitti 26.05.2009 09:40: [LAINAUS]warcryFIN kirjoitti 26.05.2009 09:35:
Vaikuttiko moottorin paikka paljonkin ajo-ominaisuuksiin? Suosin aina keski- ja takamoottorisia, mutta valikoimassa on muutama kiinnostava etumoottorinenkin.
Nipsuhuuli kirjoitti 26.05.2009 10:57: Vaikuttiko moottorin paikka paljonkin ajo-ominaisuuksiin? Suosin aina keski- ja takamoottorisia, mutta valikoimassa on muutama kiinnostava etumoottorinenkin.
Omat fiilikset vaikuttaa varmaan aika paljon. Mä en löytänyt noista millään itselle sopivaa autoa, Ford GT oli kompromissi. Kaudelle 5 mä otan jonkun muun koska en halua mitään turhaa etua siitä GT:llä ajelusta.
Mä oon päätökseni tehny, meni sitten mönkään tai ei ja suostui nykyiset tallikaverit siihen tai ei :D
RaabForRehab kirjoitti 26.05.2009 12:13: Mä oon päätökseni tehny, meni sitten mönkään tai ei ja suostui nykyiset tallikaverit siihen tai ei :D
Kerro jo! Haluan tietää :D
Nipsuhuuli kirjoitti 26.05.2009 13:03:
RaabForRehab kirjoitti 26.05.2009 12:13: Mä oon päätökseni tehny, meni sitten mönkään tai ei ja suostui nykyiset tallikaverit siihen tai ei :D
Se käytti Jokerin ja ottaa stokki-Elanin.
Miksiköhän nuo vanteet on etukäteen valittu? Ja vielä suurempi kysymys on, miksi joku puusilmä on mennyt Jumalalliseen Porscheen laittamaan MOMO:n vanteet? Sama kun minä rupeaisin laulamaan Maamme-laulua, yhtä suuri häväistys.
kurppak kirjoitti 26.05.2009 13:28: Miksiköhän nuo vanteet on etukäteen valittu? Ja vielä suurempi kysymys on, miksi joku puusilmä on mennyt Jumalalliseen Porscheen laittamaan MOMO:n vanteet? Sama kun minä rupeaisin laulamaan Maamme-laulua, yhtä suuri häväistys.
Ei ole pakko osallistua. Autot ja osat ovat nämä.
TehBigBunny kirjoitti 26.05.2009 13:12:
Olihan se Raabi Motegilla hyvä, mutta eikai nyt sentään ihan noin hyvä :)
PetuK kirjoitti 26.05.2009 13:47:
TehBigBunny kirjoitti 26.05.2009 13:12:
Olihan se Raabi Motegilla hyvä, mutta eikai nyt sentään ihan noin hyvä :)
En kerro, enkä ole hyvä. Keskiverto karvaperse.
TehBigBunny kirjoitti 26.05.2009 13:45:
kurppak kirjoitti 26.05.2009 13:28: Miksiköhän nuo vanteet on etukäteen valittu? Ja vielä suurempi kysymys on, miksi joku puusilmä on mennyt Jumalalliseen Porscheen laittamaan MOMO:n vanteet? Sama kun minä rupeaisin laulamaan Maamme-laulua, yhtä suuri häväistys.
Ei ole pakko osallistua. Autot ja osat ovat nämä.
Tai vastaavasti ei näillä tarvitse ajaa lainkaan voidaan ottaa joku/jotkut aivan muut autot.
[linkki http://img5.imageshack.us/img5/4286/s10r5finalstartgr7.jpg]Quva[/linkki]
[b]T
tänne vois laittaa listaa noista etcc:n autoista (mitä oli valittavina) ja sitten täydentää, taikka supistaa sitä tarpeen mukaan.
Kyllä mä nyt mukana oon, mutta saahan sitä nyt aina kyseenalaistaa asioita, varsinkin vannefriikkinä.
Edit: Ei herneitä.
IIPPONEN kirjoitti 26.05.2009 14:26: tänne vois laittaa listaa noista etcc:n autoista (mitä oli valittavina) ja sitten täydentää, taikka supistaa sitä tarpeen mukaan.
[linkki http://forza.figgy.eu/index.html]QOTISIVUILLA[/linkki]
Sielä on linkki samoin tuossa ylempänä ... jossain.
Autot oli kisoissa varsin tasaisia, Caddystä ei voi sanoa varmaan koska kukaan ei sitten ajanut sillä.
Uusia tyyppejä ylläpitämään menoa kaudelle 5.!! Eihän meidän tähän neloseen tartte sarjaa lopettaa!?
Homma ei ole kovin työlästä, kuten jo todettua. Huolehtia kisojen järjestämisestä ja lobbyjaoista hosteittain, sekä pisteenlaskut talli/kuskit. Yleinen tiedottaminen tarpeen tullen. Kolari-/riitatilanteissa tarpeen tullen jatkotoimenpiteet, joita ei ole tähänkään mennessä paljoa tullut. Toivotaan puolueetonta otetta hommaan ! :)
Nyt niitä yhteydenottoja 'rkele! :D Saa laittaa yv:tä käyttäjälle THE FRC tai ilmoittautua tänne. 'tos.
No jos wanhatkin naamat käy, niin voin olla taas mukana.
kurppak kirjoitti 29.05.2009 13:14: No jos wanhatkin naamat käy, niin voin olla taas mukana.
Juu ehtottomasti. Mielellään sellaisia jotka osallistuvat kisoihin aktiivisesti koska hostaaminen/lobbyjen teko on yksi nakeista.
Aika-ajolobbyt pystyn hostaamaan, mutta kisat jätän muille.
Hienoa. Pari aktiivista vielä messiin tarvittais!
Hyvä Filppula!!!
Tämä on varmaan viimeinen kausi? :DD
djrunkkari kirjoitti 01.06.2009 21:49: Tämä on varmaan viimeinen kausi? :DD
Tiedä häntä lokakuuhun on pitkä matka ja peleillä on vielä paha tapa myöhästellä...
Niin ja eiköhän SM-sarja jatku kuitenkin loppuvuodesta(pelinä silloin siis FM3) tai viimeistään alkuvuodesta 2010?
Ihan varmana jatkuu.
Kirjaudu sisään vastataksesi.